ook goed, maar het klots klots klopte niet helemaalquote:
Wist ik toch niet hansie, ga geen hele OP's door zitten lezen, ben niet achterlijk!!~!!!!quote:Op maandag 19 december 2016 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat het in Breda is, domme vraag, omdat het overal staat, zelfs meerdere malen in de OP.
Daar twijfel ik wel eens aan, maar goed. Kerstquote:Op maandag 19 december 2016 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist ik toch niet hansie, ga geen hele OP's door zitten lezen, ben niet achterlijk!!~!!!!
Nee, dat is een onderdeel van een zeilschip.quote:Op maandag 19 december 2016 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist ik toch niet hansie, ga geen hele OP's door zitten lezen, ben niet achterlijk!!~!!!!
quote:Op maandag 19 december 2016 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ekdom zit bij de buren en Giel is te druk met zijn geld te tellen.
Nope.quote:Op maandag 19 december 2016 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
dus geen
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweaking
Love biting, arse licking, shit stabbing, mother fucking
Spunk loving, ball busting, cock sucking, fist fucking
Lip smacking, thirst quenching, cool living, ever giving useless man
Godzijdank niet. Liefde voor Gerard Ekdom, maar dat is nu wel vaak genoeg gedaanquote:Op maandag 19 december 2016 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
dus geen
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweaking
Love biting, arse licking, shit stabbing, mother fucking
Spunk loving, ball busting, cock sucking, fist fucking
Lip smacking, thirst quenching, cool living, ever giving useless man
Misschien kunnen we geld beleggen om hem dat te laten doenquote:Op maandag 19 december 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Liefde voor Gerard Ekdom, maar dat is nu wel vaak genoeg gedaan
Post Minthy hier nog wel?quote:Op maandag 19 december 2016 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Liefde voor Gerard Ekdom, maar dat is nu wel vaak genoeg gedaan
Ik las net dat Dikke Dex in die lijst voorkomt, das dan wel weer jammer.quote:Op maandag 19 december 2016 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
Maar Ekdom nu wel bij de T2K, dat is dan wel weer mooi.
Liever dan die kerstplaat van hem.quote:Op maandag 19 december 2016 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kunnen we geld beleggen om hem dat te laten doen
T2K met forum, mooie dingen. Misschien nog wel leuker..quote:Op maandag 19 december 2016 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
Het is zondagavond en nog geen vakantie.quote:Op maandag 19 december 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
Wow wat rustig op de markt zeg, jezus.
Kerstvakantie valt laat dit jaar he, pas na eerste kerstdag, dat zie je overal in terug.quote:Op maandag 19 december 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
T2K met forum, mooie dingen. Misschien nog wel leuker..
Nu al, het leeft echt niet meer hè.quote:Op maandag 19 december 2016 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is zondagavond en nog geen vakantie.
Is wel zo, maar had nu al wel wat meer verwacht in Breda. Het is anderzijds ook nog vroeg, best kans dat mensen in de kroeg zitten tot 1 uurquote:Op maandag 19 december 2016 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerstvakantie valt laat dit jaar he, pas na eerste kerstdag, dat zie je overal in terug.
In de tijd dat SR nog leuk was ging je gewoon daarheen ookal had je school.quote:Op maandag 19 december 2016 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kerstvakantie valt laat dit jaar he, pas na eerste kerstdag, dat zie je overal in terug.
Wat is T2K?quote:Op maandag 19 december 2016 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop het ergens wel maar vrees het ergste, lees een hele dode editie.quote:Op maandag 19 december 2016 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Is wel zo, maar had nu al wel wat meer verwacht in Breda. Het is anderzijds ook nog vroeg, best kans dat mensen in de kroeg zitten tot 1 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |