Uitverkocht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom zitten al die Ajacieden hier eigenlijk niet in het stadion?
We staan nog in de rij voor je moeder.quote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Stadionverbodquote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Dan kijk je heel selectief.quote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel gedroomd hebben toen ik een shitload foutieve passes van de beste man zag.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
We staan nog in de rij voor je moeder.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zo'n GGMM nog nooit van zijn leven een stadion van binnen heeft gezienquote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef zoekeenleven het volgende:
KOEKOEKquote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kan je zo doorlopen hoor, jij bent waarschijnlijk de enige met zo'n lage standaard.quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal wel gedroomd hebben toen hij jullie enige fatsoenlijke spits uitschakeldequote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel gedroomd hebben toen ik een shitload foutieve passes van de beste man zag.
Dat denk ik niet. Eerder een storende factor in de opbouw dan een nuttige bijdrage.quote:
Dat denk ik nou ookquote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zo'n GGMM nog nooit van zijn leven een stadion van binnen heeft gezien
Hij rekent in zijn eentje af met het zwakke fysieke gestel van Ajax.quote:Op zondag 18 december 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Eerder een storende factor in de opbouw dan een nuttige bijdrage.
#TeamHendrix
quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg, wat een fantastische wedstrijd van die jongen. Ik ben er even weg van. Standbeeldje bouwen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel gedroomd hebben toen hij jullie enige fatsoenlijke spits uitschakelde
10/10quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hij heeft vorige week wel z'n spreekbeurt gehouden over Ajax. Telt dat ook?quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zo'n GGMM nog nooit van zijn leven een stadion van binnen heeft gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wou ik even delen met jullie![]()
Estevanagodin sleept het binnen. Oneens, derhalvequote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Nederland wordt geen Europees kampioen handbal.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gruwelijk Driesje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
SOW BAM KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wou ik even delen met julliegraag op anoniem
Estavana*quote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Estevanagodin sleept het binnen. Oneens, derhalve
quote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wou ik even delen met jullieFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |