ontwijk je ze?quote:Op maandag 19 december 2016 12:37 schreef Ksaudurdun het volgende:
ik heb altijd een tweede scherm vol met al mijn 14 meisjes die online zijn
Niet met Marokkanenpiemels?quote:Op maandag 19 december 2016 12:37 schreef Ksaudurdun het volgende:
ik heb altijd een tweede scherm vol met al mijn 14 meisjes die online zijn
die komen er later altijd onbesneden (in beeld) geschoven maar dan nemen ze vaak heel veel beeld inquote:
Ik ken het, ik heb twee extra monitors moeten aanschaffen puur vanwege dat probleem.quote:Op maandag 19 december 2016 12:40 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
die komen er later altijd onbesneden (in beeld) geschoven maar dan nemen ze vaak heel veel beeld in
meiden lurken zich altijd rot aan die massieve berberse genotsknotsenquote:Op maandag 19 december 2016 12:45 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb twee extra monitors moeten aanschaffen puur vanwege dat probleem.
Ze zeggen het, maar daar kijk ik niet naar want dan zie ik alleen maar vrouwenkwijl.quote:Op maandag 19 december 2016 12:45 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
meiden lurken zich altijd rot aan die massieve berberse genotsknotsen
Hoi Henkie! Welkom op fok! Geef Tim een draai om zijn oren, zal hij hard nodig hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 11:48 schreef Henkelientje het volgende:
Ik ben geen zolderkamer autist, ik moet me gewoon af en toe verdiepen in wat hij allemaal uitspookt op t internet...:P
Sorry maat. Iemand was je voorquote:Op zondag 29 januari 2017 17:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2346240/4/25#p168517768]
Kan je eigenlijk een account aanmaken met #ANONIEMquote:Op dinsdag 13 november 2018 03:34 schreef naatje_1 het volgende:
wel treurig veel #ANONIEM in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |