Dat het maar gesmaakt mag hebbenquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitvoering kende ik nog niet...
En in het begin was het niet eens duidelijk een metaltrack. Dat werd later wel redelijk duidelijk thoquote:Op maandag 19 december 2016 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Autotune-vocals op een metaltrack.... klinkt best bijzonder.
Isley Brothersquote:
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef knokkels het volgende:
Ik bounce echt rücksichtlos tussen genres
Musical boundaries. I break them. Mercilesslyquote:
De muzikale schijf van 49 voor je kanisquote:Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Musical boundaries. I break them. Mercilessly
nog een half uurtjequote:Op maandag 19 december 2016 14:17 schreef EggsTC het volgende:
wtf, ik denk al dit ken ik, staat er een youtube aan ofzo... maar tis nog steeds knoks![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ook alweer 2,5 jaar dood; Peter Rauhofer, de man achter Club 69.
Ja, maar rond 15:00 krijg ik bezoekquote:Op maandag 19 december 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt nietEr moet gewoon verlengd worden.
Tja, dan houdt het op.quote:Op maandag 19 december 2016 14:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, maar rond 15:00 krijg ik bezoek
Tsja, ik zou over kunnen gaan op AutoDJ voor die tijd, maar ik ben dan niet fysiek aanwezigquote:
quote:
Ik kan dat wel als je wil.quote:Op maandag 19 december 2016 14:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tsja, ik zou over kunnen gaan op AutoDJ voor die tijd, maar ik ben dan niet fysiek aanwezig
Daarnaast kan ik mijn show niet verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |