Thanks, was toch even schrikken toen ze beldenquote:
quote:Op maandag 19 december 2016 09:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Thanks, was toch even schrikken toen ze belden
Zat ook net te schijten ook.
Hoe kwam het over, moet het nog terugluisteren. Was toch wel een beetje zenuwachtigquote:Op maandag 19 december 2016 09:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Geniaal hoe je ook zei dat je Rick Roll niet snapt
Ik vond het wonderbaarlijk dat Domien het niet door had, of wel en het hem geen ruk kan schelen natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2016 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoe kwam het over, moet het nog terugluisteren. Was toch wel een beetje zenuwachtig
Voor de kenners van Rick Astley: duidelijke trollquote:Op maandag 19 december 2016 09:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoe kwam het over, moet het nog terugluisteren. Was toch wel een beetje zenuwachtig
Spijkerquote:Op maandag 19 december 2016 09:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de kenners van Rick Astley: duidelijke troll
Voor 'normale' mensen: best wel goed
Hier heb je hemquote:Op maandag 19 december 2016 09:13 schreef richolio het volgende:
Is er al een nieuw anthem in aantocht? Of is het daar nog te vroeg voor?
Spontaan.quote:Op maandag 19 december 2016 09:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Relatief veel gedraaid al in de laatste tien uur.
Wie zegt dan dat dit de laatste keer is?quote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef asco het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd nog maar ik hoor in de reguliere berichtgeving eigenlijk niets van het feit dat dit de laatste keer zou zijn? Heb ik iets gemist?
Oh, ff gekeken:quote:Op maandag 19 december 2016 09:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat dit de laatste keer is?
Vooral de muziek slaat op mijn zenuwen.quote:Op maandag 19 december 2016 09:26 schreef Qunix het volgende:
Ik ga 'em niet volgen zoals andere jaren.... Dat weet ik nu al.
Hoe is het dusver?
smeg rond half 8 blijkbaar, kan pas om 12u terugluisterenquote:Op maandag 19 december 2016 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er met het rickrollen dan?
De muziek was gisterenavond niet slechter dan voorgaande jaren. Je romantiseert.quote:Op maandag 19 december 2016 09:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral de muziek slaat op mijn zenuwen.
quote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf er staat niemand meer voor het huis 😱. SR is definitief uitgestorven.
vakantie is pas vlg week. dus gewoon werk en school....quote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf er staat niemand meer voor het huis 😱. SR is definitief uitgestorven.
quote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
smeg rond half 8 blijkbaar, kan pas om 12u terugluisteren
Vorig jaar niet gevolgd, en 2014 maakte Ekdom nog veel goed. En mijn muzieksmaak is iets veranderd.quote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De muziek was gisterenavond niet slechter dan voorgaande jaren. Je romantiseert.
Heeja, wat gek eigenlijk, logischer om deze week en volgende week vakantie te doenquote:Op maandag 19 december 2016 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
vakantie is pas vlg week. dus gewoon werk en school....
dan moeten ze 2 januari weer naar school/werk.quote:Op maandag 19 december 2016 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeja, wat gek eigenlijk, logischer om deze week en volgende week vakantie te doen
Mja, maar dan had je nu een leuke weekie vrij voor Kerst en dan kon je Kerstachtige dingen doenquote:Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moeten ze 2 januari weer naar school/werk.
onlogischer.
dan kun je nu oudennieuwachtige dingen doen en de week er na lekker uitbrakken.quote:Op maandag 19 december 2016 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Mja, maar dan had je nu een leuke weekie vrij voor Kerst en dan kon je Kerstachtige dingen doen
moggequote:
Blijkbaarquote:Op maandag 19 december 2016 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar niet gevolgd, en 2014 maakte Ekdom nog veel goed. En mijn muzieksmaak is iets veranderd.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2016 09:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is er ook net als vorig jaar een SR haattopic? ☺
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |