Biem?quote:
Dat wordt 10 dagen bijhouden...of we moeten ff 1 topic per dag vol knallenquote:Op woensdag 21 december 2016 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stiekem de OP op 10 nachtjes gezet
Ik ben hier elke dag wel te vinden. Dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 21 december 2016 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wordt 10 dagen bijhouden...of we moeten ff 1 topic per dag vol knallen
Neuh, ik heb op YT al bekeken wat ik wilquote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Nog mensen die demo's gaan bezoeken de komende dagen?
Goor vrijdag.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Volgens mij zijn er geen demo's meer bij mij in de buurt komende dagen, als ik de kalenders bekijk..quote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Daar wil ik ook nog naartoe is alleen al 19:30 meen ik?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neuh, ik heb op YT al bekeken wat ik wil
Online bekijken heb je toch vaak een vertekend beeld vind ik. Sommige producten op een demo zien er IRL heel anders uit dan Wanneer je een YT filmpje kijkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Neuh, ik ook niet. Heb online al h.e.e.a. gezien.
Aanvang 19:45, begint dus 20:00 denk ikquote:Op woensdag 21 december 2016 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog naartoe is alleen al 19:30 meen ik?
Misschien moet ik het maar gewoon doen inderdaad ja, eet toch thuis bij m'n ouders met de kerstquote:Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef smegmanus het volgende:
90 euro valt best mee.
Dan maar een stuk vlees minder met kerst...
Vind hem nog steeds wel mooi gelukkig, maar het effect is wel heel anders ja. Heb er 8 besteld en gelukkig niet specifiek voor het effect dus ik ben alsnog tevreden!quote:Op donderdag 22 december 2016 10:34 schreef smegmanus het volgende:
The junk is ook al zo'n afwijkend product.
Ik ga het zien dit jaar, anders is het wel de laatste keer Rubro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |