ik vind het zo mooi hoe ze totaal niet aanvoelt dat ze tijdens het koken beter haar anale ongemakken niet had kunnen delenquote:
Requiem for a dreamquote:Op maandag 19 december 2016 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je valt er wel enorm van af, dat is een feit.
Voor de duidelijkheid, Molo: het gaat over brei- en haaknaalden.quote:Op maandag 19 december 2016 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ga haken of breien![]()
Serieus, je bent of zo druk bezig, dat je niet aan eten denkt of je wilt geen vette vingers/kruimels/plakzooi aan je naalden
Ja, dat was enigszins onsmakelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het zo mooi hoe ze totaal niet aanvoelt dat ze tijdens het koken beter haar anale ongemakken niet had kunnen delen
het is zo vaak ongemakkelijk in dat programquote:Op maandag 19 december 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat was enigszins onsmakelijk.
Oh ja...Niet aan je heroinespuitquote:Op maandag 19 december 2016 10:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Molo: het gaat over brei- en haaknaalden.
quote:
Ze had nog nooit gebreid en leert nu steken opzettenquote:Op maandag 19 december 2016 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is zo vaak ongemakkelijk in dat program
nee over ongemakkelijkheidquote:
Ik dacht dat het programma over de eerste keer seks gingquote:Op maandag 19 december 2016 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ze had nog nooit gebreid en leert nu steken opzetten
insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden
sorryquote:Op maandag 19 december 2016 10:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht dat het programma over de eerste keer seks gingWaren ze door de maagden heen?
ik moet mijn dagen en overuren opmskenquote:Op maandag 19 december 2016 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed geen vakantie nemen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |