GC / denk je dat dit haalbaar is?quote:Op maandag 19 december 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
Possetje is terug
R&P / steeds te hoog zelfbeeld hebben
zijn youtube tutorial over likeur makenquote:
Goed, daar gaat ie dan. Voor ik begon te rekenen had ik al snel het idee dat ik in het frequentiedomein sneller tot een resultaat kon komen, dus ik paste een Fouriertransformatie toe op de functie F(t) die mijn postgedrag als functie van de tijd beschrijft (laten we deze voor het gemak F(t) noemen. Hetzelfde deed ik met jouw postgedrag (g(t), getransformeerd naar G(t)). Via Laguerre-functies heb ik een discrete variant afgeleid zodat ik in Matlab een numerieke berekening kon uitvoeren. Met inachtneming van het onzekerheidsprincipe van Heisenberg én correctie voor het ruimte-tijdcontinuüm dacht ik al snel bij het juiste antwoord uit te komen, maar toen bedacht ik me (vandaar dat ik halverwege opnieuw ben begonnen) dat die berekening natuurlijk nergens toe leidt gezien het baanbrekende werk van Eric Verlinde. Mooie gelegenheid om de entropieverdeling op quantumniveau in mijn berekening te betrekken, en na een paar uur stug doorrekenen kwam ik uiteindelijk, na een transformatie naar het tijddomein, uit op 6,4803001876172607879924953095685 dagen, dus inderdaad ongeveer een week.quote:
Soms als ik depri ben, kijk ik die clips en dan fleur ik meteen weer opquote:Op maandag 19 december 2016 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn youtube tutorial over likeur maken
Ja, ieuwwwwquote:Op maandag 19 december 2016 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn youtube tutorial over likeur maken
Heerlijkquote:Op maandag 19 december 2016 08:42 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed, daar gaat ie dan. Voor ik begon te rekenen had ik al snel het idee dat ik in het frequentiedomein sneller tot een resultaat kon komen, dus ik paste een Fouriertransformatie toe op de functie F(t) die mijn postgedrag als functie van de tijd beschrijft (laten we deze voor het gemak F(t) noemen. Hetzelfde deed ik met jouw postgedrag (g(t), getransformeerd naar G(t)). Via Laguerre-functies heb ik een discrete variant afgeleid zodat ik in Matlab een numerieke berekening kon uitvoeren. Met inachtneming van het onzekerheidsprincipe van Heisenberg én correctie voor het ruimte-tijdcontinuüm dacht ik al snel bij het juiste antwoord uit te komen, maar toen bedacht ik me (vandaar dat ik halverwege opnieuw ben begonnen) dat die berekening natuurlijk nergens toe leidt gezien het baanbrekende werk van Eric Verlinde. Mooie gelegenheid om de entropieverdeling op quantumniveau in mijn berekening te betrekken, en na een paar uur stug doorrekenen kwam ik uiteindelijk, na een transformatie naar het tijddomein, uit op 6,4803001876172607879924953095685 dagen, dus inderdaad ongeveer een week.
Koen heeft er weer zin inquote:
Ik wist dat je dat ging zeggen! Maar die heb ik meegenomen in de correctie voor het ruimte-tijd continuüm.quote:Op maandag 19 december 2016 08:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik mis alleen met de rekbaarheid van tijd volgens Hawking
Dan mag je nu je plakje cake bij tante Molo komen halenquote:Op maandag 19 december 2016 08:50 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen! Maar die heb ik meegenomen in de correctie voor het ruimte-tijd continuüm.
Ouwequote:
Hey, ga je nou mijn cake weggeven??? Lekker makkelijk ben jij zeg...quote:Op maandag 19 december 2016 08:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan mag je nu je plakje cake bij tante Molo komen halen
files! here they comequote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 19 december 2016 08:52 schreef crv het volgende:
Toch fijn "vakantie".... al weer 3uur werk erop zitten vandaag en 2 gister
omdat ik me de afgelopen maanden niet de pl.... heb gewerkt zodat een enkeling dat in 1 week gaat verziekenquote:
Jeezquote:
Dan kun je net zo goed geen vakantie nemenquote:Op maandag 19 december 2016 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik me de afgelopen maanden niet de pl.... heb gewerkt zodat een enkeling dat in 1 week gaat verzieken
of jezelf gewoon niet de pleuris werken voor niksquote:Op maandag 19 december 2016 09:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed geen vakantie nemen
Dat sowiesoquote:Op maandag 19 december 2016 09:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
of jezelf gewoon niet de pleuris werken voor niks
I'm easy, weet je tochquote:Op maandag 19 december 2016 08:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey, ga je nou mijn cake weggeven??? Lekker makkelijk ben jij zeg...
3 stukjes nog. Ik twijfelde vanochtend nog even in de auto....quote:Op maandag 19 december 2016 09:17 schreef Molo het volgende:
[..]
I'm easy, weet je toch![]()
(Is die nog niet op nu???)
Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 19 december 2016 09:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
3 stukjes nog. Ik twijfelde vanochtend nog even in de auto....![]()
maar toch maar meegenomen naar werk.
Hmm, lekker, tante Molo!quote:Op maandag 19 december 2016 08:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan mag je nu je plakje cake bij tante Molo komen halen
Nog 5 dagen en dan heb ik ook een weekje vrijquote:Op maandag 19 december 2016 08:52 schreef crv het volgende:
Toch fijn "vakantie".... al weer 3uur werk erop zitten vandaag en 2 gister
Oh zo, nee beter zo, want ik heb vrij weinig zelfbeheersing en moet afvallenquote:
het lijkt me verstandiger dat ik die via dm stuurquote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, nee beter zo, want ik heb vrij weinig zelfbeheersing en moet afvallen
Moet eetverslaving maar eens vervangen door iets anders
Suggesties zijn welkom
Ok, damn, niet zulke dusquote:Op maandag 19 december 2016 09:34 schreef clixplicity het volgende:
[..]
het lijkt me verstandiger dat ik die via dm stuur
Roken.quote:Op maandag 19 december 2016 09:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, nee beter zo, want ik heb vrij weinig zelfbeheersing en moet afvallen
Moet eetverslaving maar eens vervangen door iets anders
Suggesties zijn welkom
Tip 1; "Friss die Hälfte" ist die beste Diät.quote:
Dat stinkt, maar harddrugs is misschien wel een stankvrije optie?quote:
En in het Nederlands is dat?quote:Op maandag 19 december 2016 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tip 1; "Friss die Hälfte" ist die beste Diät.
Eet de helft.quote:
Speed is wel een goede. Alleen jammer van je tanden. Maar kunstgebit.quote:Op maandag 19 december 2016 09:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat stinkt, maar harddrugs is misschien wel een stankvrije optie?
Verslavingen zijn niet handig, kosten geld en ondermijnen je gezondheid, het is beter om er iets aan te doen, is niet altijd even makkelijk, heb zelf mijn eigen strubbelingen, maar het voelt wel goed als het lukt.quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Molo het volgende:
Oh wacht, nee, een andere verslaving graag, geen oplossing voor mijn probleem
Speed heeft wel meer nadelen dan alleen je tanden hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Speed is wel een goede. Alleen jammer van je tanden. Maar kunstgebit.
http://www.rentabike.nl/quote:Op maandag 19 december 2016 09:39 schreef Molo het volgende:
Oh wacht, nee, een andere verslaving graag, geen oplossing voor mijn probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |