Kerst was altijd het moment om met mijn neven alle foldertjes door te nemen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:57 schreef tja77 het volgende:
Fuck die kerst, ik kijk uit om 27 december met mijn zoontje vuurwerk te gaan bestellen. Hoort gewoon bij de opvoeding wat mij betreft.
Zoek op aldi nord via google maps. zitten dr twee in haren drie in meppen en 1 in twist. Sud is pas beneden nijmegen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:35 schreef Skiet het volgende:
Even een noob vraag, maar Aldi Nord en Aldi Sud slaat zeker gewoon op de ligging? Via de filialenzoeker probeer ik een beetje te achterhalen of er ter hoogte van Emmen ook een Aldi Nord zit. Maar daar kom ik niet helemaal uit. Hoe moet ik dat nou zien?
Niet? Ik heb er 5-6 ofzo tot nu toe. Volgens mij is dat van elke vuurwerkverkoper in mijn omgeving..quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kerst was altijd het moment om met mijn neven alle foldertjes door te nemen.
Tegenwoordig krijg je bijna geen foldertjes meer geloof ik.
Internet heet datquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kerst was altijd het moment om met mijn neven alle foldertjes door te nemen.
Tegenwoordig krijg je bijna geen foldertjes meer geloof ik.
Ja zeker waar, heb ze ook beide bij een andere dealer besteld omdat de prijs nogal verschilde bij The Chosen One, een kleine 50 euro.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Lekker hoor Koen
Verschilt nogal welke vuurwerkplanet dealer welke showboxen verkoopt, hier in de buurt zijn het er maar een stuk of wat showboxen. En deze twee dus niet
Maak video'squote:Op zaterdag 24 december 2016 18:34 schreef Qunix het volgende:
Vandaag nog kerstinkopen gedaan. De Hema, Xenos, Blokker, Jumbo, Albert Heijn, Aldi en de plaatselijke sigarenboer. Allemaal cat1 vuurwerk.
Wat mij opviel is dat het meeste Lesli en GBV-Weco is.
een goede kerst allen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik wens al mijn vuurwerkmatties een goede kerst.
Zie zoveel mooie boxen voorbijkomen., pfffft misschien toch tijdens de losse verkoop nog wat scoren
Jij ook Smeggiequote:Op zaterdag 24 december 2016 18:19 schreef smegmanus het volgende:
Ik wens al mijn vuurwerkmatties een goede kerst.
Zie zoveel mooie boxen voorbijkomen., pfffft misschien toch tijdens de losse verkoop nog wat scoren
Reno/Poison/Black ice/Beastmaster/Bloody mary/Howling Wolf.quote:Op zondag 25 december 2016 05:29 schreef Skiet het volgende:
Voor de Duitsland hangers, wat zijn jullie lijstjes met toppers voor dit jaar?
Echt zo veel zin om donderdag die kant op te rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |