Nah, ik luister nog ff dat album af en dan ga ikquote:Op maandag 19 december 2016 01:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon op bed liggen met telefoon. Doe ik ook.
Helaas was dit een hardnekkigequote:Op maandag 19 december 2016 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, maar duurt meestal niet zo lang.
Jammer dat jij geen TS bent. Anders had ik kunnen zeggen: "TS kan er niet mee omgaan"quote:Op maandag 19 december 2016 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nah, ik luister nog ff dat album af en dan ga ikOp mobiel FOK!ken vind ik maar waardeloos, sowieso dingen doen op mobiel. Gebruik dat ding alleen buitenshuis.
Twee schermen en een toetsenbord, heerlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 01:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen TS bent. Anders had ik kunnen zeggen: "TS kan er niet mee omgaan"
Tot zo!quote:Op maandag 19 december 2016 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was jaren terug mijn kenmerk.
Ook niets mis mee. Maar mobiel lukt ook best. Zelfs modden lukt me mobielquote:Op maandag 19 december 2016 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee schermen en een toetsenbord, heerlijk.
Het is niet dat het niet lukt, maar ik hou er niet vanquote:Op maandag 19 december 2016 01:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. Maar mobiel lukt ook best. Zelfs modden lukt me mobiel
Ah, je leeft ook nog.quote:
Valt weinig te modden hier volgens mijquote:Op maandag 19 december 2016 01:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook niets mis mee. Maar mobiel lukt ook best. Zelfs modden lukt me mobiel
Pas op, de VBL SC hooligans komen overal.quote:Op maandag 19 december 2016 01:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt weinig te modden hier volgens mij
Klopt op dit moment is t primaquote:Op maandag 19 december 2016 01:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt weinig te modden hier volgens mij
Die verwacht ik pas morgenavondquote:Op maandag 19 december 2016 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas op, de VBL SC hooligans komen overal.
Toch meen ik al een glimp van ze te hebben opgevangen eerder op de avondquote:
Tuurlijk! Twijfelde je daaraan?quote:
Ow dat ook zeker wel maar niet extreem.quote:Op maandag 19 december 2016 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch meen ik al een glimp van ze te hebben opgevangen eerder op de avond
Onnodige gifjes!!quote:Op maandag 19 december 2016 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
Even kijken of Nizno nog scherp is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, geen twijfels daaroverquote:Op maandag 19 december 2016 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Twijfelde je daaraan?
ik ben in het trotse bezit van een leven de laatste jaren, een beetje afgekickt van het forum.
Hij lijkt ook wel een beetje onzekerquote:Op maandag 19 december 2016 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ali heeft nog nooit wat van SR meegekregen lijkt het wel
Hij wist ook niet wat een hoorspel is.quote:Op maandag 19 december 2016 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ali heeft nog nooit wat van SR meegekregen lijkt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |