De sfeer zal niet ala kerst zijn gok ik zo.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Duitsers zetten uit principe niet het leger in in dit soort gevallen. Unlike België en Frankrijk.
Die is onder de dekens gaan liggen en mompelt de hele tijd iets van ´laathetgeenaanslagzijnlaathetgeenaanslagzijn´quote:Op maandag 19 december 2016 22:22 schreef ITrade het volgende:
Is Angela al op video langs gekomen met "wir schaffen das"?
Ik zou wel de verwarming in de cabine uit laten...quote:Op maandag 19 december 2016 22:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Naja, iemand die een aanslag wil plegen zal niet wakker liggen van een dooie meer of minder naast zich.
Het is toch weer afwachten..
Eer? trouwen met familie?quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef ccs het volgende:
En die Duitsers zijn ook maar een stel verwijfde mietjes met hun feminisme en migrantenliefde. Ze verdienen het om vervangen te worden door moslims. Die weten tenminste nog wat eer is.
Niet zonder reden worden er bakken geld verdiend in Hollywoodquote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het scenario waar ik heel veel mensen nu over zie tweeten/posten/denken
Wat lul jij nou? Duitsland is het sterkste land van Europa.quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef ccs het volgende:
En die Duitsers zijn ook maar een stel verwijfde mietjes met hun feminisme en migrantenliefde. Ze verdienen het om vervangen te worden door moslims. Die weten tenminste nog wat eer is.
quote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
We zijn al een paar uur verder en weten nog niks.
Wat we wel weten: een hoop racisten, islamofoben en bevooroordeelden hier in dit topic. Kom op boys, iets meer nuance en vocht.
Legend˛
quote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat we wel weten: een hoop racisten, islamofoben en bevooroordeelden hier in dit topic. Kom op boys, iets meer nuance en vocht.
Legend˛
Een ongeluk kan uitgesloten worden, want de vrachtwagen is 50 tot 80 meter doorgereden, zei die gast van Nieuwsuur net.quote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Legend˛
De ene na de anderequote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Europa heeft te maken met de ene na de andere islamitisch geďnspireerde aanslag en jij vraagt om nuance
Hoezo pikken? We zijn al in oorlog met IS. Ze zijn alleen zo lastig pinpointen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
En ja hoor het is eindelijk raak!
Je kon dit al lang zien aankomen. Om te kotsen weer dit.![]()
Hoelang moeten we dit nog pikken??
Het doel is dan ook helemaal niet het oprukkende islamofascisme te stoppen, maar juist degene die dat pogen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef hpeopjes het volgende:
Reactie van de Duitsers: scheldpartijen op Facebook tegengaan. Ja, dat gaat echt helpen tegen het oprukkende islamofascisme
Ja ik weet wat "volgens mij" betekend. En ik laat vervolgens zien dat "volgens jou" niet klopte.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schreef inderdaad dat hij volgens mij van alles riep maar geen allah akbar.
Je weet wat 'volgens mij' betekent? Blijkbaar niet. Schlemiel
Ik zou het anders gedaan hebben. Order plaatsen om iets te bezorgen in die omgeving. Truck even staande houden met een 'klein' ongelukje, omgevallen fietser o.i.d.. Bom met GPS tracker achter in truck. Truck rijd naar locatie, op afstand tot ontploffing brengen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kijkt in ieder geval veel films, zoveel is wel duidelijk.
Irrelevant.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Je weet dat WW2 voortvloeide uit WW1?
Irrelevant. Geen idee waarom je Christendom er hier bij sleept.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet uit naam van een geloof nee, wel een ideologie. En laten we niet doen alsof er geen bloed hangt aan het christendom. Het christendom is zeker ook fucking ziek omdat het verbonden lijkt te zijn aan pedofilie?
Cool dat we het eens zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, dat is fucking ziek. Die mensen zijn fucking ziek.
haha.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Die is onder de dekens gaan liggen en mompelt de hele tijd iets van ´laathetgeenaanslagzijnlaathetgeenaanslagzijn´
Het is inderdaad bijna maandelijks raak en dan nog een groot aantal aanslagen die verijdeld zijn daargelaten.quote:
Wat knap van je dat jij dat al wist.quote:Op maandag 19 december 2016 22:29 schreef BoneThugss het volgende:
Ik wist allang dat IS hier achter zat
Minimaal twee keer, ben je selectief doof?quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schreef inderdaad dat hij volgens mij van alles riep maar geen allah akbar.
Zolang de duitse politie niets te melden heeft, gaan journalisten zelf wel iets invullen..quote:Op maandag 19 december 2016 22:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een ongeluk kan uitgesloten worden, want de vrachtwagen is 50 tot 80 meter doorgereden, zei die gast van Nieuwsuur net.
Geen technische details vragen, aub.
Lekker een beetje stoken hier na de zoveelste aanslag, krijg jij daar nou een besneden stijfje van?quote:Op maandag 19 december 2016 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Legend˛
Gek he?quote:Op maandag 19 december 2016 22:29 schreef BoneThugss het volgende:
Het mooie is.
Ik wist allang dat IS hier achter zat, maar Stimorol ging toch mooi even in de verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |