Gemiddeld voor Ajax-begrippen, deze wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2016 18:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ziyech gemiddeld voor Nederlandse begrippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DEAL!!quote:Op zondag 18 december 2016 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Siem ook nog de 1-2 maakt nemen GGMM en ik 3 maanden een Siem de Jong UI
Dan is Feyenoord dus toch de lachende derde.quote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Het blijkt dus toch de lamme tegen de blinde te zijn haha
Nee we staan eerstequote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord dus toch de lachende derde.
Maar goed dat ie niet bij Oranje zit dan.quote:
Alle boeren zijn toch homo?quote:
AZquote:Op zondag 18 december 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
Welke club zou na dit weekend de lachende derde zijn?
Psvquote:Op zondag 18 december 2016 18:30 schreef Caland het volgende:
Welke club zou na dit weekend de lachende derde zijn?
Als Feyenoord dit nog gaat verprutsen, worden ze nooit meer kampioen.quote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord dus toch de lachende derde.
Die man is zo groot gemaakt alsof het Messi isquote:Op zondag 18 december 2016 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar goed dat ie niet bij Oranje zit dan.
Stijn is na de goal van Klaassen huilend naar bed gegaan.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
We? Spreek voor jezelf hans, er zitten hier ook enieseëers
Kwartcirkel, ken je feitenquote:Op zondag 18 december 2016 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Die bal ligt niet eens in de hoekschopcirkel!
Die is ook al weg.quote:Op zondag 18 december 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Tagliano over deze POT
Sorry, ik praat nooit over dat kwart rondje.quote:
Pax heeft een heel rondje.quote:Op zondag 18 december 2016 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, ik praat nooit over dat kwart rondje.
Weet je wie gescoord heeft?quote:Op zondag 18 december 2016 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben even weg. Kom terug en het staat 1-1. Genot
Boks ouwequote:Op zondag 18 december 2016 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben even weg. Kom terug en het staat 1-1. Genot
Wie is we?quote:Op zondag 18 december 2016 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1 hebben we dus ook geen fuck aan.
PSV.quote:
Ja, van positie in het veld.quote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef vincenzo78 het volgende:
Mogen ze in de verlenging nog een extra speler wisselen?
Wat een onzin. PSV al weken dikke aids, vandaag ook weer. En dan toch een punt pakken bij Ajax.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV al weken dikke aids, vandaag ook weer. En dan toch een punt pakken.
Sws eerder weggaanquote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
Die mensen die nu weggaanOneindige kneuzen.
Uiteindelijk wil je toch kampioen wordenquote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV al weken dikke aids, vandaag ook weer. En dan toch een punt pakken bij Ajax.
Leuk hoor, maar we komen er geen steek verder mee.quote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV al weken dikke aids, vandaag ook weer. En dan toch een punt pakken bij Ajax.
Die staan gelukkig niet vast.quote:Op zondag 18 december 2016 18:36 schreef Tchock het volgende:
Die mensen die nu weggaanOneindige kneuzen.
Dus je had liever dat Ajax 3 punten uitliep?quote:Op zondag 18 december 2016 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar we komen er geen steek verder mee.
Ze gaan juist mooie klinkertjes aanleggenquote:Op zondag 18 december 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAA
FEYENOORD DE LACHENDE DERDE
TOETERTJES
COOLSINGEL ASFALTEREN
quote:Op zondag 18 december 2016 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Paultje!! Bedankt voor je positieve bijdrage vandaag.
Heb je ook de ranglijst ?quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAA
FEYENOORD DE LACHENDE DERDE
TOETERTJES
COOLSINGEL ASFALTEREN
quote:
Roda uit 12.30quote:
Als ik iets pure aids vind dan is het dat wel.quote:Op zondag 18 december 2016 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu kan je genieten van het glazen huis
Ik ondersteun deze postquote:Op zondag 18 december 2016 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik iets pure aids vind dan is het dat wel.
Hoe ziet de vriendin van Davy eruit? Dan weten we of ze voor z'n geld of uiterlijk is gegaan?quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe ziet de vriendin van Davy eruit? Dan weten we of ze voor z'n geld of uiterlijk is gegaan?
quote:Op zondag 18 december 2016 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Tijdperk Ajax is voorbij
-Marcel Maijer
Kan Ajax dit nog omdraaien?quote:Op zondag 18 december 2016 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Tijdperk Ajax is voorbij
-Marcel Maijer
Ging over de pot van vorig seizoen.quote:Op zondag 18 december 2016 18:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In diezelfde post suggereer je ook dat PSV niet zou gaan counteren.
quote:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 13:06:45Update: Go Ahead Eagles - AZ lijkt door te kunnen gaan. Later vanmiddag keurt Danny Makkelie het veld nogmaals. https://t.co/DR1uxHqYch reageer retweet
Retteketetteketet AZquote:
Zolang er maar PASSIE, STRIJD en INZET te zien zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaat verliezen dit weekend me mang!
Erg leuk ja.quote:
Ik heb toch zeer zeer weinig weekendjes zonder voetbal gehad, maar ik ben wel weer toe aan de Eredivisie en Jupiter Liekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuk ja.Al waren die weekendjes zonder voetbal ook wel lekker.
Wow. Manutelli bij de Egels. Die heeft toch wel een hoger niveau dan dat, zou je zeggen.
Ja ik heb aan de studie gezeten de afgelopen 2 weken (quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb toch zeer zeer weinig weekendjes zonder voetbal gehad, maar ik ben wel weer toe aan de Eredivisie en Jupiter Liek
Goeie speler voor GAE.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg leuk ja.Al waren die weekendjes zonder voetbal ook wel lekker.
Wow. Manutelli bij de Egels. Die heeft toch wel een hoger niveau dan dat, zou je zeggen.
Voor de winter ook al he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, Antonia voetbalt weer bij Go Ahead.
AZ valt vies tegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt die commentator in een debiel universum rond. Alleen maar met z'n AZ maakt het spel terwijl alleen Go Ahead de kansen voor AZ creëert. Ik ga even stenen rapen.
Zijn ook erg kwetsbaar bij lange ballen achterin.quote:
Dat omschrijft wel de wedstrijd tot nu toe ja. Waardeloze wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ook erg kwetsbaar bij lange ballen achterin.
Achterin tikt Go Ahead de bal rond om dan maar een lange bal op Manu in de diepte te geven.
Ik kijk een soort van uit naar Sparta - FC Utrecht morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat omschrijft wel de wedstrijd tot nu toe ja. Waardeloze wedstrijd.
Daar is niets vreemds aan. Dat kan een leuke pot worden, beide ploegen wel aanvallend.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk een soort van uit naar Sparta - FC Utrecht morgen.
FC Utrecht is de laatste wedstrijden voor de winter erg goed op stoom gekomen. Zou me niets verbazen als ze 'verrassend' vijfde eindigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar is niets vreemds aan. Dat kan een leuke pot worden, beide ploegen wel aanvallend.
Hebben ze ook wel het team voor. En natuurlijk de Nederlandse Guardiola.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht is de laatste wedstrijden voor de winter erg goed op stoom gekomen. Zou me niets verbazen als ze 'verrassend' vijfde eindigen.
Nee, zolang ze maar winnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het raar als ik moeilijk het bijzondere aan dit AZ kan ontdekken? Dit had ik ook al voor de winterstop.
AZ heeft maar 1 creatieve speler voorin die goed genoeg is. Jankbas.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het raar als ik moeilijk het bijzondere aan dit AZ kan ontdekken? Dit had ik ook al voor de winterstop.
En waarom hebben ze dat niet op het middenveld. Zoveel vragen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
AZ heeft maar 1 creatieve speler voorin die goed genoeg is. Jankbas.
zap dan naar Fox 3, Klaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Paradoxie het volgende:
Waarom wordt er elke 5 minuten geswitcht naar de jupilar league? Ik wil gewoon AZ - Go Ahead kijken.
Fox Sports 3, Hans.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Paradoxie het volgende:
Waarom wordt er elke 5 minuten geswitcht naar de jupilar league? Ik wil gewoon AZ - Go Ahead kijken.
Omdat dit al anderhalf jaar het geval is op FOX Sports 1.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:31 schreef Paradoxie het volgende:
Omdat ze een waardeloze trainer hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waarom hebben ze dat niet op het middenveld. Zoveel vragen.
Er waren mensen die hem bij Ajax wilden zien. Je begrijpt dat ik dan een lading laminaat had gekocht bij de Gamma om dat vervolgens op te eten.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ze een waardeloze trainer hebben.
Zeker, en ik snap dat niet. Omdat ie een paar leuke maanden had. Toch denk ik dat hij na Bosz trainer is bij julliequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren mensen die hem bij Ajax wilden zien. Je begrijpt dat ik dan een lading laminaat had gekocht bij de Gamma om dat vervolgens op te eten.
Ik verwacht het niet. AZ twijfelt ook nog om hem een nieuw contract te geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, en ik snap dat niet. Omdat ie een paar leuke maanden had. Toch denk ik dat hij na Bosz trainer is bij jullie.
Ik ben het hier volledig mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Een korte samenvatting van de eerste helft:
Go Ahead kan niet voetballen (daarom staan ze ook 18e), AZ heeft een elftal matige harde werkers waar Jankabash de middelmaat ontstijgt.
Wij willen FC Utrecht en Heerenveen in de top 5 zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens.
In de eerste twintig minuten redelijk actief, maar moet vooral in stelling worden gebracht door een lange bal van Go Ahead en dat gaat wat moeilijker nu.quote:
Niemand speelt goed, maar Manu was Manu, 1 kansje, volgens mij 2 keer aardig buitenom gegaan. Verder rommelen.quote:
geen goede voetballerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand speelt goed, maar Manu was Manu, 1 kansje, volgens mij 2 keer aardig buitenom gegaan. Verder rommelen.
Dat gaan ze beide ook redden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij willen FC Utrecht en Heerenveen in de top 5 zien.
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gaan ze beide ook redden.
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
4. FC Utrecht
5. Heerenveen
Nee, met puur geluk (oke, en omdat ie fysiek wel vrij aardig is) komt er soms een leuke actie uit, maar meer is het niet.quote:
Zelfs ik heb wel eens een leuke actie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, met puur geluk komt er soms een leuke actie uit, maar meer is het niet.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs ik heb wel eens een leuke actie.
Ik hoef de bal maar 1 keer goed te raken en dan speel ik daar ook met de eagles mee.
Wist je dat Utrecht praktisch de best presenterende club was na Ajax en Feyenoord sinds AJA3-1UTR?quote:
Ja, maar Heerenveen wordt wel 4e. Utrecht wel 5e of 6e, jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat Utrecht praktisch de best presenterende club was na Ajax en Feyenoord sinds AJA3-1UTR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |