Luister nooit radio, en qua muziek moet alles oldschool zowel house, rap, metal, soul, blues en die ultieme funk.quote:Op maandag 19 december 2016 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook echt niet de hele week gaan posten hier, vind het echt kut dat 3FM tegenwoordig
Tja, FOK! is minder, SR is minder, wat wil jequote:Op maandag 19 december 2016 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De goede oude tijd dat er om 4 uur minimaal 10 mensen in dit topic te vinden waren die de streams keken.
Ik luister tegenwoordig bijna geen radio meer, alleen als ik ga slapen zet ik de radio in mijn nachtkastje aan op radio 1, vind ik gewoon prettig om nog even wat gelul te horen over van alles en nog wat. En soms als ik wakker wordt, dit deed ik nog wel eens met 3FM, maar nu eigenlijk alleen nog maar radio 1 & 2.quote:Op maandag 19 december 2016 01:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nieuwe concept werkte voor mij ook niet echt en toen ging de sleeptimer uit de app dus ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo heel snel opzet.
Jammer want het was een geniale zender, misschien brengt aankomende week mijn liefde weer een beetje terug.
4 uur ga ik niet halen, maar ben nog erg wakker voor mijn doen..quote:Op maandag 19 december 2016 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De goede oude tijd dat er om 4 uur minimaal 10 mensen in dit topic te vinden waren die de streams keken.
Ik ook niet hoor, ben blij dat mijn slaapritme weer een beetje normaal is.quote:Op maandag 19 december 2016 01:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
4 uur ga ik niet halen, maar ben nog erg wakker voor mijn doen..
Ik ook, sliep de laatste dagen juist vroeg, maar ben nu nog klaarwakker.quote:Op maandag 19 december 2016 01:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
4 uur ga ik niet halen, maar ben nog erg wakker voor mijn doen..
Als ik muziek wil luisteren zet ik zelf wel wat op, heb ik het tenminste in de hand.quote:Op maandag 19 december 2016 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Luister nooit radio, en qua muziek moet alles oldschool zowel house, rap, metal, soul, blues en die ultieme funk.
quote:Op maandag 19 december 2016 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Dus, ik ga jullie verlaten, en ik hoop dat Willewa nog veel plezier heeft met Diggy Dex.
quote:Op maandag 19 december 2016 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Dus, ik ga jullie verlaten, en ik hoop dat Willewa nog veel plezier heeft met Diggy Dex.
Have fun.quote:Op maandag 19 december 2016 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik al mijn tabbladen enzo aan het sluiten kom ik nog een VLC Media Player tegen met een half geluisterd Rage Against The Machine album. Zonde om weg te klikken.
Hoef morgen niets. Ja voor 9u twee belletjes plegen.. dus dat scheelt.quote:Op maandag 19 december 2016 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, sliep de laatste dagen juist vroeg, maar ben nu nog klaarwakker.
Gelukkig geen werk morgen, alleen brandweeroefening, en dat is pas in de avond.
Hoezo versie 3.5 trouwens?quote:
Wekker zetten, bellen en doorslapenquote:Op maandag 19 december 2016 01:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoef morgen niets. Ja voor 9u twee belletjes plegen.. dus dat scheelt.
Omdat dinsdag versie 3.6 geladen wordt.quote:
Nee gewoon wakker blijven. En m'n vaste middagdutje die ik nu sinds een week doe.quote:Op maandag 19 december 2016 01:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wekker zetten, bellen en doorslapen
gewoon op bed liggen met telefoon. Doe ik ook.quote:
Wat is er loos dan.quote:Op maandag 19 december 2016 01:17 schreef Nizno het volgende:
Hoop donderdag weer zonder pijnstillers de dag door te komen zodat ik weer aan het werk kan. 2 dagen voor de kerst en dan nog 4of 5 tussen kerst en oud&nieuw.
Het was jaren terug mijn kenmerk.quote:Op maandag 19 december 2016 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja rot eens op joh. Ik blijf niet naar je zwaaien.
Voorhoofdsholte ontsteking.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |