een gast die met slipjes staat te zwaaien, juist...quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
nieuwe seizoen KonoSuba is begonnen
[ afbeelding ]
er bestaat een ability genaamd Steal in die wereld waarmee je een willekeurig item van iemand kan jatten, hij jat toevallig een slipjequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een gast die met slipjes staat te zwaaien, juist...
Zoals verwacht 100% pleb tier meuk. Behalve Astro Boy. En Shin Chanquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:40 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Dus geen Pokmon en Super Mario.
als je het complete verhaal wil moet je de manga lezen. als ik het goed begreep was seizoen 2 voor het grootste gedeelte ook ''anime original''quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:15 schreef Rijst het volgende:
2 seizoenen van Ajin demi human afgekeken. Ik vond het zeer vermakelijk ondanks de CGI.
Het is duidelijk dat de story nog niet af is. Maar het lijkt er op dat er geen nieuwe eps meer uitkomen. Is het nu de bedoeling dat ik verder ga vanaf movie 3?
Vanwaar de huillach? Nu er geen fanspoeppers meer bestaan zijn we van Amazon en Hulu en Netflix afhankelijk voor onze porties sjinese wuxia poppenspellen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:22 schreef Qunix het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)me-streaming-service
Oh god, die wending.quote:
net snel gedownload, blijkt een OVA te zijn die ik begin 2016 al had gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
HorribleSubs] Kuroko's Basketball 3 - 75.5 [720p].mkv
Over Berserk ben ik het met je eens. Maar als je manga leest ben je nog steeds welkom hierquote:Op zondag 15 januari 2017 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel helemaal afgestapt van anime, lees tegenwoordig alleen nog manga. Flip flappers ofzo was wel geinig, OPM enzo natuurlijk ook, maar verder heb ik niet iets van ik mis echt dingen.
Die nieuwe Berserk heeft daar niet positief aan bijgedragen ofzo
Ja die eerste twee lees ik ook, zijn erg sterk. Naja bel Blatt paar jaar geleden gelezen, die is klaar toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 11:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over Berserk ben ik het met je eens. Maar als je manga leest ben je nog steeds welkom hier
Ik lees Blood & Steel, bel Blatt, en Dead Dead Demon's Dededededestruction (en nog een aantal meer). Alle 3 aan te raden!
Volgens mij nog niet. Ik kreeg pas geleden de melding van een nieuwe chapter, maar kan ook zijn dat de vertaling nu gedaan is en de manga al wel klaar is.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die eerste twee lees ik ook, zijn erg sterk. Naja bel Blatt paar jaar geleden gelezen, die is klaar toch?
wanneer komt die dan eindelijk eens hierheen?quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:11 schreef Qunix het volgende:
Het is nu een feit...
"Your Name Is The Highest Grossing Anime Worldwide"
http://kotaku.com/your-na(...)dwide-and-1791278393
Eens. En geen idee...quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer komt die dan eindelijk eens hierheen?![]()
filmhuis is prima, ik wil hem zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |