niet alleen je stream loopt achterquote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
In welke minuut zitten jullie? Volgens mij loopt mijn stream achter haha.
Dumic speelt bij NEC.quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
Daar wastie dan, de beste kopper van de Eredivisie.
Pun intended?quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet alleen je stream loopt achter
Vorig seizoen werd er toch razendsnel twee keer gescoord?quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef skysherrif het volgende:
dit is nu al de leukste topper in jaren
quote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Tering wat is dat irritant op tv.
Hij was er altijd al maar zat op de tweede ring bij vak 410. Toen had je er geen last van. Nu de harde kern is verplaatst naar de F-side zit die knakker veel te dicht bij de microfoons.quote:
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.quote:Op zondag 18 december 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
Zonde, al is Dolberg ook niet in grootse vorm deze weken
Bedankt Sunri5e.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.
Beste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de toppers van PSV de laatste jaren sowieso wel leuk
PSV - Feyenoord dit seizoen uitgezonderd, dat was echt aids voor de ogen die geen goal verdiende
Feyenoord is inderdaad een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.
Als het niet uit het niets nog 0-1 was geworden was je het gewoon met me eens geweest.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beste wedstrijd van het seizoen
Ja, maar het is dus wel uit het niets 0-1 geworden.quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het niet uit het niets nog 0-1 was geworden was je het gewoon met me eens geweest.
Je moet uit Rotterdam komenquote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe kan je trouwens capo worden bij Ajax? Is er een sollicitatie pagina ergens?
Capo word je niet, zo ben je geboren. Men noemt zoiets 'syndroom van down'.quote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe kan je trouwens capo worden bij Ajax? Is er een sollicitatie pagina ergens?
Het is straks "OP NAAR HET AJAX TOPIC" of "OP NAAR HET PSV TOPIC". Genieten.quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit het topic waar we ofwel om PSV ofwel om Ajax kunnen lachen?
Als dat voor jou ineens een wedstrijd fantastisch maakt...quote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus wel uit het niets 0-1 geworden.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef skysherrif het volgende:
dat had zn 2e geel moeten zijn manmanman
Alleen Feyenoord lacht. Als lachende derde.quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit het topic waar we ofwel om PSV ofwel om Ajax kunnen lachen?
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado krijgt dus morgen bezoek van Badr
En die assistent er bijquote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Boekel. Flikker op joh, klootzak.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado krijgt dus morgen bezoek van Badr
En bij een gelijkspel? Beide?quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is straks "OP NAAR HET AJAX TOPIC" of "OP NAAR HET PSV TOPIC". Genieten.
Omdat Siem de Jong nog niet aan de bal is.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Hahaha hoe kun je hier niet voor fluiten?
Kan mij het schelen, opsodemieterenquote:
Ja, omdat Ajax zoveel beter is.quote:Op zondag 18 december 2016 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ook "OP NAAR HET AJAX TOPIC" want ik denk dat Ajax dan bozer is.
Klopt ook wel, maar voor mij kan zo'n goal in de laatste 10 min waarmee je de overwinning "steelt" de wedstrijd maken.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat voor jou ineens een wedstrijd fantastisch maakt...
Ik kan genoeg boeiende toppers bedenken de laatste jaren. Beide keren 2-3 bij PSV - Ajax, Feyenoord - PSV 3-1, PSV - Feyenoord 4-3, maar die hoort daar gewoon écht niet bij.
Klassiekers zijn de laatste jaren wel matig, de laatste echt leuke was die met Koedetti kan ik me herinneren.
Guardado is heel Ajax aan het slopen
Ik ookquote:Op zondag 18 december 2016 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk af te wachten wie van de twee we kunnen uitlachen vandaag
De enige die dat doet heeft vandaag een hattrick gescoord in de WK-finale..quote:Op zondag 18 december 2016 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een mietjes bij Ajax. Zouden ze ook hun teennageltjes gelakt hebben speciaal voor deze wedstrijd?
Dolberhquote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dolberh en El ghazi snel nog wat trappen geven zodat ze eraf gaan, 2 wissel gebruiken en dan weer iemand kapot trappen.
madquote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Guardado mag er ongestraft twee uit schoppen.
Van Boekel
Ajax zal zo wel weer vol gaan voor Zoet.quote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Caland het volgende:
Guardado is straks gewoon in zijn eentje verantwoordelijk voor 2 wissels
Wat een god
Uitzonderingen daargelaten meldde ik er ook nog bijquote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Coco98 het volgende:
Hey wacht eens Tagliano zei dat Dolberg gewoon door kon voetballen.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef n00b13 het volgende:
Hij blijft wel lang liggen. Staat de veldverwarming aan?
Hij is toch net gewisseld? Oh foutje regie.quote:Op zondag 18 december 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten meldde ik er ook nog bij
Tevens staat hij er gewoon nog in hoor
Dit doet hij goed jaquote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zie je maar weer dat Guardado erbij flink scheelt voor PSV
Doe dit maar niet meer.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef n00b13 het volgende:
Hij blijft wel lang liggen. Staat de veldverwarming aan?
quote:Op zondag 18 december 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zie je maar weer dat Guardado erbij flink scheelt voor PSV
Als je niet van de frontpage was geweest had ik erom kunnen glimlachen.quote:
Daar hebben ze een hekel aan in Amsterdam (vraag maar aan stijn, dat magere scharminkel dat geen deuk in een pak boter ken slaan) maar zo zie je maar dat fysiek een mega voordeel isquote:
Je bent zelf een topper.quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
Het topic is weer ouderwets zoals bij een topper
quote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Hopelijk beide een dwarslaesie ofzo.
Wat een dolle boelquote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef danos het volgende:
Dolberg staat al 20min geblesseerd op het veld
Tr gemaaktquote:Op zondag 18 december 2016 17:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Hopelijk beide een dwarslaesie ofzo.
Klopt als een bus.quote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Dit kon wel eens een bijzonder pijnlijk middagje worden voor Ajax
okquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
PSV dalijk niet janken als Ajax een onterechte vrije trap of pingel gaat krijgen. Hij fluit mild maar dat houd wel een x op.
Niet gelachenquote:
houdtquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
PSV dalijk niet janken als Ajax een onterechte vrije trap of pingel gaat krijgen. Hij fluit mild maar dat houd wel een x op.
ik snap hemquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Dit kon wel eens een bijzonder pijnlijk middagje worden voor Ajax
Jazeker, maar het topic laat ik maar lekker voor wat het isquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Coco98 het volgende:
Dolberg voetbalt niet meer mee. Tagliano kijk je mee?
Jammer, jij brengt juist een positieve sfeerquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, maar het topic laat ik maar lekker voor wat het is
Jammerquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, maar het topic laat ik maar lekker voor wat het is
nog eentje en dan vol voor de keep gaanquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Guardado ouwe cokesnuiver trapt even twee ajax aanvallers naar de klote
Cerny mistte toch ook die kans tegen De Graafschap?quote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cerny, die speelde laatst nog in de basis.
Toen verloor Ajax van SCC![]()
![]()
Kluivert verloor ook van Erik van der Meer en Johan Abmaquote:Op zondag 18 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cerny, die speelde laatst nog in de basis.
Toen verloor Ajax van SCC![]()
![]()
Cambuur?quote:Op zondag 18 december 2016 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert verloor ook van Erik van der Meer en Johan Abma
Kluivert kon ook niet zo goed autorijden.quote:Op zondag 18 december 2016 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert verloor ook van Erik van der Meer en Johan Abma
te laatquote:
diepquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef GGMM het volgende:
OPSTOOTJES!!!
* GGMM slaat davy voor zijn bek
Welk hart?quote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
LOL napo. Welke kleur klopt jouw hart?
Wel verkrachtenquote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kluivert kon ook niet zo goed autorijden.
Telstar uiteraard.quote:Op zondag 18 december 2016 17:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
LOL napo. Welke kleur klopt jouw hart?
quote:
Dacht jij dan dat het een hoekschop was?quote:
Probeer het nog eensquote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiere?
Heeft Ajax nu een speler met als naam het beroep van z'n moeder?
Qftquote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator wellicht een beetje vor Ajax is
Ja leukquote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiere?
4/10.quote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiera?
Kan je dit soort 'humor' niet op de FrontPage houden?quote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht jij dan dat het een hoekschop was?
Bedanktquote:
Een beetjequote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator wellicht een beetje vor Ajax is
"Hij komt niet"quote:Op zondag 18 december 2016 17:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die kunnen nooit zo matig zijn als die van Stijn.
Man man man... Jij bent 13? Cassierra is het trouwens.quote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiere?
Jij kan zo aan de gang bij de FrontPage.quote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiere?
Ben bang dat carriere als comedian niet gaat lukken.quote:Op zondag 18 december 2016 17:14 schreef Gutmensch het volgende:
Cassiere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |