9quote:Op zondag 18 december 2016 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Wat een jodenstreek weer, heeft zo'n knul een jaar of 5 bij Ajax gespeeld, ga je hem uitfluiten. Dan ben je echt een teringpubliek
ja volgens mij gebeurde dat ookquote:Op zondag 18 december 2016 18:02 schreef Tchock het volgende:
Fluiten ze niet gewoon Guardado uit die er uit gaat? Want daarna werd door iedereen geklapt.
Was ook de beste buitenspeler sinds jaren voor jullie dus logischquote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Bij ons kreeg Schaken gewoon onverdeeld applaus van de week
twitter:jopie81 twitterde op zondag 18-12-2016 om 18:02:48Siem de Jong bezorgde Ajax in 2011 na 6 jaar het kampioenschap. Nu wordt hij uitgefloten door de 'supporters'. Treurig. #ajapsv #siemdejong reageer retweet
Ja, klopt.quote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef timmmmm het volgende:
En terechtquote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Niet gek als je je cluppie vervolgens op deze manier verraad, zelfde als vermeerquote:Op zondag 18 december 2016 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Wat een jodenstreek weer, heeft zo'n knul een jaar of 5 bij Ajax gespeeld, ga je hem uitfluiten. Dan ben je echt een teringpubliek
verraadtquote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Niet gek als je je cluppie vervolgens op deze manier verraad, zelfde als vermeer
Ook als ie het shirt van Ajax aan zou hebben?quote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Verraadquote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Niet gek als je je cluppie vervolgens op deze manier verraad, zelfde als vermeer
Ajax wilde hem niet van de zomer.quote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hij werd niet uitgefloten maar guardado je hoorde het applaus daarna zeker niet. Bij de warming up kreeg hij ook al een applausquote:Op zondag 18 december 2016 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Daar leek het wel op ja. Het zou natuurlijk ook ontzettend raar zijn om iemand die er mede voor heeft gezorgd dat je 4 keer kampioen bent geworden je nu opeens zou uitfluiten.quote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja volgens mij gebeurde dat ook
Nog altijd beter dan dartsquote:
Gebeurde ook niet maar die kut guardadoquote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar leek het wel op ja. Het zou natuurlijk ook ontzettend raar zijn om iemand die er mede voor heeft gezorgd dat je 4 keer kampioen bent geworden je nu opeens zou uitfluiten.
Anas ook. Iedereen eigenlijk wel. Zo hoort het ook.quote:Op zondag 18 december 2016 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik miste het vuur in zijn ogenquote:Op zondag 18 december 2016 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Het seizoen van Willems in een notendop die actie
Rens met het liveverslag uit de arenaquote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij werd niet uitgefloten maar guardado je hoorde het applaus daarna zeker niet. Bij de warming up kreeg hij ook al een applaus
Lul dan niet zo slap klapjostiquote:Op zondag 18 december 2016 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens met het liveverslag uit de arena
Gek he als het niet op het open net komtquote:Op zondag 18 december 2016 18:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom kijken er ook zoveel mensen handbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sowquote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lul dan niet zo slap klapjosti
*cynisch applausquote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij werd niet uitgefloten maar guardado je hoorde het applaus daarna zeker niet. Bij de warming up kreeg hij ook al een applaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jawel hoor, zie het vaak zat bij de NOS en Ziggo (half NL heeft Ziggo he)quote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gek he als het niet op het open net komt
Ik heb het geluid gewoon aan hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lul dan niet zo slap klapjosti
quote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Paul het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat TessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op doel?
Sinds wanneer is handbal rullevant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie het shirt van PSV aangehad had wel.quote:Op zondag 18 december 2016 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook als ie het shirt van Ajax aan zou hebben?
Ik betwijfel het
Wat heb jij tegen hem?quote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het forum aan het afstruinen om te kijken waar hij users een ban aan kan naaien.
Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het forum aan het afstruinen om te kijken waar hij users een ban aan kan naaien.
Dan nog, sommige dingen doe je niet als je echte clubheld bent. Prima dat hij voor het geld gaat en nergens anders terecht kan, maar verwacht dan geen warm welkom als echte clubheld als je in de arena speelt.quote:
tijdens de os was het ook gewoon populairste toppaquote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor, zie het vaak zat bij de NOS en Ziggo (half NL heeft Ziggo he)
Dan snap ik het wel, je tegenstander slechter maken is uiteraard een applausje waardquote:Op zondag 18 december 2016 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ie het shirt van PSV aangehad had wel.
Daar kleurt ie wel een beetje naar ja.quote:Op zondag 18 december 2016 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
Willems te veel vuur. Is nu opgebrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Bazoer heeft geen wedstrijd in het eerste van PSV gespeeld.quote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dan nog, sommige dingen doe je niet als je echte clubheld bent. Prima dat hij voor het geld gaat en nergens anders terecht kan, maar verwacht dan geen warm welkom als echte clubheld als je in de arena speelt.
Bazoer kan bv ook geen applaus af toen hij naar Ajax ging
Niets, maar Onlogisch is het befhondje van GGMM en GGMM heeft wat tegen KingRoland.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Paul het volgende:
TR + BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ie dat wel was het niet betergeweestquote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bazoer heeft geen wedstrijd in het eerste van PSV gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Misschien een keeperswissel? Tess staat er alleen maar in voor tietenkont
Doe dit maar op Hoog Catharijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin.quote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niets, maar Onlogisch is het befhondje van GGMM en GGMM heeft wat tegen KingRoland.
Ik geloof het ook ja.quote:Op zondag 18 december 2016 18:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niets, maar Onlogisch is het befhondje van GGMM en GGMM heeft wat tegen KingRoland.
Na de wedstrijd schakelen wij over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Tegenwoordig heeft ie daar zijn mannetjes voorquote:Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geeft niet makkerquote:Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Oh. GGMM maakte de moedergrap al op de post van Caland
Je moeder kan dit waarderen. Die klaagt er namelijk altijd over dat de rest zo snel is xDquote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet makkerWe weten allemaal dat jij wat trager bent.
Snap niet waarom die supporters dat zelf accepteren.quote:Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef Keyos het volgende:
Kunnen ze die gasten met die megafoons a.u.b een spuitje geven? Verpest je kijkgenot.
quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef Paul het volgende:
Dit boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon laten lopen joh. #YOLOquote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nodig pissen, maar ik ben bang dat er dan een goal valt.
stream op je telquote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:
Vraag of je moeder het wil opvangenquote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:
Vuvuzela'squote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Wat is erger: trommelmongolen of megafoondebielen?
Ja, in jouw verzorgingstehuis gaat dat zo, maar ik moet het zelf opruimen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef Paul het volgende:
B sporten volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcoholic
Sylvana Simons.quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Wat is erger: trommelmongolen of megafoondebielen?
quote:Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef Paul het volgende:
Hou op PaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Maak je niet zo druk, er zijn ook mensen die wel de finale leuk vindenquote:
Als we dat in de Kuip krijgen zeg ik mijn seizoenskaart op, dat weet ik wel.quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet waarom die supporters dat zelf accepteren.
Gisteren was je zelf bij Caland. Rare opmerking van jequote:Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zei je moeder gisteren ook tegen mij.
Geen pisemmer hebben 👎quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef GGMM het volgende:
En die kijken het dan. Update die zooi niet hier.quote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, er zijn ook mensen die wel de finale leuk vinden
Dat duurt een minuut en dan ligt megafoon + eigenaar al in de gracht.quote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als we dat in de Kuip krijgen zeg ik mijn seizoenskaart op, dat weet ik wel.
Ik hoop niet dat dit als een te grote schok voor je aankomt, maar er zitten 24 uur in een dag hé.quote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteren was je zelf bij Caland. Rare opmerking van je
Maak een eigen topic aan voor die kut sportquote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, er zijn ook mensen die wel de finale leuk vinden
7/10quote:
Jij hebt die 24 uur niet gehaald, gezien hoe je er na 5 biertjes en twee Berenburg bijliep.quote:Op zondag 18 december 2016 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit als een te grote schok voor je aankomt, maar er zitten 24 uur in een dag hé.
ZO DANquote:Op zondag 18 december 2016 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt die 24 uur niet gehaald, gezien hoe je er na 5 biertjes en twee Berenburg bijliep.
Pijnlijk ditquote:Op zondag 18 december 2016 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt die 24 uur niet gehaald, gezien hoe je er na 5 biertjes en twee Berenburg bijliep.
die ene op de een na achterste rij die zn bordje scheef houdtquote:
quote:Op zondag 18 december 2016 18:15 schreef skysherrif het volgende:
onze buitens bakken er vrij weinig van
quote:Op zondag 18 december 2016 18:16 schreef Paul het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 18:16 schreef Paul het volgende:
JAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Nou nou nou geen penalty maar ook geen geel.
Schwalbe is gewoon geel.quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Goed puntquote:
Dat was een 100% schwalbe, altijd geel.quote:Op zondag 18 december 2016 18:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Eensquote:
Als iemand je schouder aantikt kom je niet met beide benen los van de grond.quote:
Het indekken en jinxen begint.quote:Op zondag 18 december 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft druk maar gaat niet scoren. U las het hier
Bedankt Hansquote:Op zondag 18 december 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Luuk de Jong is de grootste reden dat dit PSV zo slecht draait.
Ik sluit niet uit dat hij aids heeft.quote:
Nee dat is Cocu.quote:Op zondag 18 december 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Goeie analysequote:Op zondag 18 december 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Autisten vinden dat leuk.quote:Op zondag 18 december 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Wat boeien de punten van het vorige seizoen in hemelsnaam.
Nou, als jullie er 2 meer hadden gepakt waren jullie kampioen geworden.quote:Op zondag 18 december 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Wat boeien de punten van het vorige seizoen in hemelsnaam.
Die ga je niet missen als ie naar Afrika gaat, als ik op deze wedstrijd af moet gaanquote:Op zondag 18 december 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
Ziyech loopt de bal gewoon over de zijlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal overdreven.quote:Op zondag 18 december 2016 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die ga je niet missen als ie naar Afrika gaat, als ik op deze wedstrijd af moet gaan
quote:Op zondag 18 december 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iemand je schouder aantikt kom je niet met beide benen los van de grond.
Er ligt weer iemand in de gracht.quote:Op zondag 18 december 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Waarom doet het Ajax publiek "oooohH!!!" bij een mislukte actie.
Nou hij speelt gewoon nogal slecht deze wedstrijd. Bepaald geen onmisbare spelbepaler oid, gewoon een gemiddeld spelertjequote:
quote:
Ziyech gemiddeld voor Nederlandse begrippen?quote:Op zondag 18 december 2016 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou hij speelt gewoon nogal slecht deze wedstrijd. Bepaald geen onmisbare spelbepaler oid, gewoon een gemiddeld spelertje
ERG leuke postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |