wtf, knoks draait?quote:Op maandag 19 december 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
Wat heb je nou weer opgegraven uit je archieven knokkels?
Tof nummer!
Sheb Wooleyquote:Op maandag 19 december 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
Wat heb je nou weer opgegraven uit je archieven knokkels?
Tof nummer!
Oh hellz yeahquote:
De Rattenvanger van Hamelenquote:Op maandag 19 december 2016 12:59 schreef EggsTC het volgende:
Denk al wat druk hier voor nu..
Ingetuned
ben er, vanaf werkquote:Op maandag 19 december 2016 13:00 schreef knokkels het volgende:
drie luisteraars, kunnen er meer zijn.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schakel over een goeie 10 minuten in.
In de Cabbage Patch?quote:
je hebt alvast 1 Jam & Spoon track gemist... En dit is er eentje van mijn handquote:
Ik kon even meekijken welke tracks je speelde; goede keuze was dat.quote:Op maandag 19 december 2016 13:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
je hebt alvast 1 Jam & Spoon track gemist... En dit is er eentje van mijn hand
Hij is wel wat langdradig, 14 minutenquote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon even meekijken welke tracks je speelde; goede keuze was dat.
En dit klinkt ook best lekker hoor. Hoe heb je dat in elkaar zet? Welk programma?
Eetze, net was toevallig Cabbage Patch opquote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik doe een bammetje thuis...
Ken ik niet, die tool. Ik werk eigenlijk alleen met Reason.quote:Op maandag 19 december 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij is wel wat langdradig, 14 minuten![]()
Dit heb ik met RemixLive gedaan op Android.
Is ook op de iPhone geloof ik.
Thanks though. Laatst heb ik een track van een vriend gedraaid, en de mijne paste toen niet meer in de show![]()
Ik was een keer aan het zoeken naar Kaos Pads op mijn telefoon. Die app kwam eruit.quote:Op maandag 19 december 2016 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik niet, die tool. Ik werk eigenlijk alleen met Reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |