Geen idee, ik ken het gezelschap niet, maar normaliter is er tijdens de feestdagen altijd wel iemand die graag een biertje heeft, misschien wel 3.quote:
Hier drinkt bijna niemand bier.quote:Op zondag 18 december 2016 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken het gezelschap niet, maar normaliter is er tijdens de feestdagen altijd wel iemand die graag een biertje heeft, misschien wel 3.
hier B:)quote:
Als je ziet wat die zoal eten vrees ik het ergste.quote:
Ja ik weet het.. Regelmatig bij een Chinees bedrijf tussen de middag meegeluncht... Die lieten altijd aparte Chinese catering tussen de middag komen.. Compleet anders dan wat wij gewend ijn..quote:Op maandag 19 december 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je ziet wat die zoal eten vrees ik het ergste.
Er zit best lekker spul tussen, maar het ruft wel.quote:Op maandag 19 december 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. Regelmatig bij een Chinees bedrijf tussen de middag meegeluncht... Die lieten altijd aparte Chinese catering tussen de middag komen.. Compleet anders dan wat wij gewend ijn..
Sommige dingen wel.. goor en andere dan weer lekker..quote:Op maandag 19 december 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit best lekker spul tussen, maar het ruft wel.
Het enige dat ik er niet altijd aan vertrouw is de hygiëne in de keuken....quote:Op maandag 19 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige dingen wel.. goor en andere dan weer lekker..
Hier vind je amper nog een friture (ja, zo noemen wij dat) met Nederlands uitbaters, worden tegenwoordig bijna allemaal gerund door chinezen, en aan snacks die op 180 graden gebakken worden kan je weinig verneuken.quote:
en wat voor weer zal het zijn in Den Haag?quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in Ankara?
Zure regen...quote:Op maandag 19 december 2016 17:30 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat voor weer zal het zijn in Den Haag?
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier vind je amper nog een friture (ja, zo noemen wij dat) met Nederlands uitbaters, worden tegenwoordig bijna allemaal gerund door chinezen, en aan snacks die op 180 graden gebakken worden kan je weinig verneuken.
Ondanks dat komt ik zelden of nooit in een friture.
Dat snap ik, ADO, maar dat is niet het enige dat ze overnemen.quote:Op maandag 19 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..
en dan denk ik weer aan Elton Johnquote:Op maandag 19 december 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de Aziatische bazen van voetbalclubs..
Spreekt ie goed Chinees dan ?quote:Op maandag 19 december 2016 17:34 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht op een bericht van onze verslaggever ter plaatse, kom er maar in DrD!
Spreek jij ook al Chinees ?quote:Op maandag 19 december 2016 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ni Hao.
Wo bu hui shuo zhong wen.![]()
Nope.quote:
Ik dacht alquote:Op maandag 19 december 2016 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Nederlands - Chinees
nee - bu
hallo - ni hao
ik spreek geen chinees - wo bu hui shuo zhong wen
Dit is alles.
quote:Op maandag 19 december 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Ankara.
Daar kan je dat ook verwachten.
Zal Gülen wel weer gedaan hebben...
Ben je helderziende?quote:Burgemeester Ankara wijst naar Gülen-beweging.
Gaat weer lekker.quote:Een vrachtauto is vanavond ingereden op een kerstmarkt in Berlijn, meldt de Berliner Zeitung op gezag van de politie. Er is een dode en er zijn meerdere gewonden. Volgens de plaatselijke politie gaat het vermoedelijk om een terroristische aanslag.
quote:20.54 uur: Volgens een ooggetuige reed de vrachtwagen zo'n 65 km/h, was er geen weg in de buurt en deed de chauffeur geen enkele moeite om te remmen.
Die verkopen hier geen sterke drank toch?quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.esquire.nl/man(...)nieuwe-whisky-bible/
Volgens mij moet Mad eens langs de Laidl gaan.
Oh ja, klopt, eigenlijk raar, je kunt het elders ook kopen, wat maakt het nou uit waar je het koopt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die verkopen hier geen sterke drank toch?
Nee, dat spul is niet te drinken, die Jim Murray wordt al jaren door niemand in het whisky wereldje serieus genomen. Ik ken hem, het was een aardige vent, maar het bewijs dat drank meer kapot maakt dan je lief is, is hiermee weer bewezen...quote:Op maandag 19 december 2016 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.esquire.nl/man(...)nieuwe-whisky-bible/
Volgens mij moet Mad eens langs de Laidl gaan.
Geen kachel aan, maar wel 22 graden hierquote:Op dinsdag 20 december 2016 09:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
0 ℃.
Ik heb de verwarming hoog gezet.
Moeders op bezoek, beetje onverwachts, die bracht kou mee naar binnen....quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen kachel aan, maar wel 22 graden hier
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doenquote:
En wat eten we vandaag?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doen.
Het was zelfs tussen de middag fris.. Maar straks als het op temperatuur is gaat de kachel weer uit ..quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu aangenaam binnen, kom net van buiten, moest boodschappen doen.
Ik weet nog niet zeker, ik heb een pizzabodem, gehakt, eieren en spek in huis, denk dat het dus of een pizza of brood met spek wordt (uien en champignons gaan er altijd op of in).quote:
Lekker zuunigquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was zelfs tussen de middag fris.. Maar straks als het op temperatuur is gaat de kachel weer uit ..
Volgens mij ben jij wel een grootverbruiker van champignonsquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker, ik heb een pizzabodem, gehakt, eieren en spek in huis, denk dat het dus of een pizza of brood met spek wordt (uien en champignons gaan er altijd op of in).
Is altijd even afwachten in een nieuwe woning, na 5 jaar weet je wel wat het gemiddelde verbruik is, schommelingen van strenge of zachte winter.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker zuunig![]()
![]()
Ik kreeg een paar weken de energieafrekening van hier, ik had het termijnbedrag hetzelfde gelaten als in mijn vorige huis, daar werd ik blij van
Nah, 1 bakje van 250 gram op een dag of 3 - 4.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een grootverbruiker van champignons
Ik laat het voorlopig dan ook lekker op het oude bedrag staan, vind het wel lekker om flink wat terug te krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is altijd even afwachten in een nieuwe woning, na 5 jaar weet je wel wat het gemiddelde verbruik is, schommelingen van strenge of zachte winter.
Ik kreeg begin dit jaar een leuk bedrag terug, dan willen ze meteen je termijnbedrag verlagen, heb ik meteen weet teruggezet, ik speel liever op zeker, dus ik krijg liever terug dan dat ik bij moet betalen
Mijn maandbedrag is niet eens zo hoog vind ik, en ik gebruik relatief veel stroomquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik laat het voorlopig dan ook lekker op het oude bedrag staan, vind het wel lekker om flink wat terug te krijgen
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
ja het is verneukeratief denk je lekker weinig te betalen
Dat valt dan nog wel meequote:Op dinsdag 20 december 2016 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, 1 bakje van 250 gram op een dag of 3 - 4.
QFT, voelt echt stukken beter, en je voelt het nauwelijks in je beurs.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.
eens soort spaarrekening, meestal kreeg ik wat terug.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan beter iets teveel betalen, dan dat je bij moet betalen, vind ik.
Ze zijn ook niet ongezond.quote:
dat moet ik bij mijn moeder niet flikkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet ongezond.
BTW, ik had mijn moeder frites en frikandel uit de airfryer geserveerd.
En wat vond ze van dat nieuwerwetse gedoe?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet ongezond.
BTW, ik had mijn moeder frites en frikandel uit de airfryer geserveerd.
Had je zoveel meer verbruikt dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
eens soort spaarrekening, meestal kreeg ik wat terug.
Ja, dan is het natuurlijk niet zo slim om zo'n laag termijnbedrag te betalenquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik verbruik elk jaar ongeveer hetzelfde tussen 55 en 60 euro p/m
maar ik betaalde 45
Mijn moeder eet allesquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat vond ze van dat nieuwerwetse gedoe?
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder eet allesen ze vond ze prima.
gewoon 65 betalen dan zit ik altijd goedquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dan is het natuurlijk niet zo slim om zo'n laag termijnbedrag te betalen
Wel zo handigquote:Op dinsdag 20 december 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder eet allesen ze vond ze prima.
Moest je die zakken aan de wal brengen?quote:
nee, ik was in Berlijn om mijn vrachtwagenrijbewijs te halenquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moest je die zakken aan de wal brengen?
Met alle respect voor de slachtoffers en nabetaanden, maar dit vind ik toch echt muggenziften.quote:De Postcode Loterij biedt excuses aan voor hun decemberreclame, waarmee de nieuwsuitzendingen over het drama met een vrachtwagen op de kerstmarkt van Berlijn gisteravond werden afgesloten. Kijkers zagen de befaamde Kanjertruck en hoorden de woorden 'Ergens in Nederland kan een truck de straat inrijden'. De ongelukkige timing wordt door sommigen als kwetsend ervaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag voor het eerst iets bij LIDL besteld, ben benieuwd hoe snel dat gaat."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja lijkt wel een DENK actie... gaat nergens over..quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met alle respect voor de slachtoffers en nabetaanden, maar dit vind ik toch echt muggenziften.![]()
En ongeacht wat ik van de postcodeloterij in het algemeen vind.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Staat dat er niet bij dan.. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag voor het eerst iets bij LIDL besteld, ben benieuwd hoe snel dat gaat.
Jawel, de 22e, en ik krijg nog een mail met t&t gegevens.quote:
Voor produkten die volgende week pas in de schappen liggen moet je wel langer wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, de 22e, en ik krijg nog een mail met t&t gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |