Je had er bij moeten zijn. Maar in die tijd was jij nog dood.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 19 december 2016 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn. Maar in die tijd was jij nog dood.
Nou net aan dan. Maar mensen die geen kind zijn geweest in de jaren '90 kennen de betekenis van dit nummer niet. Hij hoort wat mij betreft in de Top 100.quote:
Voor mij heeft het net zo goed een enorme nostalgische waarde, maar dat maakt het bij lange na niet #232-waardigquote:
Tssssk..dan ga ik volgend jaar wel op deze stemmenquote:
Ah ok ik dacht al.quote:Op maandag 19 december 2016 18:13 schreef Homdeck het volgende:
De tijd die achter het nummer staat is de eindtijd. Reflektor heeft dus 5 minuten en dat is de radio-edit.
Dat is met de Traveling Wilburys. Solo en met The Heartbreakers had hij er ook in gemoeten. Op z'n minst met Refugee.quote:
Echt opbokken met dat schijtnummer. Vraag me af hoeveel mannen op dat nummer hebben gestemd.quote:Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
1. Queen
2. Eagles
3. Led Zeppelin
4. Billy Joel
5. Deep Purple
6. Boudewijn
7. David Bowie
8. Claudia
9. Pink Floyd
10. Pearl Jam
0.22uquote:Op maandag 19 december 2016 18:39 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand al gevraagd/gekeken of Livin' Doll tijdens een van de shifts van Gerard komt?
De Stones staan onder de Peppers.quote:Op maandag 19 december 2016 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Under the Bridge is gestegen, of niet?
Was dat met greys? Waar was het liveverslagquote:Op maandag 19 december 2016 18:42 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens meegedaan aan een Top 2000 quiz in een kroeg, we werden tweede.
Welke? Waar?quote:Op maandag 19 december 2016 18:42 schreef Cee het volgende:
Gisteren trouwens meegedaan aan een Top 2000 quiz in een kroeg, we werden tweede.
Ja! Met greysie.quote:Op maandag 19 december 2016 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was dat met greys? Waar was het liveverslag
Halve Maatje in Rotjeknor.quote:Op maandag 19 december 2016 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke? Waar?
Ik speel wel eens in Lijn 5 in Utrecht.
Ja klinkt wel pittig.quote:Op maandag 19 december 2016 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Met greysie.We waren te hyper voor het liveverslag.
Ben het meest trots op de vijf noteringen van Robbie Williams uit de lijst van vorig jaar die ik op kon noemen. En de hoogste Nederlandstalige nieuwe binnenkomer ooit. Was nog best een pittige quiz!
Ondanks dat hij toch echt niet doodgegaan is dit jaarquote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Alle nummers van John Denver gestegen
quote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef laxus13 het volgende:
Is gewoon een leuk nummer. Dat jij toen Pokemon een rage was nog niet geboren was, kunnen wij ook niks aan doenquote:Op maandag 19 december 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap dat soort mensen niet. Stemrecht ontnemen, IP-adres blokkeren, weg ermee.
Net als die van The Bee Gees..quote:Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef laxus13 het volgende:
De pdf en excel zijn er alquote:Op maandag 19 december 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uurlijstjes ed al bekend dan? Of gaat dat nog effe duren
In de Excel of de PDF.quote:Op maandag 19 december 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uurlijstjes ed al bekend dan? Of gaat dat nog effe duren
daarvoor ging met te voet naar huis?quote:Op maandag 19 december 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De crisis is dan ook voorbij, het kan weer...
Ik ga kijken...maar ik zit mobiel.quote:Op maandag 19 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, kan iemand me dan effe vertellen hoe laat A Forest van The Cure wordt gedraaid?(In welk uur en hoe laat in dat uur ongeveer)
Kwart voor acht op Oudjaarsavond.quote:Op maandag 19 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke, kan iemand me dan effe vertellen hoe laat A Forest van The Cure wordt gedraaid?(In welk uur en hoe laat in dat uur ongeveer)
kwart voor 8 's avonds 31 decemberquote:Op maandag 19 december 2016 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hetzelfde als vorig jaar dus.. Hmm.quote:
Nu kan 'ie weer met de auto...quote:Op maandag 19 december 2016 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarvoor ging met te voet naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |