Top2000.quote:
Pop2000.quote:
Komt in de loop van de week vast wel, volgens mij is de eerste avond nooit zo druk, verwacht donderdag en vrijdag wel een vol plein.quote:Op maandag 19 december 2016 00:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop het ergens wel maar vrees het ergste, lees een hele dode editie.
Wat is er mis met 'Dikke' Dex? Gewoon niet je smaak of lul je lekker met de massa mee 'oehh een hiphopartiest wat kut' ? Over smaak valt niet te twisten dat snap ik, maar het is gewoon een enorm goede songwriter. Ik gok dat je gewoon lekker meezeurt met de meutequote:Op maandag 19 december 2016 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik las net dat Dikke Dex in die lijst voorkomt, das dan wel weer jammer.
Zeker niet dat laatste, ik weet niet eens wat de meute over hem lult, ik vind het zelf gewoon kut. Ik heb geen idee hoe hij in de 'meute' ligt, ik hoorde net een nummer en vond het kut. Vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 19 december 2016 00:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Dikke' Dex? Gewoon niet je smaak of lul je lekker met de massa mee 'oehh een hiphopartiest wat kut' ? Over smaak valt niet te twisten dat snap ik, maar het is gewoon een enorm goede songwriter. Ik gok dat je gewoon lekker meezeurt met de meute(y)
Maar ik vind al gauw driekwart van wat ze nu draaien op 3FM kut dus tja.. is gewoon niet mijn muziek.quote:Op maandag 19 december 2016 00:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Dikke' Dex? Gewoon niet je smaak of lul je lekker met de massa mee 'oehh een hiphopartiest wat kut' ? Over smaak valt niet te twisten dat snap ik, maar het is gewoon een enorm goede songwriter. Ik gok dat je gewoon lekker meezeurt met de meute(y)
mmmm lekker tienertjequote:Op maandag 19 december 2016 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had net een leuke foto van mooie meiden, staat die kut er met zijn kop voor
[ afbeelding ]
Ik zei trouwens 'Dikke Dex' omdat ik niet wist hoe je z'n naam spelde, ik dacht dicky, diggy, nah dan maar fonetisch dikke dex. Hij is vast heel slank.quote:Op maandag 19 december 2016 00:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik moet ook echt niet de hele week gaan posten hier, vind het echt kut dat 3FM tegenwoordigquote:
Zeker in de nachten niet...quote:Op maandag 19 december 2016 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, van oudsher is in deze week hier nog een beetje leven in de brouwerij, maar dat is ook niet meer.
Nieuwe concept werkte voor mij ook niet echt en toen ging de sleeptimer uit de app dus ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo heel snel opzet.quote:Op maandag 19 december 2016 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet ook echt niet de hele week gaan posten hier, vind het echt kut dat 3FM tegenwoordig
De goede oude tijd dat er om 4 uur minimaal 10 mensen in dit topic te vinden waren die de streams keken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |