1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
1000 maar hier.quote:Op maandag 19 december 2016 12:05 schreef Coritchando het volgende:
450 euro Nederlands vuurwerk. Waarom in hemelsnaam?
omdat het aanbod van het andere behoorlijk tegen valt dit jaarquote:Op maandag 19 december 2016 12:05 schreef Coritchando het volgende:
Omdat in Nederland de prijs kwaliteit van vuurwerk erg goed is. Mensen die zeggen dat het siervuurwerk in Belgie zoveel beter is hebben geen idee, want dat is voor 90% hetzelfde als wat bij Nederlandse Zena dealers wordt verkocht. Als je hier een beetje slim bent en je met kortingen koopt kun je voor het geld erg veel mooi vuurwerk kopen.quote:Op maandag 19 december 2016 12:05 schreef Coritchando het volgende:
dit dusquote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef zlotka het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de prijs kwaliteit van vuurwerk erg goed is. Mensen die zeggen dat het siervuurwerk in Belgie zoveel beter is hebben geen idee, want dat is voor 90% hetzelfde als wat bij Nederlandse Zena dealers wordt verkocht. Als je hier een beetje slim bent en je met kortingen koopt kun je voor het geld erg veel mooi vuurwerk kopen.
Belgie is overrated.
quote:
Precies dit ja, kwaliteit wordt steeds beter hier in NL!quote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef zlotka het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de prijs kwaliteit van vuurwerk erg goed is. Mensen die zeggen dat het siervuurwerk in Belgie zoveel beter is hebben geen idee, want dat is voor 90% hetzelfde als wat bij Nederlandse Zena dealers wordt verkocht. Als je hier een beetje slim bent en je met kortingen koopt kun je voor het geld erg veel mooi vuurwerk kopen.
Belgie is overrated.
De kwaliteit is gelijk, maar minstens 1/3 goedkoper.quote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef zlotka het volgende:
[..]
Belgie is overrated.
Tijdens sommige acties misschien ja, maar als je in Nederland een beetje op tijd besteld krijg je ook 20/30/40/50% korting. Heb hier bijvoorbeeld de zena triumph voorbij zien komen voor 40 euro en een karton Crackling chry voor 80. Heb dat in Belgie zelf nooit gezien, maar correct me if i'm wrong.quote:Op maandag 19 december 2016 12:56 schreef Coritchando het volgende:
[..]
De kwaliteit is gelijk, maar minstens 1/3 goedkoper.
Als in Brabant/Limburg/Zeeland woont kan het nog de moeite (en risico) waard zijn misschien, maar het geld dat ik aan brandstof kwijt zou zijn vanaf hier weegt niet op tegen de (soms) (iets) lagere prijs imo.quote:Op maandag 19 december 2016 13:01 schreef smegmanus het volgende:
Mwoah, als je inderdaad echt goede freakprijzen hebt dan hoef je er echt niet voor naar België.
Mee eens !quote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef zlotka het volgende:
[..]
Belgie is overrated.
Je kwaliteit verhaal vind ik onzin aangezien er grotendeels dezelfde producten worden verkocht als bij Zena nederland. Dat het goedkoper is met acites gaf ik net ook aan, dat klopt, maar in Nederland heb je ook genoeg acties waardoor je erg mooie prijzen hebt. Als ik vanaf mijn woonplaats naar Belgie moet rijden en weer terug dan weegt dat naar mijn mening niet op tegen de korting die je krijgt. Daarnaast ook nog het feit dat ik het niet graag een half jaar in huis zou hebben liggen, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 15:58 schreef tja77 het volgende:
Nope, de kwaliteit EN prijs van het siervuurwerk in Belgie is gewoon minder goed dan in Nederland. En dan doel ik op cakes en cakeboxen. Met akties bij bijv. de Zena in Olen, ben je wel degelijk goedkoper uit dan wanneer dan ook in Nederland (en dan doel ik vooral op de januari akties, want dan krijg je tot 70% korting).
De vuurpijlen zijn in Belgie beter (mag namelijk 75 gram kruit in zitten tegenover 40 gram in Nederland). Een pijlenpakket als de Big 3, kost 30 Euro voor 3 pijlen, en daar kan geen Nederlandse pijl aan tippen.
Qua knal vuurwerk en ratelbanden zit je in België nog steeds een stuk beter dan in Nederland. Puur vanwege flashkruit dat erin zit.
Net zoals vorig jaar van 18:00 uur tot 02:00 uur.quote:Op maandag 19 december 2016 16:09 schreef vuurwerkje1 het volgende:
nog 12 dagen!
nu hopen dat het goed weer is met oud en nieuw.
en zijn er nog veranderingen van tijden waneer je mag afsteken?
zonde eigenlijk voor de mannetjes zoals wij vroeger, toendertijd met ruk zakjes vol om 10:00 paraat staan om heel de dag te knallen tot savonds laat!quote:Op maandag 19 december 2016 16:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar van 18:00 uur tot 02:00 uur.
En zoals het er nu naar uitziet komt er lichte regen op oudjaarsdag, maar dat zal allemaal wel mee gaan vallen denk ik zo.
ja iddquote:Op maandag 19 december 2016 16:41 schreef handik het volgende:
[..]
zonde eigenlijk voor de mannetjes zoals wij vroeger, toendertijd met ruk zakjes vol om 10:00 paraat staan om heel de dag te knallen tot savonds laat!
nu is het tegenwoordig voor mijzelf sier vuurwerk wat er gehaald word, om 18:00 even voorproeven (aangezien het dan net donker is).. om 00:00 gas erop!
Jeugd gewoon laten stoken met rotjes en tolletjes. Doen ze hier ook en geen haan die er naar kraait. Zolang je geen overlast veroorzaakt moet dat gewoon kunnen.quote:Op maandag 19 december 2016 16:41 schreef handik het volgende:
[..]
zonde eigenlijk voor de mannetjes zoals wij vroeger, toendertijd met ruk zakjes vol om 10:00 paraat staan om heel de dag te knallen tot savonds laat!
nu is het tegenwoordig voor mijzelf sier vuurwerk wat er gehaald word, om 18:00 even voorproeven (aangezien het dan net donker is).. om 00:00 gas erop!
Achja, daarvoor is categorie 1 vuurwerk. En om wat rotjes zal de politie ook niet moeilijk gaan doen denk ik zo. Of er moet wel een heel erge chagrijn tussen zitten.quote:Op maandag 19 december 2016 16:41 schreef handik het volgende:
[..]
Mooi ding. Kope kope kope.quote:Op maandag 19 december 2016 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam deze nog tegen op YT
Op zich ook niet verkeerd. Twijfel twijfel.
Staat op het lijstjequote:Op maandag 19 december 2016 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kwam deze nog tegen op YT
Op zich ook niet verkeerd. Twijfel twijfel.
Cakes als Immortal gold en Cruel Traction zijn (voor zover ik weet) niet verkrijgbaar in België. Tuurlijk heeft Zena ook boxen, maar kwalitatief zet ik die toch onder de topboxen uit Nederland.quote:Op maandag 19 december 2016 16:06 schreef zlotka het volgende:
[..]
Je kwaliteit verhaal vind ik onzin aangezien er grotendeels dezelfde producten worden verkocht als bij Zena nederland. Dat het goedkoper is met acites gaf ik net ook aan, dat klopt, maar in Nederland heb je ook genoeg acties waardoor je erg mooie prijzen hebt. Als ik vanaf mijn woonplaats naar Belgie moet rijden en weer terug dan weegt dat naar mijn mening niet op tegen de korting die je krijgt. Daarnaast ook nog het feit dat ik het niet graag een half jaar in huis zou hebben liggen, maar dat is persoonlijk.
Wat betreft vuurpijlen heb je natuurlijk gelijk, maar dat komt door de bijna dubbele toegestane hoeveelheid kruit. dat zei je zelf al.
Het ging mij om siervuurwerk maar knalvuurwerk is natuurlijk wel tien keer beter dan in Nederland. Mocht je er mee worden gepakt in Nederland heb je echter wel een groter probleem als wanneer je met een Belgische cakebox wordt gepakt. En vanaf volgend jaar is dit ook grotendeels afgelopen
Nu is dit verder natuurlijk een welles-nietes discussie aangezien sommige mensen het Belgisch vuurwerk heilig vinden. Het is absoluut gewoon goed vuurwerk maar ik vind dat het absoluut niet beter is dan Nederlands vuurwerk.
Volgens mij had ik je in het siervuurwerk stuk verkeerd begrepen. Nederlandse cakeboxen zijn inderdaad een stukje beter over het algemeen.quote:Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cakes als Immortal gold en Cruel Traction zijn (voor zover ik weet) niet verkrijgbaar in België. Tuurlijk heeft Zena ook boxen, maar kwalitatief zet ik die toch onder de topboxen uit Nederland.
De cakes die je in België wel kunt krijgen en in Nederland niet (Mjölnir bijv.) zijn dan weer behoorlijk aan de prijs.
Zoek eens Nederlands vuurwerk wat hier overheen kan qua geweld.
Dus nee, het is geen onzin. Sommige siervuurwerk artikelen zijn beter in Nederland, andere in België.
En nee, de kortingen die je in Nederland krijgt zijn lang niet altijd even scherp als in België. Ga voor de grap eens in de eerste week van januari naar Zena in Olen. Cakes van 30 Euro voor minder dan 10. Om maar te zwijgen over kortingen wanneer je een karton afneemt. Die bunkers moeten leeg, en als consument kun je daar behoorlijk van profiteren.
Niet iedereen woont ver van België af, dus of het de moeite waard is, is per persoon afhankelijk, en hoeveel je meeneemt. Ik heb daar in Olen mijn ogen uitgekeken. Winkelwagentjes vol met vuurwerk die zo de bestelauto in werden gereden. Veel voor de handel, veel liefhebbers. Geen controles, en mooi spul dat voor weinig geld weg ging.
Hoezo zou je met het importeren van knalvuurwerk een groter probleem hebben wanneer je gepakt wordt, dan wanneer je met een cake gepakt wordt? Het mag beide niet, en zodra je de grens overgaat met vuurwerk uit België, ben je het haasje. Been there done that, got the t-shirt. Ik ben er niet trots op, maar ik leer er wel van.
Vuurwerk bewaren vind ik geen probleem. Ik doe het alleen niet in huis.
Tja, ik koop het grootste deel bij Valk en sta er dan tegen 07:00. Wel in de rij maar met allemaal freaks en dat in wat mij betreft flink sfeerverhogend. Ik snap wel wat je bedoeld maar dat is wel afhankelijk van waar je koopt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Coritchando het volgende:
Een andere hele goede reden om de grens over te gaan is het feit dat het niet zo'n drukke en beladen zooitje ongeregeld is. Geen 25 rijen dik met 16 jarige jochies van diverse komaf die zowat vechten voor een pakje astronauten.
Lekker ontspannen begin december op pad, op het gemak uitzoeken en kopen. Alleen dat kan voor veel mensen al een reden zijn om de grens over te steken denk ik.
Ik sta er nu ook al een aantal jaar achter elkaar. Ben er dan rond 08:00 maar echt hele lang rijen nooit gehad en het is nu niet bepaald een straf om daar even te moeten wachten en al dat moois voorbij te zien komen. Enige verbeterpuntje is het personeel dat soms ietwat onhandig met het vuurwerk omgaat maar ik denk dat ze daar dit jaar beter op letten.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef zlotka het volgende:
[..]
Tja, ik koop het grootste deel bij Valk en sta er dan tegen 07:00. Wel in de rij maar met allemaal freaks en dat in wat mij betreft flink sfeerverhogend. Ik snap wel wat je bedoeld maar dat is wel afhankelijk van waar je koopt.
Was je weg dan?quote:
Hier moest ik lachenquote:Op maandag 19 december 2016 12:11 schreef zlotka het volgende:
[..]
Omdat in Nederland de prijs kwaliteit van vuurwerk erg goed is
hehehequote:Op dinsdag 20 december 2016 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je ook nog een beetje normaal mee posten, Oxy?
Ach hou toch. Je betaal in NL al snel 40/50 euro voor 1 cake (500 gram). In Belgie kostten die dingen 20 euro ofzo. Ik heb al mn vuurwerk uit Belgie dit jaar. Niet omdat het beter is maar veel meer waar voor je geld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je ook nog een beetje normaal mee posten, Oxy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat er maximaal 500g kruit in consumentenvuurwerk mag zitten?
Hoe zit dat met dit spul dan?
http://www.devuurwerkbunk(...)ke-500-4500-gr.html/
Zit wel leuk spul tussen, misschien dat ik toch in NL koop.
Anders heb ik dit op mijn Duitse lijstje staanzijn vaak meerdere 'potten' in één die je zelf kunt doorlonten, maar dat mag officieel niet, dat door lonten. Mogen de verkopers dus ook niet doen aangezien het dan gezien wordt als één pot waarmee de max kruitinhoud wordt overschreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als consument kan ik dit niet kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn vaak meerdere 'potten' in één die je zelf kunt doorlonten, maar dat mag officieel niet, dat door lonten. Mogen de verkopers dus ook niet doen aangezien het dan gezien wordt als één pot waarmee de max kruitinhoud wordt overschreden.
Lesli, Diamond, Comet, Kellerquote:Op dinsdag 20 december 2016 12:35 schreef derLudolf het volgende:
Ik haal meestal siervuurwerk in Dld, vind het daar meestal gunstiger geprijsd.
Nu heb ik het meeste uit het assortiment van Weko al gehad, de meeste winkels verkopen Weko. Ken eetje die Niko verkoop maar dat vind ik niet zo
Wat zijn nog meer Duitse merken, dan kan ik verkopers zoeken op hun website. Of ken je zelf winkels in de omgeving Haren-Twist? Meppen kan eventueel ook nog.
Jawel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus als consument kan ik dit niet kopen?
Zeker wel, alles wat Nederlandse sites aanbieden kan je kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus als consument kan ik dit niet kopen?
Aha op die manierquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker wel, alles wat Nederlandse sites aanbieden kan je kopen.
De verkopers mogen het niet doorlonten, maar vaak zitten de lontjes zo in de kist/doos dat het 2 seconden werk is om ze te verbinden. Officieel mag dat dus niet, maar iedereen weet dat het toch gebeurd. Dus je mag het kopen, je mag er ook mee over straat. Ze verkopen het als één doos, maar het zijn vaak meer potten in die doos. Immortal Gold bijv is één doos, maar bestaat uit vier delen die je zelf zou kunnen doorlonten. (lees: ga je dus normaliter gewoon doen)
Alleen telt volgens mij nog altijd 10 kilo vuurwerk per persoon wat je max mee mag nemen per keer dacht ik, maar ook dat wordt oogluikend toegestaan.
Waar ga je voor die andere artikelen heen dan in Duitsland?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha op die manier
Zit wat op Youtube dat Rubro spul te bekijken, vind het voor bedragen rond de ¤100 weinig spannendsKoop ik liever dat rijtje van Weco, zit ook 500 grams spul bij.
Ga even verder kijken bij Lesli, Keller en DiamondOf kijken of er uberhaupt verkopers in de buurt zijn.
Vuurwerkcentro in Altenbergequote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar ga je voor die andere artikelen heen dan in Duitsland?
25kgquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker wel, alles wat Nederlandse sites aanbieden kan je kopen.
De verkopers mogen het niet doorlonten, maar vaak zitten de lontjes zo in de kist/doos dat het 2 seconden werk is om ze te verbinden. Officieel mag dat dus niet, maar iedereen weet dat het toch gebeurd. Dus je mag het kopen, je mag er ook mee over straat. Ze verkopen het als één doos, maar het zijn vaak meer potten in die doos. Immortal Gold bijv is één doos, maar bestaat uit vier delen die je zelf zou kunnen doorlonten. (lees: gaat men dus normaliter gewoon doen want je wil hem niet 4x aansteken)
Alleen telt volgens mij nog altijd 10 kilo vuurwerk per persoon wat je max mee mag nemen per keer dacht ik, maar ook dat wordt oogluikend toegestaan.
Even gebookmarked... is voor mij nog te doen...quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vuurwerkcentro in Altenberge
http://vuurwerkcentro.nl/
Misschien niet de goedkoopste, maar wel leuke mensen, grote stamtafel met koffie en fris en spekkedikken (lokale specialiteit, koek van roggemeel met anijs, stroop en spek en worst er in)
ja lang weekend wegquote:
tering, dan moet ik gauw nog ff mijn bestelling verdubbelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik raad je voor 300% deze in Haren aan:quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:55 schreef derLudolf het volgende:
Die andere merken moet ik nog even een handelaar voor zoeken
En ze hebben een lekkere dochter die meehelptquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even gebookmarked... is voor mij nog te doen...![]()
![]()
Black Mamba is ¤24,95 bij de Grenzland Markt, maar hun assortiment is erg skeer.quote:Anyway...ik moet me ff verdiepen in de prijzen maar vooralsnog denk ik niet dat het echt slechte prijzen zijn. Ik zie bijv. de Black Mamba ook bij de Hornbach in DE voor 33,95 euro
Vielen Dankquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik raad je voor 300% deze in Haren aan:
http://www.posten-boerse.de/
ze hebben vaak in de winkel veel meer dan in de folder staat.
met aansteken?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En ze hebben een lekkere dochter die meehelpt
Ik zit zelf ook nog altijd te dubben. Aldi sloeg ik vorig jaar al over, vermoedelijk dit jaar weer. LIDL niet, PB ook niet. Misschien dat ik ook eens bij de Norma wat ga kopen.quote:Black Mamba is ¤24,95 bij de Grenzland Markt, maar hun assortiment is erg skeer.
En tja, laat ze iets duurder zijn, dan boeit dat me toch vrij weinig. Het is ook een beetje gunnen.
Bovendien zit er bij hun een sticker op met NL gebruiksaanwijzing, dus mocht je aangehouden worden heb je geen gedonder
Het gebeurd overalquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:00 schreef handik het volgende:
dit pakket is nu via social deal bon te verkrijgen voor ¤ 56,-.
https://www.socialdeal.nl/deals/eind...o-eindhoven%2F
erg apart natuurlijk aangezien ze bij de winkel (waar je de bon kan gebruiken) dit pakket word aangeboden voor ¤ 99,50!
in eerste instantie denk je dus aan een fikse korting die je mee pakt, maar het tegendeel is natuurlijk anders als dit pakket in werkelijkheid veel goedkoper blijkt te zijn.
in eerste instantie lijkt het nu dat je een korting pakt van ¤ 99,50 - ¤ 56 = ¤ 43,50 terwijl als je de richt prijsvan ¤ 69,- van vorig jaar pakt de korting maar minimaal is.
dit tafareel merk ik bij meerdere winkels op, zoals vuurwerktotaal.
heb daar overigens een e-mail met de vraag hoe het kan verstuurd.
twijfel om hier nu ook een e-mail te versturen.
vind dit namelijk echt niet kunnen, we worden zo wel heel erg op het verkeerde been gezet natuurlijk
daarbij ook afgelopen week zelfde soort geval gezien op vuurwerktotaal, daar word (vandaag alleen nog) een knalactie (¤119,95) aangeboden met de tricolore waar je volgens hun de freestyle double up gratis bij krijgt, niet is minder waar aangezien de tricolore een omlabeling is van de triple freestyle madness van vorig jaar en die werd toen aangeboden voor ¤ 75,-.
ik vind zoiets ruiken naar oplichten en/of geldklopperij waar inmiddels vast al een hoop mensen zijn ingetrapt, heb hierover ook een vraag neergelegd bij vuurwerktotaal.
wacht nog steeds op reactie!
Nee, dat helaas nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met aansteken?![]()
pics or that did not happen![]()
klopt, met speelgoed etc was dit algeheel een duidelijke zaak, met vuurwerk heb ik dit niet vaak gezien om eerlijk te zijn, want ik vergelijk met vuurwerk zo goed als alles welquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gebeurd overal
http://www.rtlnieuws.nl/g(...)eer-met-nepkortingen
En daar moest ik om lachen. Als jij 40 of 50 euro moet betalen voor een 500 grammer in Nederland dan kijk je toch niet goed. Regelmatig komen ze voorbij voor rond de 25 euro. Met vuurwerkmania acties waren verschillende zelfs voor een 10tje te krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ach hou toch. Je betaal in NL al snel 40/50 euro voor 1 cake (500 gram). In Belgie kostten die dingen 20 euro ofzo. Ik heb al mn vuurwerk uit Belgie dit jaar. Niet omdat het beter is maar veel meer waar voor je geld.
Dan moet je het alsnog ophalen toch? Want het wordt niet verzondenquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:16 schreef zlotka het volgende:
[..]
En daar moest ik om lachen. Als jij 40 of 50 euro moet betalen voor een 500 grammer in Nederland dan kijk je toch niet goed. Regelmatig komen ze voorbij voor rond de 25 euro. Met vuurwerkmania acties waren verschillende zelfs voor een 10tje te krijgen.
Natuurlijk vind je er genoeg voor 40 of 50 euro, maar dat is in Belgie net zo.
Ja je moet het ophalen, maar dat moet je in België ook.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet je het alsnog ophalen toch? Want het wordt niet verzonden
We like itquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.lootsvuurwerk.nl/index.php?c=98&pr=293
Vindt maar eens een betere NL pot van 15 euro die deze overtreft.
240 grams pot kun je ook gewoon in NL kopen:quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.lootsvuurwerk.nl/index.php?c=98&pr=293
Vindt maar eens een betere NL pot van 15 euro die deze overtreft.
En dan nog 20% er bijquote:Op dinsdag 20 december 2016 21:20 schreef smegmanus het volgende:
Bruto natuurlijk.
Omdat media.
En het liefst ronden ze het naar boven af.
Biem?quote:
Dat wordt 10 dagen bijhouden...of we moeten ff 1 topic per dag vol knallenquote:Op woensdag 21 december 2016 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stiekem de OP op 10 nachtjes gezet
Ik ben hier elke dag wel te vinden. Dat moet wel goed komenquote:Op woensdag 21 december 2016 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wordt 10 dagen bijhouden...of we moeten ff 1 topic per dag vol knallen
Neuh, ik heb op YT al bekeken wat ik wilquote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Nog mensen die demo's gaan bezoeken de komende dagen?
Goor vrijdag.quote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Volgens mij zijn er geen demo's meer bij mij in de buurt komende dagen, als ik de kalenders bekijk..quote:Op woensdag 21 december 2016 15:33 schreef smegmanus het volgende:
Daar wil ik ook nog naartoe is alleen al 19:30 meen ik?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neuh, ik heb op YT al bekeken wat ik wil
Online bekijken heb je toch vaak een vertekend beeld vind ik. Sommige producten op een demo zien er IRL heel anders uit dan Wanneer je een YT filmpje kijkt.quote:Op woensdag 21 december 2016 16:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Neuh, ik ook niet. Heb online al h.e.e.a. gezien.
Aanvang 19:45, begint dus 20:00 denk ikquote:Op woensdag 21 december 2016 18:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog naartoe is alleen al 19:30 meen ik?
Misschien moet ik het maar gewoon doen inderdaad ja, eet toch thuis bij m'n ouders met de kerstquote:Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef smegmanus het volgende:
90 euro valt best mee.
Dan maar een stuk vlees minder met kerst...
Vind hem nog steeds wel mooi gelukkig, maar het effect is wel heel anders ja. Heb er 8 besteld en gelukkig niet specifiek voor het effect dus ik ben alsnog tevreden!quote:Op donderdag 22 december 2016 10:34 schreef smegmanus het volgende:
The junk is ook al zo'n afwijkend product.
Ik ga het zien dit jaar, anders is het wel de laatste keer Rubro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |