Geen idee, ik ken het gezelschap niet, maar normaliter is er tijdens de feestdagen altijd wel iemand die graag een biertje heeft, misschien wel 3.quote:
Hier drinkt bijna niemand bier.quote:Op zondag 18 december 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het gezelschap niet, maar normaliter is er tijdens de feestdagen altijd wel iemand die graag een biertje heeft, misschien wel 3.
hier B:)quote:
Als je ziet wat die zoal eten vrees ik het ergste.quote:
Ja ik weet het.. Regelmatig bij een Chinees bedrijf tussen de middag meegeluncht... Die lieten altijd aparte Chinese catering tussen de middag komen.. Compleet anders dan wat wij gewend ijn..quote:Op maandag 19 december 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je ziet wat die zoal eten vrees ik het ergste.
Er zit best lekker spul tussen, maar het ruft wel.quote:Op maandag 19 december 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Regelmatig bij een Chinees bedrijf tussen de middag meegeluncht... Die lieten altijd aparte Chinese catering tussen de middag komen.. Compleet anders dan wat wij gewend ijn..
Sommige dingen wel.. goor en andere dan weer lekker..quote:Op maandag 19 december 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit best lekker spul tussen, maar het ruft wel.
Het enige dat ik er niet altijd aan vertrouw is de hygiëne in de keuken....quote:Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige dingen wel.. goor en andere dan weer lekker..
Hier vind je amper nog een friture (ja, zo noemen wij dat) met Nederlands uitbaters, worden tegenwoordig bijna allemaal gerund door chinezen, en aan snacks die op 180 graden gebakken worden kan je weinig verneuken.quote:
en wat voor weer zal het zijn in Den Haag?quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in Ankara?
Zure regen...quote:Op maandag 19 december 2016 17:30 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat voor weer zal het zijn in Den Haag?
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je amper nog een friture (ja, zo noemen wij dat) met Nederlands uitbaters, worden tegenwoordig bijna allemaal gerund door chinezen, en aan snacks die op 180 graden gebakken worden kan je weinig verneuken.
Ondanks dat komt ik zelden of nooit in een friture.
Dat snap ik, ADO, maar dat is niet het enige dat ze overnemen.quote:Op maandag 19 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..
en dan denk ik weer aan Elton Johnquote:Op maandag 19 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..
Spreekt ie goed Chinees dan ?quote:Op maandag 19 december 2016 17:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht van onze verslaggever ter plaatse, kom er maar in DrD!
Spreek jij ook al Chinees ?quote:Op maandag 19 december 2016 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ni Hao.
Wo bu hui shuo zhong wen.![]()
Nope.quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 19 december 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Nederlands - Chinees
nee - bu
hallo - ni hao
ik spreek geen chinees - wo bu hui shuo zhong wen
Dit is alles.
quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Ankara.
Daar kan je dat ook verwachten.
Zal Gülen wel weer gedaan hebben...
Ben je helderziende?quote:Burgemeester Ankara wijst naar Gülen-beweging.
Gaat weer lekker.quote:Een vrachtauto is vanavond ingereden op een kerstmarkt in Berlijn, meldt de Berliner Zeitung op gezag van de politie. Er is een dode en er zijn meerdere gewonden. Volgens de plaatselijke politie gaat het vermoedelijk om een terroristische aanslag.
quote:20.54 uur: Volgens een ooggetuige reed de vrachtwagen zo'n 65 km/h, was er geen weg in de buurt en deed de chauffeur geen enkele moeite om te remmen.
Die verkopen hier geen sterke drank toch?quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.esquire.nl/man(...)nieuwe-whisky-bible/
Volgens mij moet Mad eens langs de Laidl gaan.
Oh ja, klopt, eigenlijk raar, je kunt het elders ook kopen, wat maakt het nou uit waar je het koopt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verkopen hier geen sterke drank toch?
Nee, dat spul is niet te drinken, die Jim Murray wordt al jaren door niemand in het whisky wereldje serieus genomen. Ik ken hem, het was een aardige vent, maar het bewijs dat drank meer kapot maakt dan je lief is, is hiermee weer bewezen...quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.esquire.nl/man(...)nieuwe-whisky-bible/
Volgens mij moet Mad eens langs de Laidl gaan.
Geen kachel aan, maar wel 22 graden hierquote:Op dinsdag 20 december 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
0 ℃.
Ik heb de verwarming hoog gezet.
Moeders op bezoek, beetje onverwachts, die bracht kou mee naar binnen....quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen kachel aan, maar wel 22 graden hier
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doenquote:
En wat eten we vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doen.
Het was zelfs tussen de middag fris.. Maar straks als het op temperatuur is gaat de kachel weer uit ..quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doen.
Ik weet nog niet zeker, ik heb een pizzabodem, gehakt, eieren en spek in huis, denk dat het dus of een pizza of brood met spek wordt (uien en champignons gaan er altijd op of in).quote:
Lekker zuunigquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was zelfs tussen de middag fris.. Maar straks als het op temperatuur is gaat de kachel weer uit ..
Volgens mij ben jij wel een grootverbruiker van champignonsquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker, ik heb een pizzabodem, gehakt, eieren en spek in huis, denk dat het dus of een pizza of brood met spek wordt (uien en champignons gaan er altijd op of in).
Is altijd even afwachten in een nieuwe woning, na 5 jaar weet je wel wat het gemiddelde verbruik is, schommelingen van strenge of zachte winter.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker zuunig![]()
![]()
Ik kreeg een paar weken de energieafrekening van hier, ik had het termijnbedrag hetzelfde gelaten als in mijn vorige huis, daar werd ik blij van
Nah, 1 bakje van 250 gram op een dag of 3 - 4.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een grootverbruiker van champignons
Ik laat het voorlopig dan ook lekker op het oude bedrag staan, vind het wel lekker om flink wat terug te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is altijd even afwachten in een nieuwe woning, na 5 jaar weet je wel wat het gemiddelde verbruik is, schommelingen van strenge of zachte winter.
Ik kreeg begin dit jaar een leuk bedrag terug, dan willen ze meteen je termijnbedrag verlagen, heb ik meteen weet teruggezet, ik speel liever op zeker, dus ik krijg liever terug dan dat ik bij moet betalen
Mijn maandbedrag is niet eens zo hoog vind ik, en ik gebruik relatief veel stroomquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig dan ook lekker op het oude bedrag staan, vind het wel lekker om flink wat terug te krijgen
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
ja het is verneukeratief denk je lekker weinig te betalen
Dat valt dan nog wel meequote:Op dinsdag 20 december 2016 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, 1 bakje van 250 gram op een dag of 3 - 4.
QFT, voelt echt stukken beter, en je voelt het nauwelijks in je beurs.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.
eens soort spaarrekening, meestal kreeg ik wat terug.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.
Ze zijn ook niet ongezond.quote:
dat moet ik bij mijn moeder niet flikkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet ongezond.
BTW, ik had mijn moeder frites en frikandel uit de airfryer geserveerd.
En wat vond ze van dat nieuwerwetse gedoe?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet ongezond.
BTW, ik had mijn moeder frites en frikandel uit de airfryer geserveerd.
Had je zoveel meer verbruikt dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
eens soort spaarrekening, meestal kreeg ik wat terug.
Ja, dan is het natuurlijk niet zo slim om zo'n laag termijnbedrag te betalenquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik verbruik elk jaar ongeveer hetzelfde tussen 55 en 60 euro p/m
maar ik betaalde 45
Mijn moeder eet allesquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat vond ze van dat nieuwerwetse gedoe?
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder eet allesen ze vond ze prima.
gewoon 65 betalen dan zit ik altijd goedquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk niet zo slim om zo'n laag termijnbedrag te betalen
Wel zo handigquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder eet allesen ze vond ze prima.
Moest je die zakken aan de wal brengen?quote:
nee, ik was in Berlijn om mijn vrachtwagenrijbewijs te halenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest je die zakken aan de wal brengen?
Met alle respect voor de slachtoffers en nabetaanden, maar dit vind ik toch echt muggenziften.quote:De Postcode Loterij biedt excuses aan voor hun decemberreclame, waarmee de nieuwsuitzendingen over het drama met een vrachtwagen op de kerstmarkt van Berlijn gisteravond werden afgesloten. Kijkers zagen de befaamde Kanjertruck en hoorden de woorden 'Ergens in Nederland kan een truck de straat inrijden'. De ongelukkige timing wordt door sommigen als kwetsend ervaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag voor het eerst iets bij LIDL besteld, ben benieuwd hoe snel dat gaat."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja lijkt wel een DENK actie... gaat nergens over..quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met alle respect voor de slachtoffers en nabetaanden, maar dit vind ik toch echt muggenziften.![]()
En ongeacht wat ik van de postcodeloterij in het algemeen vind.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Staat dat er niet bij dan.. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag voor het eerst iets bij LIDL besteld, ben benieuwd hoe snel dat gaat.
Jawel, de 22e, en ik krijg nog een mail met t&t gegevens.quote:
Voor produkten die volgende week pas in de schappen liggen moet je wel langer wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, de 22e, en ik krijg nog een mail met t&t gegevens.
Dat was een dag te laat ...quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef DrDDT het volgende:
In Den Haag is het nu 1.3 graad, en een beetje mistig.
De wind is friszuur.
Zul je zien dat ie naar kattepis stinktquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zou de boom zo veilig staan?
Katten pissen niet tegen bomen, die tillen geen poot op, ze pissen 'gehurkt' en willen graven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie naar kattepis stinkt
En die van Dees was er 1 zonder kluit .. dus viel er niets te graven.. Alleen hoe die Eland dat heeft gefikt blijft me nog steeds een raadselquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Katten pissen niet tegen bomen, die tillen geen poot op, ze pissen 'gehurkt' en willen graven.
Alles goed met die boot of moet ik me zorgen gaan maken?quote:
Dan ben je nu wel te laat met die kouwe weer / waterquote:Op dinsdag 20 december 2016 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles goed met die boot of moet ik me zorgen gaan maken?
In september pas weer. Op de Ginkelse Heide.quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Op een romantische kampeervakantie?
Toe maar Spannend hoor.. (nooit geweest)quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In september pas weer. Op de Ginkelse Heide.
Hahaha de puphelften :-Dquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit 1 nacht verplicht gebruik gemaakt van zo eentje.
En die is voor 2 personen, want in je eentje heb je maar een halve tent die eigenlijk geen is zonder de andere helft.
Geheel in stijl, met matras en badslippersquote:Op dinsdag 20 december 2016 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar Spannend hoor.. (nooit geweest)
Rol wc-papier en krant mee?quote:Op dinsdag 20 december 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geheel in stijl, met matras en badslippers
Krant? iPhone natuurlijk en vochtig toiletpapier.quote:
nee heeft die ook zo'n pakketquote:Op woensdag 21 december 2016 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt een kerstpakket van chufi gehad?
Chufi vertelde laatst dat hij nogal wat soep van de Postcodeloterij in de kast had staanquote:
Is dit jouw ei?quote:Op woensdag 21 december 2016 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je maar gebeuren, kook je een eitje, mis je een dooier.
tss hoe kan dat, maar dat wordt ook niet veel meer verkochtquote:Op woensdag 21 december 2016 15:38 schreef sacha het volgende:
daar waar mijn huis woont, geen cacao te koop
Ik krijg binnenkort weer wat chocola ...quote:Op woensdag 21 december 2016 15:38 schreef sacha het volgende:
daar waar mijn huis woont, geen cacao te koop
Ik had vroeger een kennis die boven de cacao opslag woonde in een groot pakhuis ergens aan de Oudeschans.. Denk dat dat nu omgebouwd is tot luxe flat.quote:Op woensdag 21 december 2016 17:17 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog in een chocoladefabriek gewerkt in haarlem
Oh doen jullie mee aan actie!! Nou tot op tV dan maarquote:Op woensdag 21 december 2016 17:24 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik met Aap naar Serious Request alhier
have funquote:Op woensdag 21 december 2016 17:24 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik met Aap naar Serious Request alhier
Viel dus tegen anders hadden we het wel gehoord.quote:
Ik heb mijn kado nog niet uitgekozen.. Misschien dat er na Kerst wat anders in de kadoshop ligtquote:Op woensdag 21 december 2016 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Viel dus tegen anders hadden we het wel gehoord.
Je kan er beter snel bij zijn, de wereld kan elk moment vergaan.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
Heb nog tot eind 2021... alsof die kadowebshop dan nog bestaat ....
Ah dan ga ik voor het survival pakketquote:Op woensdag 21 december 2016 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan er beter snel bij zijn, de wereld kan elk moment vergaan.
Ik had me gisteren een hele pizza klaar gemaakt (nog niet afgebakken), maar niet gegeten, dus die eet ik vandaag.quote:Op woensdag 21 december 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil eten ... En wat ik uiteindelijk ga eten
Geen idee.. Mijn dochter komt langs uit SPanje met een vriendinnetje... Eens kijken wat hun plannen zijn..quote:
Dus je hoeft dan 2 januari pas weer te beginnen?quote:
Ja dat is juistquote:Op woensdag 21 december 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus je hoeft dan 2 januari pas weer te beginnen?
Mischien is de nieuwe amsterdam toren een ideequote:Op woensdag 21 december 2016 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Mijn dochter komt langs uit SPanje met een vriendinnetje... Eens kijken wat hun plannen zijn..
Ja dat ouwe Shell gebouw toch? Ben jij er al geweest ? Ik heb het wel op de planning staanquote:Op woensdag 21 december 2016 18:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mischien is de nieuwe amsterdam tower een idee
nee ik moet er ook nog een keer heenquote:Op woensdag 21 december 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ouwe Shell gebouw toch? Ben jij er al geweest ? Ik heb het wel op de planning staan
ach je hebt geld zat doe der wat meequote:Op woensdag 21 december 2016 19:00 schreef chufi het volgende:
Maar op zzich is het best wel prijzig.. Maar goed ik zie wel
Oh hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach je hebt geld zat doe der wat mee
Dat is dan volkomen langs mij heengegaan.quote:
Jij vindt geld toch niet belangrijk..?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan volkomen langs mij heengegaan.![]()
Hey Shoef, heb je nog wat geld over voor me.
niet om uit te delen maar chuff zit niet om geld verlegenquote:Op woensdag 21 december 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan volkomen langs mij heengegaan.![]()
Hey Shoef, heb je nog wat geld over voor me.
nou nee hoor je hebt het meerdere malen op het forum gezet ik kan het niet terug zoeken, maar maakt ook niet uitquote:Op woensdag 21 december 2016 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was voordat ik werkloos werd zeker
Klopt, geld is niet belangrijk, maar wel handig, ik heb een dak boven mijn hoofd en heb te eten, en belangrijker, ik ben gezond, er zit een wezenlijk verschil tussen need & greed.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij vindt geld toch niet belangrijk..?
Maar hoeveel heb je nodig?
precies de rest is luxequote:Op woensdag 21 december 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, geld is niet belangrijk, maar wel handig, ik heb een dak boven mijn hoofd en heb te eten, en belangrijker, ik ben gezond, er zit een wezenlijk verschil tussen need & greed.
En, ik heb geen schulden.![]()
Ik heb nog een en ander achter de hand idd, maar moet natuurlijk ook nog een huis afbetalen...quote:Op woensdag 21 december 2016 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou nee hoor je hebt het meerdere malen op het forum gezet ik kan het niet terug zoeken, maar maakt ook niet uit
Nah, ik wil ook niet weg, ben gewoon tevreden, ja, het bestaat nog.quote:
Ik ben er ook nog niet mee bezig hoor...quote:Op woensdag 21 december 2016 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, ik wil ook niet weg, ben gewoon tevreden, ja, het bestaat nog.
Jij hebt ook een mooie woning, wat ik er van zag, ik heb maar een doodgewone kleine flat (lekker goedkoop), maar hij voldoet en staat op de juiste lokatie.quote:Op woensdag 21 december 2016 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet mee bezig hoor...
ik mag niet klagen met de ruimte voor Amsterdamse begrippen... 96 m2quote:Op woensdag 21 december 2016 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt ook een mooie woning, wat ik er van zag, ik heb maar een doodgewone kleine flat (lekker goedkoop), maar hij voldoet en staat op de juiste lokatie.
Ik schat die van mij +/- 60 m2quote:Op woensdag 21 december 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ik mag niet klagen met de ruimte voor Amsterdamse begrippen... 96 m2
Das best wel veel voor een 2 kamer?quote:Op woensdag 21 december 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schat die van mij +/- 60 m2
Ik heb woonkamer/keuken, hal, toilet, badkamer, slaapkamer, muurkast in de hal met verwarmingsketel, balkon en een kelderstalling.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best wel veel voor een 2 kamer?
Ok ... Maar dan nog .. Ik had hiervoor ook 3kamer slaapkamers en open woonkamer/keuken en dat was 67 m en dat vond ik ook al grootquote:Op woensdag 21 december 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb woonkamer/keuken, hal, toilet, badkamer, slaapkamer, muurkast in de hal met verwarmingsketel, balkon en een kelderstalling.
Voorheen had ik een huis van 3 verdiepingen, +/- 130 m2 op een opp. van 160 m2.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Maar dan nog .. Ik had hiervoor ook 3kamer slaapkamers en open woonkamer/keuken en dat was 67 m en dat vond ik ook al groot
ja ok dan doe je al een hele stap terugquote:Op woensdag 21 december 2016 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voorheen had ik een huis van 3 verdiepingen, +/- 130 m2 op een opp. van 160 m2.
Nou ja, daar woonden we ook met vijven, hier zit ik alleen.quote:Op woensdag 21 december 2016 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ok dan doe je al een hele stap terug
Ik woonde met 3 op 40 m en later op 50 en toen 67 en nu alleen op 96quote:Op woensdag 21 december 2016 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, daar woonden we ook met vijven, hier zit ik alleen.
Is ze nog steeds niet boven water?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
Sas ! Heeft SR 16 Vlieland nog iets opgeleverd?
Geen idee, maar het is inmiddels al weer eb en vloed geweest ...quote:Op woensdag 21 december 2016 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ze nog steeds niet boven water?
Hoe laat gaat de laatste boot?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is inmiddels al weer eb en vloed geweest ...
Sas weg?quote:Op woensdag 21 december 2016 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ze nog steeds niet boven water?
Nog even en dat is het zover.quote:
Nog twee jaar!quote:Op donderdag 22 december 2016 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog even en dat is het zover.![]()
40+, wat een drama.
Ze worden er naarmate ze ouder worden niet vrolijker op.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog twee jaar!![]()
Zeikerig gebeuren 40+?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 22 december 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden er naarmate ze ouder worden niet vrolijker op.
Persoonlijk heb ik er geen last ben, ik ben altijd het zonnetje.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo dat?
De teleurstellingen in het leven?
quote:Op donderdag 22 december 2016 10:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er geen last ben, ik ben altijd het zonnetje.
Juist en dat is al heel wat waard, joh ik kan wel over mijn verleden gaan mokken, maar daar word ik niet wijzer van, ik zie dat als verloren tijd, ik focus me op wat er wel is.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja je probeert het in ieder geval
Of jij met hemquote:Op donderdag 22 december 2016 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gewoon een sjaggo kutwijf, na de 40 was mijn leven over. Dat Symphonic het nog met mij uithoudt verwondert mij nog elke dag
Mokken kan best wel, maar jezelf verder de put in praten en verder niets willen veranderen aan je situatie vind ik dan weer behoorlijk kansloos.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist en dat is al heel wat waard, joh ik kan wel over mijn verleden gaan mokken, maar daar word ik niet wijzer van, ik zie dat als verloren tijd, ik focus me op wat er wel is.
Gisteravond een fijne avond met baardaap, die komt de 24e ook bij mij voor de kerst.
En de 25e overdag even bij moeder langs.
Dat doet ie minimaal 1 keer per week, vaak ook 2 keer en soms zelfs 3 keer.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mokken kan best wel, maar jezelf verder de put in praten en verder niets willen veranderen aan je situatie vind ik dan weer behoorlijk kansloos.
En inderdaad geniet van wat je wel hebt. Fijn dat je zoon komt aanwaaien
Ze verdient een prijsquote:Op donderdag 22 december 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik het ooit 20 jaar met een vrouw in hetzelfde huis uit heb gehouden mag een klein wonder heten.
Een beetje zorgen voor de oudjes hčquote:Op donderdag 22 december 2016 11:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doet ie minimaal 1 keer per week, vaak ook 2 keer en soms zelfs 3 keer.
Ik ben niet de makkelijkste om mee samen te leven.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze verdient een prijs
Net als de twee mannen die het allebei vier jaar met mij hebben volgehouden
Dat is fijn!quote:Op donderdag 22 december 2016 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee hoor, met Symphonic is het leven makkelijker dan ik gedacht had, ik was niet geschikt voor samenwonen enzo, dacht ik. Totdat het eigenlijk zowat vanzelf ging. Zal er vast aan liggen dat hij de juiste persoon is ofzo.
Het zal je verbazen, ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet de makkelijkste om mee samen te leven.
Als het klikt, dan klikt het...quote:Op donderdag 22 december 2016 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee hoor, met Symphonic is het leven makkelijker dan ik gedacht had, ik was niet geschikt voor samenwonen enzo, dacht ik. Totdat het eigenlijk zowat vanzelf ging. Zal er vast aan liggen dat hij de juiste persoon is ofzo.
Ik ben hartstikke lief hoor, alleen stronteigenwijs en ik ben niet te leiden.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, ik ook niet
Ja lastigquote:Op donderdag 22 december 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief hoor, alleen stronteigenwijs en ik pareer niet.
Water bij de wijn is geen probleem, tot op zekere hoogte dan.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja lastig
Ik geloof wel in water bij de wijn doen en compromissen sluiten,dat is het probleem niet.
Zolang je jezelf geen geweld aandoetquote:Op donderdag 22 december 2016 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Water bij de wijn is geen probleem, tot op zekere hoogte dan.
Dit dus, ik ben geen schoothond.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zolang je jezelf geen geweld aandoet
yupquote:Op donderdag 22 december 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over hond gesproken....hoe is het tegenwoordig met Hugo?
Heeft ie zijn draai in een goed nieuw thuis gevonden?
Mooi, is dat ook geregeld en jij bent van de stress af.quote:
het is prima hoe het gelopen is, soms lossen dingen uit zichzelf opquote:Op donderdag 22 december 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook geregeld en jij bent van de stress af.
Ik voelde met je mee, ik ben ook geen hondenliefhebber.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is prima hoe het gelopen is, soms lossen dingen uit zichzelf op
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola..
Lust je chocolade?
[ afbeelding ]
Zit er ook puur bij?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola..
Lust je chocolade?
[ afbeelding ]
Ik ben ook op dieet hoor, maar ik kreeg het weer eens kado.. Misschien dat ik mn dochter die een paar dagen langskomt er mee kan plezieren... En anders kan ik het altijd op mn werk kwijt. Daar is elke dag wel wat the snoepen..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]oh my
![]()
Maar ik ben op dieet en heb een ijzeren zelfbeheersingIk doe hier een mentale spoiler overheen
Jij bent op dieet?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook op dieet hoor, maar ik kreeg het weer eens kado.. Misschien dat ik mn dochter die een paar dagen langskomt er mee kan plezieren... En anders kan ik het altijd op mn werk kwijt. Daar is elke dag wel wat the snoepen..
Vandaag allemaal schalen met kerstbrood, banketstaaf , kransjes , chocolade goed en vast nog wel meer...
Normaal is dat andersomquote:Op donderdag 22 december 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die blauwe.. en de rooie zijn melk
De man van het goede leven op dieet.quote:
Goed cadeau welquote:Op donderdag 22 december 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook op dieet hoor, maar ik kreeg het weer eens kado.. Misschien dat ik mn dochter die een paar dagen langskomt er mee kan plezieren... En anders kan ik het altijd op mn werk kwijt. Daar is elke dag wel wat the snoepen..
Vandaag allemaal schalen met kerstbrood, banketstaaf , kransjes , chocolade goed en vast nog wel meer...
Daar hoef ik me geen moeite voor te doen, dat gaat vanzelf, maar ja, ik heb andere dingen waar ik beter vanaf kan blijven die weer wat lastiger voor mij zijn, zo dragen we allemaal wel iets.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe mn best om niet teveel te snoepen..
Nou naast die kersthapjes werd er gewoon door een aantal collegas vette kebab en zo besteld voor tussen de middag... Daar pas ik voorquote:Op donderdag 22 december 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De man van het goede leven op dieet.
Daarom verbaast het me ookquote:Op donderdag 22 december 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De man van het goede leven op dieet.
En wil dat een beetje lukken?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe mn best om niet teveel te snoepen..
Hé Miauw, kom je in 40+ buurten?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed cadeau wel
En je dochter is er vast blij mee!
Snoepen op het werk vermijd ik ook. Ik kan in principe iedere dag wel ergens taart eten of andere zooi, doe maar niet
Over het algemeen wel, maar vandaag heb ik wel lopen snoepen. Maar soms moet mogenquote:Op donderdag 22 december 2016 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom verbaast het me ook
[..]
En wil dat een beetje lukken?
Het valt ook niet mee in deze tijd van het jaar, ik liep vandaag langs de oliebollenkraam en heb appelbeignets meegenomenquote:Op donderdag 22 december 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar vandaag heb ik wel lopen snoepen. Maar soms moet mogen
Ik ben alvast aan het warmdraaienquote:Op donderdag 22 december 2016 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé Miauw, kom je in 40+ buurten?
Gezellig! Is het bijna zover?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het warmdraaien
Verstandig, wat er niet aan komt hoeft er ook niet vanaf.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou naast die kersthapjes werd er gewoon door een aantal collegas vette kebab en zo besteld voor tussen de middag... Daar pas ik voor
Alvast wennen.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé Miauw, kom je in 40+ buurten?
Ja hier ook .. Ik neem ook altijd mn eigen broodje mee.. Maar er zit dus een broodjes shop beneden in de hal en als ik dan 's ochtends al binnen kom ruik je de warme croissants al.. En dat tot zelfs op de bovenste verdieping...quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed cadeau wel
En je dochter is er vast blij mee!
Snoepen op het werk vermijd ik ook. Ik kan in principe iedere dag wel ergens taart eten of andere zooi, doe maar niet
Ben ook gek op oliebollen.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee in deze tijd van het jaar, ik liep vandaag langs de oliebollenkraam en heb appelbeignets meegenomen
Ik ging gistermorgen na lange tijd op de weegschaal staan en was aangenaam verrast, vandaar de appelbeignetsquote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, wat er niet aan komt hoeft er ook niet vanaf.
Dan is dat ook wel heel verleidelijk, knap dat je dat kan weerstaanquote:Op donderdag 22 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook .. Ik neem ook altijd mn eigen broodje mee.. Maar er zit dus een broodjes shop beneden in de hal en als ik dan 's ochtends al binnen kom ruik je de warme croissants al.. En dat tot zelfs op de bovenste verdieping...
Een beetje zoals met de overgang naar de kleuterschoolquote:
Dat is waarschijnlijk gewoon sprayquote:Op donderdag 22 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook .. Ik neem ook altijd mn eigen broodje mee.. Maar er zit dus een broodjes shop beneden in de hal en als ik dan 's ochtends al binnen kom ruik je de warme croissants al.. En dat tot zelfs op de bovenste verdieping...
Mijn baas ook, die laat in deze tijd van het jaar bijna elke dag een zak halen. Blij dat ik volgende week vrij benquote:
...als het gezellig isquote:Op donderdag 22 december 2016 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Over 2 jaar, maar de tijd vliegt voorbij
Ik vind oliebollen zķ lekker! In principe zou ik die de hele maand kunnen eten. Maar ik wacht dan toch maar tot 31 december.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas ook, die laat in deze tijd van het jaar bijna elke dag een zak halen. Blij dat ik volgende week vrij ben
Ik eet er meestal alleen aan het einde van het jaar een paar, tot nu toe nog geen gehad.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas ook, die laat in deze tijd van het jaar bijna elke dag een zak halen. Blij dat ik volgende week vrij ben
Ik ben ook lekker vrij... Vakantie voor het eerst sinds 1.5 jaarquote:Op donderdag 22 december 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n spray ja, dat doet mijn bakker hier ook, amandelspijsgeurquote:Op donderdag 22 december 2016 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is waarschijnlijk gewoon spray![]()
Verleidelijk zulke luchtjes.
Oh bestaat het echt.. Maar het ruikt echt alsof het warm isquote:Op donderdag 22 december 2016 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n spray ja, dat doet mijn bakker hier ook, amandelspijsgeur
Netjesquote:Op donderdag 22 december 2016 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind oliebollen zķ lekker! In principe zou ik die de hele maand kunnen eten. Maar ik wacht dan toch maar tot 31 december.
Lekker gevoel hč chuf, dan heb je pas echt vakantiequote:Op donderdag 22 december 2016 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker vrij... Vakantie voor het eerst sinds 1.5 jaar
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker gevoel hč chuf, dan heb je pas echt vakantie
Dat zal de kachel zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh bestaat het echt.. Maar het ruikt echt alsof het warm is
Ben benieuwd of er morgen nog iets speciaals op de zaak is.. Er moeten ook nog geschenken van onder de kerstboom verloot worden..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb gisteren dus anderhalve oliebol op
Gewoon ff de boel de boel laten... Jaquote:Op donderdag 22 december 2016 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker gevoel hč chuf, dan heb je pas echt vakantie
Nee hoor, ik geniet er net zo vanquote:
Zo is dat.. Gewoon verdiend . Bubbels zijn besteldquote:Op donderdag 22 december 2016 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geniet er net zo vanmaar Shoef heeft hem deze keer echt verdient.
En als extraatje je dochter, wat wil je nog meer...quote:Op donderdag 22 december 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Gewoon verdiend . Bubbels zijn besteld
Is toch ook lekker, het is ook best een verandering na anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 december 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon ff de boel de boel laten... Ja
Ja dat is ook de reden dat ik vrij heb genomen natuurlijk.. Want vroeger werkte ik vaak door tijdens de Kerstdagen want dat was juist dan in mijn business meestal een rustige periode..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als extraatje je dochter, wat wil je nog meer...
Nee gelukkig niet. Erg relaxed hier wat dat betreftquote:Op donderdag 22 december 2016 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...als het gezellig is![]()
Maar ik geloof ook niet dat hier op leeftijd geselecteerd wordt
Als het financieel kan, waarom niet.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
Ze heeft het plan om vaker langs te komen, nu het weer even kan in haar situatie
Zoveel kost een vlucht tegenwoordig niet meer, dus daar kunnen we wel iets voor regelen als vermogend manquote:Op donderdag 22 december 2016 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het financieel kan, waarom niet.
kerstvakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Jij bent helemaal overtuigd met het principe ..quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jumbo frites (staat niet op de zak voor in de airfryer) 83 cent voor een kilo, 13 minuten in dat ding en ik heb prima frites.
quote:Op donderdag 22 december 2016 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
kerstvakantie
Dus ook voor jouw op wat dingen na dan of zo .. en thuiswerken ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rust mag ik hopen ... Heb je wel hulp in de keuken voor het weekend?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
even pas op de plaats, alle instanties dicht, dus rust
Instanties, werken die dan wel eens?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:37 schreef sacha het volgende:
even pas op de plaats, alle instanties dicht, dus rust
Niet voor Aap op de plaats waar ie huistquote:Op donderdag 22 december 2016 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Instanties, werken die dan wel eens?
Mijn ervaring daarmee is dat ik ze altijd even een zetje de juiste richting in moet geven voor de boel begint te vlotten.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet voor Aap op de plaats waar ie huist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |