een just mequote:
Ben aan de fixerij.quote:
dat is beter dan aan de schijterijquote:
Dat heb ik ook al.quote:Op maandag 19 december 2016 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
dat is beter dan aan de schijterij
Mijn hoofd is niet bijzonder coherent momenteel.quote:
dan maar hopen dat die shit over is voordat je gaat vliegenquote:
ducttapequote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet bijzonder coherent momenteel.
Zou een voordeel zijn ja.quote:Op maandag 19 december 2016 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
dan maar hopen dat die shit over is voordat je gaat vliegen
knock knock who is there...quote:Op maandag 19 december 2016 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit Knokkels inmiddels?Of nog steeds Gup?
Het is ik!quote:Op maandag 19 december 2016 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit Knokkels inmiddels?Of nog steeds Gup?
Ik begon al zo'n vermoeden te krijgenquote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is ik!
Zonder vervelende hik, voor een keer
Van mijn hik?quote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon al zo'n vermoeden te krijgen
Jammer dat Piet ineens weg is.quote:Op maandag 19 december 2016 18:48 schreef knokkels het volgende:
En nu Piet even eren, en Elf gelukkig maken
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 19 december 2016 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer dat Piet ineens weg is.
Piet die er de brui aan heeft gegeven, al z'n eerdere accounts openbaar heeft gemaakt en de UI's ervan heeft verwijderd. Hij was er "klaar mee", of zoiets.quote:
Uhm... OK...quote:Op maandag 19 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piet die er de brui aan heeft gegeven, al z'n eerdere accounts openbaar heeft gemaakt en de UI's ervan heeft verwijderd. Hij was er "klaar mee", of zoiets.
quote:Op maandag 19 december 2016 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet is een paar weekjes naar Duitsland.
Rond oud en nieuw is hij weer terug...
Wel voorzichtig Mad, anders moet ik consulteren in het gebruik van halve vingersquote:Op maandag 19 december 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag klussen met kijkers gespeeld (nieuwe buitenlamp in elkaar zetten en ophangen in de tuin) en met een stanleymes in mijn vinger gesneden.
De lamp oigt nog in de berging en mijn vinger dik in de pleisters.
Auw!
Flinke snee en veel bloed, verder valt het wel mee.quote:Op maandag 19 december 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel voorzichtig Mad, anders moet ik consulteren in het gebruik van halve vingers
quote:Op maandag 19 december 2016 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flinke snee en veel bloed, verder valt het wel mee.
Het gooide alleen mijn plannen voor vandaag in de war...
De kerstverlichting in de tuin heb ik nog wel weten te herstellen, maar het werd te donker om de nieuwe lamp nog op te hangen. Dat doen we dan op 1e kerstdag wel...quote:
Tailfox heeft zijn uitzending gestaakt wegens technische problemen.quote:Op maandag 19 december 2016 20:21 schreef DevFreak het volgende:
-oh wacht is er niemand aan het draaien?-
Ohquote:Op maandag 19 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox heeft zijn uitzending gestaakt wegens technische problemen.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend...quote:Op maandag 19 december 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tailfox heeft zijn uitzending gestaakt wegens technische problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |