quote:
elleuquote:
Ja hoor. Ik ben van plan om de lijst op Radio 49 te gaan draaien (als daar tenminste animo voor is).quote:
Hoezo kun je jezelf niet inroosteren dan?quote:Op maandag 19 december 2016 12:20 schreef knokkels het volgende:
Ik voel me heul onthand. Willen gaan draaien, maar mezelf niet in kunnen roosteren.
ik doe mijn lijst ookquote:Op maandag 19 december 2016 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben van plan om de lijst op Radio 49 te gaan draaien (als daar tenminste animo voor is).
Natuurlijk!quote:Op maandag 19 december 2016 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben van plan om de lijst op Radio 49 te gaan draaien (als daar tenminste animo voor is).
Leukquote:
Ik zit echter wel aan een Top 50 te denkenquote:
en anders de onthulling in een andere showquote:Op maandag 19 december 2016 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LeukBen alvast benieuwd.
[..]
Ik zit echter wel aan een Top 50 te denkenDus dat betekent een uitzending van zo'n drie uur. En dan zou ik toestemming moeten krijgen om eenmalig af te wijken van de regel dat je maximaal twee uur mag inplannen...
Reageer eens op je DMquote:
Als je een Top 50 wilt afspelen, begin je achteraan. Er gaan bij mij doorgaans zo'n 15-16 nummers in een uur. Dus dan zit je ergens bij nummer 18-17 na twee uur radioquote:Op maandag 19 december 2016 12:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
en anders de onthulling in een andere show
ja daarom de laaste 15 a 20 nummers in een ander uurquote:Op maandag 19 december 2016 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een Top 50 wilt afspelen, begin je achteraan. Er gaan bij mij doorgaans zo'n 15-16 nummers in een uur. Dus dan zit je ergens bij nummer 18-17 na twee uur radio
Het kan ook zijn dat ik het anders inkort naar een Top 30, maar liefst zou ik een Top 50 draaien. Sowieso stel ik die samen. Meer dan genoeg goede muziek die in aanmerking komt
Kan ook nog. Maar het liefst maak ik er één show van, omdat het ook één lijst is. Ik wil deze lijst zo dicht mogelijk voor de jaarwisseling draaien, bijvoorbeeld op 30 of 31 december.quote:Op maandag 19 december 2016 12:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja daarom de laaste 15 a 20 nummers in een ander uur
ook lekkerquote:Op maandag 19 december 2016 12:41 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga binnekort eens een oldschool trance set (1990-2000) erin knallen voor de liefhebbers![]()
Prolly donderdag oid.
Nicequote:Op maandag 19 december 2016 12:41 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga binnekort eens een oldschool trance set (1990-2000) erin knallen voor de liefhebbers![]()
Prolly donderdag oid.
Dat kan erg leuk zijn. Helaas ben ik donderdagavond zelden thuis. Stop je er ook nog wat Jam & Spoon in?quote:Op maandag 19 december 2016 12:41 schreef EggsTC het volgende:
Prolly donderdag oid.
Da boy Tommy, Kai tracid, Veracocha, Quicksilver, Obscura, beetje de wat mindere mainstream trance.quote:Op maandag 19 december 2016 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan erg leuk zijn. Helaas ben ik donderdagavond zelden thuis. Stop je er ook nog wat Jam & Spoon in?
wachtwoord om in het roosterprogramma te komen, wordt niet herkend.quote:Op maandag 19 december 2016 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo kun je jezelf niet inroosteren dan?
Kai Tracidquote:Op maandag 19 december 2016 12:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Da boy Tommy, Kai tracid, Veracocha, Quicksilver, Obscura, beetje de wat mindere mainstream trance.
nee want whatsapp is levens behoeftequote:Op maandag 19 december 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
wachtwoord om in het roosterprogramma te komen, wordt niet herkend.
Normaal was dat met 1 whatsappje geregeld. Kom ik toch ook niet in whatsapp.. Ken je dat?
Het zit je ook niet mee. Misschien kan iemand anders je inroosteren?quote:Op maandag 19 december 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
wachtwoord om in het roosterprogramma te komen, wordt niet herkend.
Normaal was dat met 1 whatsappje geregeld. Kom ik toch ook niet in whatsapp.. Ken je dat?
Fogel heeft dat gefixt. Fogelquote:Op maandag 19 december 2016 12:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Misschien kan iemand anders je inroosteren?
wtf, knoks draait?quote:Op maandag 19 december 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
Wat heb je nou weer opgegraven uit je archieven knokkels?
Tof nummer!
Sheb Wooleyquote:Op maandag 19 december 2016 12:57 schreef Fogel het volgende:
Wat heb je nou weer opgegraven uit je archieven knokkels?
Tof nummer!
Oh hellz yeahquote:
De Rattenvanger van Hamelenquote:Op maandag 19 december 2016 12:59 schreef EggsTC het volgende:
Denk al wat druk hier voor nu..
Ingetuned
ben er, vanaf werkquote:Op maandag 19 december 2016 13:00 schreef knokkels het volgende:
drie luisteraars, kunnen er meer zijn.
quote:Op maandag 19 december 2016 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schakel over een goeie 10 minuten in.
In de Cabbage Patch?quote:
je hebt alvast 1 Jam & Spoon track gemist... En dit is er eentje van mijn handquote:
Ik kon even meekijken welke tracks je speelde; goede keuze was dat.quote:Op maandag 19 december 2016 13:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
je hebt alvast 1 Jam & Spoon track gemist... En dit is er eentje van mijn hand
Hij is wel wat langdradig, 14 minutenquote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon even meekijken welke tracks je speelde; goede keuze was dat.
En dit klinkt ook best lekker hoor. Hoe heb je dat in elkaar zet? Welk programma?
Eetze, net was toevallig Cabbage Patch opquote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik doe een bammetje thuis...
Ken ik niet, die tool. Ik werk eigenlijk alleen met Reason.quote:Op maandag 19 december 2016 13:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij is wel wat langdradig, 14 minuten![]()
Dit heb ik met RemixLive gedaan op Android.
Is ook op de iPhone geloof ik.
Thanks though. Laatst heb ik een track van een vriend gedraaid, en de mijne paste toen niet meer in de show![]()
Ik was een keer aan het zoeken naar Kaos Pads op mijn telefoon. Die app kwam eruit.quote:Op maandag 19 december 2016 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik niet, die tool. Ik werk eigenlijk alleen met Reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |