Eet de helft.quote:
Speed is wel een goede. Alleen jammer van je tanden. Maar kunstgebit.quote:Op maandag 19 december 2016 09:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat stinkt, maar harddrugs is misschien wel een stankvrije optie?
Verslavingen zijn niet handig, kosten geld en ondermijnen je gezondheid, het is beter om er iets aan te doen, is niet altijd even makkelijk, heb zelf mijn eigen strubbelingen, maar het voelt wel goed als het lukt.quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Molo het volgende:
Oh wacht, nee, een andere verslaving graag, geen oplossing voor mijn probleem
Speed heeft wel meer nadelen dan alleen je tanden hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Speed is wel een goede. Alleen jammer van je tanden. Maar kunstgebit.
http://www.rentabike.nl/quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Molo het volgende:
Who would have thought...quote:Op maandag 19 december 2016 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speed heeft wel meer nadelen dan alleen je tanden hoor.
Je valt er wel enorm van af, dat is een feit.quote:
Meestal jaquote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet de helft.
Dat zal lastig zijn, maar meestal is dat toch de oorzaak van overgewicht.
Ga haken of breienquote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Molo het volgende:
Tanden kunnen prima weg iddquote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Speed is wel een goede. Alleen jammer van je tanden. Maar kunstgebit.
Ik word wat treurig van de antwoorden hierquote:
crackquote:Op maandag 19 december 2016 09:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat stinkt, maar harddrugs is misschien wel een stankvrije optie?
Dank uquote:
Serieuze zakenquote:Op maandag 19 december 2016 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word wat treurig van de antwoorden hier
Op dat station daar bij jullie zeker.quote:Op maandag 19 december 2016 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank u
Ik ga eens naar het station, kijken of daar wat te scoren valt
Ik zei toch eerder dat ik jou ergens van kendequote:Op maandag 19 december 2016 09:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op dat station daar bij jullie zeker.
Vroeger toen ik daar elk weekend 2 keer langs kwam was het altijd een criminele bende.... Misschien heb ik je wel paar keer gezien daar zelfs...
Ja, maar wel vanachter het raam dan, want ik durfde daar nooit uit te stappen....quote:Op maandag 19 december 2016 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zei toch eerder dat ik jou ergens van kende
Nou niet doen alsof je het niet meer weet hequote:Op maandag 19 december 2016 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar wel vanachter het raam dan, want ik durfde daar nooit uit te stappen....
Dawwwwwquote:
Ik zag het niet goed. Misschien was het een stukje spinaziequote:Op maandag 19 december 2016 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dawwwww
(Met roos tussen zijn tanden of zonder?)
Ben je kleurenblind of zo? Roos is wit en spinazie is groen???quote:Op maandag 19 december 2016 09:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed. Misschien was het een stukje spinazie
Eewwwwquote:Op maandag 19 december 2016 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind of zo? Roos is wit en spinazie is groen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |