weer terugquote:Op maandag 19 december 2016 11:36 schreef HPLC het volgende:
Jij was toch vrijgezel? Of ben je toch weer terug bij haar?
Ik bedoel die relatie die nu al vaker heeft geknipperd dan de richtingaanwijzer van Braddie's Twingo.quote:
Doe eens niet zo gemeen joh, lompe kut Hans Leon Poetin Cornelis. SLAYER.quote:Op maandag 19 december 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bedoel die relatie die nu al vaker heeft geknipperd dan de richtingaanwijzer van Braddie's Twingo.
het is nog niet eens 24 uur uit geweest.quote:Op maandag 19 december 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bedoel die relatie die nu al vaker heeft geknipperd dan de richtingaanwijzer van Braddie's Twingo.
ah je bent z'n mamaquote:Op maandag 19 december 2016 11:48 schreef Henkelientje het volgende:
Ik ben geen zolderkamer autist, ik moet me gewoon af en toe verdiepen in wat hij allemaal uitspookt op t internet...:P
* tailfox rend gillend wegquote:Op maandag 19 december 2016 11:48 schreef Henkelientje het volgende:
Ik ben geen zolderkamer autist, ik moet me gewoon af en toe verdiepen in wat hij allemaal uitspookt op t internet...:P
oke geen zolderkamer autist.quote:Op maandag 19 december 2016 11:48 schreef Henkelientje het volgende:
dat verklaart de schimmelinfectiequote:Op maandag 19 december 2016 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen joh, lompe kut Hans Leon Poetin Cornelis. SLAYER.
Tailfox is een leuke gozer, ik heb hem zelfs eens IRL mogen aanraken![]()
Wie is je vriendin hier dan?quote:Op maandag 19 december 2016 11:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
rendier.
De taalnazies zijn traag
pics van jouw eerst?quote:Op maandag 19 december 2016 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
ik wil niet perse vragen om foto's, noch vind ik dat dit topic compleet waardeloos is zonder foto's van je verovering.... Maar ze is toch wel een beetje lekker en heet hoop ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |