Klopt en ik heb helaas ook geen ervaring met catawiki, dus fijn dat jullie de suggesties gaven hiervoor.quote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.
In plaats van zo een dooddoener had je ook dergelijk advies kunnen geven aan TS.
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.quote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Geckoo het volgende:
en helaas wat de gek er voor geeft is niet een bedrag wat zo gepind kan worden, dus graag een )(realistische) vraagprijs toevoegen
Ik zeg het niet zomaar. Ik heb in het verleden ook een keer iets weggedaan wat achteraf gezien meer dan 10.000 gulden waard wasquote:Op maandag 19 december 2016 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet TS dus niet. Vandaar ook mijn advies om dit op Catawiki te gooien. FireFox1 denkt er hetzelfde over en dat lijkt me neit geheel onterecht.
In plaats van zo een dooddoener had je ook dergelijk advies kunnen geven aan TS.
Ik zat met dat bod in gedachte voor de hele doosquote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Roland_Deschain het volgende:
Indien mint minimaal 50 piek per stuk op ebay.
Hierbij bied ik 50 Euro voor de hele doos.quote:Op maandag 19 december 2016 14:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik zat met dat bod in gedachte voor de hele doos![]()
Als ie stuk voor stuk verkoopt misschien. Staan er ook genoeg op voor 20 euro in de doos in goeie conditie.quote:Op maandag 19 december 2016 14:06 schreef Roland_Deschain het volgende:
Indien mint minimaal 50 piek per stuk op ebay.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:52 schreef OnePlus het volgende:
Beste fokkers,
Hierbij verkoop ik een doos vol matchbox auto's. Deze heb ik verkregen van een oud bejaarde, waarvan de man is overleden. Hij bleek een grote verzamelaar te zijn van auto's, hele oude stripboeken en gereedschap. Die laatste 2 heb ik bij het grofvuil gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehele lijst (er ontbreken echter nog 5 auto's die ik later zal toevoegen)
In totaal heb ik 33 voertuigen die ik aanbied.
http://pho.to/AZ3dg
Prijswat een gek er voor wilt geven?
Zet ze eens op marktplaats, ik had er laatst ook nog drie gevonden uit mijn kinderjaren.quote:Op maandag 19 december 2016 13:52 schreef OnePlus het volgende:
Beste fokkers,
Hierbij verkoop ik een doos vol matchbox auto's. Deze heb ik verkregen van een oud bejaarde, waarvan de man is overleden. Hij bleek een grote verzamelaar te zijn van auto's, hele oude stripboeken en gereedschap. Die laatste 2 heb ik bij het grofvuil gezet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehele lijst (er ontbreken echter nog 5 auto's die ik later zal toevoegen)
In totaal heb ik 33 voertuigen die ik aanbied.
http://pho.to/AZ3dg
Prijswat een gek er voor wilt geven?
Inderdaad echt dom. Maarja.quote:Op maandag 19 december 2016 13:55 schreef Geralt het volgende:
Die stripboeken had je misschien beter niet weg kunnen tiefen. Als het een verzamelaar was dan had ie er vast kijk op wat bijzondere exemplaren waren en die zullen er hendig tussen gezeten hebben.
Gratis geld weggetieft. Jammer.
Succes met de verkoop, ik heb geen idee wat zoiets waard is.
Houdt je mond nou dicht man.quote:Op maandag 19 december 2016 20:12 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze alleen al staat voor $200 op Ebay.
Laat je niet neppen, TS!
Wat niet is kan nog komen?quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Houdt je mond nou dicht man.
Liever een reguliere FOK!ker blij maken dan deze TS die het niks interesseert.
Waarom alleen de koper blij maken? Is TS geen FOK!-er?quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gek is dat het zijn meestal die welke met de neus in anderen hun biedingen zitten toch?quote:Op maandag 19 december 2016 22:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Waarom alleen de koper blij maken? Is TS geen FOK!-er?
Whut?quote:Op maandag 19 december 2016 22:36 schreef john2406 het volgende:
Gek is dat het zijn meestal die welke met de neus in anderen hun biedingen zitten toch?
quote:Op maandag 19 december 2016 23:55 schreef Sosa het volgende:
Hmmm interessant
Zijn deze speelgoedautootjes mss van Jan Janssen geweest? Wat een geld voor een bietje speelgoed
Je bedoeld die gieren die het voor een dumpprijs over willen nemen en ze dan zelf voor 200¤ per stuk op Ebay gooien? Nee, dan heb ik liever dat TS gewoon de hoofdprijs binnenhaalt.quote:Op maandag 19 december 2016 22:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waar haal je die 600-700 euro dan vandaan?quote:Op maandag 19 december 2016 14:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ie stuk voor stuk verkoopt misschien. Staan er ook genoeg op voor 20 euro in de doos in goeie conditie.
Denk als ie 600-700 euro voor de hele rambam vraagt dat dat wel een reële prijs is, maar nogmaals, ik heb er geen verstand van.
Ze staan op ebay voor tussen de 20 en 60 euro.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:30 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Waar haal je die 600-700 euro dan vandaan?
Wie? Heb je meer informatie? Was dat een bekende verzamelaar?quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:39 schreef Portomasso het volgende:
Volgens mij zijn deze Matchbox auto's van Jan Lammers geweest
quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wie? Heb je meer informatie? Was dat een bekende verzamelaar?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze staan op ebay voor tussen de 20 en 60 euro.
TS heeft er 33.
Dus 33x20 voor een alles in 1 koop is 660 euro. Dus ik denk dat dat een reëel bedrag is voor alles in 1
Ik weet, ik weetquote:Op maandag 19 december 2016 17:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Oude stripboeken, waarschijnlijk uit of zelfs voor de tijd van die auto's weggooien
gast! oude ducks, weet je wat die opleveren in gave conditie! Wat was jij denkende?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:11 schreef OnePlus het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Oude donald duck stripboekjes en oude indianen stripverhalen.
Eveneens oude Puzzels weg gedumpt
Bedankt voor de tip, ik zal die onthouden als het op Fok niets wordquote:Op maandag 19 december 2016 13:56 schreef Geralt het volgende:
Misschien iets om op Catawiki te gooien. Hier is een vraagprijs verplicht. Je weet niet wat het waard is dus lastig. Op Catawiki zitten verzamelaars die tegen elkaar op kunnen bieden en die bieden wel naar waarde. Denk ik.
Succes in elk geval
Wordt niks voor die 1000 euro dus onthoud maar vastquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef OnePlus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik zal die onthouden als het op Fok niets word
Ik was er niet bij met mijn gedachte, pas achteraf kreeg ik het te horen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Sosa het volgende:
[..]
gast! oude ducks, weet je wat die opleveren in gave conditie! Wat was jij denkende?
Je weet nooit, wellicht zit hier een verzamelaar die het allemaal opkooptquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wordt niks voor die 1000 euro dus onthoud maar vast
een schrale troost dat je nu iig het veelvoudige voor die autootjes krijgt en je zoontje straks nog blijer kan maken!quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef OnePlus het volgende:
[..]
Ik was er niet bij met mijn gedachte, pas achteraf kreeg ik het te horen.
De auto's nam ik eigenlijk mee voor mn zoontje, zodat hij er mee kon spelen
Krijgt jou zoontje nou het bedrag op zijn spaarrekening?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef OnePlus het volgende:
[..]
Ik was er niet bij met mijn gedachte, pas achteraf kreeg ik het te horen.
De auto's nam ik eigenlijk mee voor mn zoontje, zodat hij er mee kon spelen
Prima rekensom, maar er is een reden waarom je ze nog op Ebay tegenkomt he... Het feit dat ze niet verkocht zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef OnePlus het volgende:
[..]bedankt voor de rekensom, ben ook gaan zoeken op ebay en ik kom ongeveer -/+ uit met onderstaande bedragen. Moet er wel bij zeggen, sommige waren echt gebruikt en sommige handen geen doosjes.
Matchbox A1 BP Mini Service Station ¤100
Matchbox 30 Wheel Crane ¤50
Matchbox 60 Truck Superfast ¤30
Matchbox 35 Fire Engine ¤30
Matchbox 25 Ford Cortina ¤150
Matchbox 18 Auto Steer Jeep ¤70
Matchbox 22 Freeman Commute ¤20
Matchbox 07 Garbage Truck ¤70
Matchbox 21 Foden Concrete Truck ¤60
Matchbox 58 Daf Girder Truck ¤30
Matchbox 32 BP Truck ¤100
Matchbox 15 Red Volkswagen Beetle ¤120
Matchbox 66 Greyhound Bus ¤40
Matchbox 75 Ferrari Berlinetta ¤45
Matchbox 29 Racing Mini ¤50
Matchbox 54 Ford Capri ¤40
Matchbox 15 Garbage Truck ¤100
Matchbox 22 Pontiac GP Sport Coupe ¤100
Matchbox 75 Alfa Romeo Carabo ¤20
Matchbox 56 Fiat 1500 ¤100
Matchbox 46 Stretcha Fetcha Ambulance ¤25
Matchbox 46 Mercedes Benz Black edition ¤50
Matchbox 23 Volkswagen Camper ¤35
Matchbox 64 M.G. 1100 ¤30
Matchbox 69 Tractor Shovel ¤35
matchbox 67 volkswagen 1600 Purple ¤60
Matchbox 23 Trailer Caravan ¤40
Matchbox 11 Mercedes Scaffolding Truck ¤50
Matchbox 21 Rod Roller ¤20
¤1890
Dus zal mijn vraagprijs rond de ¤1000 liggeneen schappelijke prijsje toch voor de Fokkers?
![]()
Mijn bod van 200 euro had nog wat ruimte maar die 1000 euro en hoger is 'm alleen maar aangepraat hier...quote:Op donderdag 22 december 2016 10:11 schreef Prowl het volgende:
TS mag blij zijn als een handelaar de hele meuk overneemt voor 300 euro
Oeioei, daar gaat je 'dubbeltje op de eerste rang'-positie. Balen man!quote:Op donderdag 22 december 2016 10:50 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Mijn bod van 200 euro had nog wat ruimte maar die 1000 euro en hoger is 'm alleen maar aangepraat hier...
200 euro is een typisch "Hollander die voor een duppie op de eerst rang wil zitten" bod voor dit spulquote:Op donderdag 22 december 2016 10:50 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Mijn bod van 200 euro had nog wat ruimte maar die 1000 euro en hoger is 'm alleen maar aangepraat hier...
quote:Op donderdag 22 december 2016 13:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
200 euro is een typisch "Hollander die voor een duppie op de eerst rang wil zitten" bod voor dit spul
TS, actuele prijzen durf ik niet te noemen daar ik er al een tijdje uit ben. Mijn advise; meld je aan op een forum omtrent Matchbox en vraag maar raakMet een beetje mazzel heb je zo iemand die het meteen wil overnemen.
Waar zijn jullie biedingen dan? Of zijn jullie "er al te lang uit de bizz"quote:Op donderdag 22 december 2016 11:01 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Oeioei, daar gaat je 'dubbeltje op de eerste rang'-positie. Balen man!
De mensen die nu nog bieden zijn schaamteloze profiteurs. Vooral jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:05 schreef Dengaman het volgende:
[..]
[..]
Waar zijn jullie biedingen dan? Of zijn jullie "er al te lang uit de bizz"!!!x1000
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef OnePlus het volgende:
[..]bedankt voor de rekensom, ben ook gaan zoeken op ebay en ik kom ongeveer -/+ uit met onderstaande bedragen. Moet er wel bij zeggen, sommige waren echt gebruikt en sommige handen geen doosjes.
Matchbox A1 BP Mini Service Station ¤100
Matchbox 30 Wheel Crane ¤50
Matchbox 60 Truck Superfast ¤30
Matchbox 35 Fire Engine ¤30
Matchbox 25 Ford Cortina ¤150
Matchbox 18 Auto Steer Jeep ¤70
Matchbox 22 Freeman Commute ¤20
Matchbox 07 Garbage Truck ¤70
Matchbox 21 Foden Concrete Truck ¤60
Matchbox 58 Daf Girder Truck ¤30
Matchbox 32 BP Truck ¤100
Matchbox 15 Red Volkswagen Beetle ¤120
Matchbox 66 Greyhound Bus ¤40
Matchbox 75 Ferrari Berlinetta ¤45
Matchbox 29 Racing Mini ¤50
Matchbox 54 Ford Capri ¤40
Matchbox 15 Garbage Truck ¤100
Matchbox 22 Pontiac GP Sport Coupe ¤100
Matchbox 75 Alfa Romeo Carabo ¤20
Matchbox 56 Fiat 1500 ¤100
Matchbox 46 Stretcha Fetcha Ambulance ¤25
Matchbox 46 Mercedes Benz Black edition ¤50
Matchbox 23 Volkswagen Camper ¤35
Matchbox 64 M.G. 1100 ¤30
Matchbox 69 Tractor Shovel ¤35
matchbox 67 volkswagen 1600 Purple ¤60
Matchbox 23 Trailer Caravan ¤40
Matchbox 11 Mercedes Scaffolding Truck ¤50
Matchbox 21 Rod Roller ¤20
¤1890
Dus zal mijn vraagprijs rond de ¤1000 liggeneen schappelijke prijsje toch voor de Fokkers?
![]()
Met doos en in mint condition is andere handel.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]![]()
Kijk net ff op Mp, daar staat bv matchbox 15 voor 15 euro te koop ipv 120 euro op eBay.
Verkocht voor ¤102quote:Op donderdag 22 december 2016 19:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]![]()
Kijk net ff op Mp, daar staat bv matchbox 15 voor 15 euro te koop ipv 120 euro op eBay.
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=1quote:Op donderdag 22 december 2016 20:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Verkocht voor ¤102![]()
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)ER-BOX-/272473692169?
TS:
[ afbeelding ]
Dat is een bespeelde, daar heb ik mijn schuur vol mee liggen.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=1
Sla je slag
Nogmaals, waar is jouw bod dan? "Kenner"...quote:Op donderdag 22 december 2016 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De mensen die nu nog bieden zijn schaamteloze profiteurs. Vooral jij.
Komt er niet.quote:Op vrijdag 23 december 2016 09:36 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Nogmaals, waar is jouw bod dan? "Kenner"...
Kijk eens goed voordat je dit soort claims maakt, de ebay advertentie betreft een andere (vroegere) uitgave van dit model, het model dat hier aangeboden wordt is uit de Superfast serie.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:20 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Verkocht voor ¤102![]()
http://www.ebay.nl/itm/Ma(...)ER-BOX-/272473692169?
Dan kom ik nog op 35¤ uit voor dat ene autootje? Een bod van 200 ekkies voor de hele doos lijkt me derhalve gewoon iets voor de typische aasgieren die ook op marktplaats rondhangen. Dat zijn mensen die het zelf door gaan verkopen, dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 25 december 2016 07:46 schreef Fused_84 het volgende:
[..]
Kijk eens goed voordat je dit soort claims maakt, de ebay advertentie betreft een andere (vroegere) uitgave van dit model, het model dat hier aangeboden wordt is uit de Superfast serie.
Bij matchbox kunnen er minimale verschillen zitten, zowel overduidelijke zaken als kleur, ander doosje en jaar van uitgave maar ook onduidelijke dingen zoals een verschil in de casting (afgerond of hoekig puntje bij de asbevestiging onderop bijvoorbeeld) - voor de echte verzamelaars kan dat zomaar een fors verschil maken in waarde, om bij nr 15D/SF15D te blijven kijk hier eens naar:
http://www.vintagebritishdiecasts.co.uk/1index/xx15d.htm
http://www.vintagebritishdiecasts.co.uk/1index/sf15-d.htm
De waardes die daar staan zijn een indicatie aan de hoge kant maar geeft wel aan wat de prijsverschillen tussen deze minimale variaties kunnen zijn.
@TS, als je info wil kijk eens verder op die site en het forum daar, mocht je er niet uitkomen stuur me gerust een PM. Als je er echt het maximale voor wil hebben moet je ze per stuk aanbieden en al die verschillen uitzoeken en vermelden - zolang je het als partij aanbied trek je alleen maar handelaren zoals ondergetekende naar je advertentie.
quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan kom ik nog op 35¤ uit voor dat ene autootje? Een bod van 200 ekkies voor de hele doos lijkt me derhalve gewoon iets voor de typische aasgieren die ook op marktplaats rondhangen. Dat zijn mensen die het zelf door gaan verkopen, dat staat buiten kijf.
Ik probeer TS alleen wat advies te geven, ik adviseer ook nergens dat die het voor 200 weg moet doen maar een aantal bedragen die in dit topic genoemd werden zijn niet realistisch/van toepassing omdat het bijv. andere uitgave's betreft.quote:Op zondag 25 december 2016 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan kom ik nog op 35¤ uit voor dat ene autootje? Een bod van 200 ekkies voor de hele doos lijkt me derhalve gewoon iets voor de typische aasgieren die ook op marktplaats rondhangen. Dat zijn mensen die het zelf door gaan verkopen, dat staat buiten kijf.
500 vindt ik zelfs veel voor de hele hap, dat vindt ik redelijk.quote:Op maandag 26 december 2016 13:02 schreef Fused_84 het volgende:
Ik zie dat er reeds 500 is geboden en dat is als partij in 1 koop niet onredelijk, ja iemand (zoals ik) die er echt wat vanaf weet kan er dan nog wat op verdienen maar moet daar ook kennis, tijd en moeite in steken.
Wil je er (veel) meer voor dan moet je je erin verdiepen en het los aanbieden, goed uitzoeken en meerdere foto's per model (en doosje) plaatsen op bijv. Ebay of Catawiki of 21 januari rondkijken of een metertje tafel huren op de NAMAC beurs in Houten.
Wat is daar mis mee dan, hij heeft ze immers gratis neem ik aan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Grappig.
Het staat toch iedereen vrij een bod te doen? Waarom worden users die ¤ 200 (of zelfs ¤ 500!) bieden aasgieren genoemd door anderen die zelf geen bod doen? Als het echt zulke unieke collectors items zijn, koop de dan zelf voor een reële prijs!
Uiteindelijk blijft TS nu dus gewoon zitten met zijn autootjes.
Het zijn Matchbox bulk dingen geen unieke Dinky Toys.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Grappig.
Het staat toch iedereen vrij een bod te doen? Waarom worden users die ¤ 200 (of zelfs ¤ 500!) bieden aasgieren genoemd door anderen die zelf geen bod doen? Als het echt zulke unieke collectors items zijn, koop de dan zelf voor een reële prijs!
Ja dat is Johnnieboy he.quote:Op maandag 19 december 2016 23:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Niet doen. Die gast is onbegrijpbaar en post alles in vragende vorm.
Exact dat dus ! Allemaal toetsenbord kenners, die random links posten van "vergelijkbare" in een andere staat of met een ander uniek doosje.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Grappig.
Jij moet echt veel leren over verzamelobjecten en over tijd waarde bepalen... Niet alles wordt meer waard als het maar ouder is, alles hangt af van vraag... en bij dit soort zaken dus nostalgie...quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan, hij heeft ze immers gratis neem ik aan?
Ze kunnen alleen maar meer waard worden, als die markt aantrekt!
TS:quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:02 schreef Dengaman het volgende:
[..]
en nu waarschijnlijk met z'n "fortuin" aan het spelen is...
Lol ! En match in je box...quote:
en daarom sluit ik het topic. Mocht ts weer online komen kan hij in het feedback topic vragen of hij weer open mag.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:31 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Aangezien TS spoorloos lijkt te zijn, heb ik inmiddels elders gekocht. Ik trek hierbij dan ook mijn interesse en start-biedingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |