niet alleen je stream loopt achterquote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef zoekeenleven het volgende:
In welke minuut zitten jullie? Volgens mij loopt mijn stream achter haha.
Dumic speelt bij NEC.quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
Daar wastie dan, de beste kopper van de Eredivisie.
Pun intended?quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet alleen je stream loopt achter
Vorig seizoen werd er toch razendsnel twee keer gescoord?quote:Op zondag 18 december 2016 16:57 schreef skysherrif het volgende:
dit is nu al de leukste topper in jaren
quote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Tering wat is dat irritant op tv.
Hij was er altijd al maar zat op de tweede ring bij vak 410. Toen had je er geen last van. Nu de harde kern is verplaatst naar de F-side zit die knakker veel te dicht bij de microfoons.quote:
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.quote:Op zondag 18 december 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
Zonde, al is Dolberg ook niet in grootse vorm deze weken
Bedankt Sunri5e.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.
Beste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de toppers van PSV de laatste jaren sowieso wel leuk
PSV - Feyenoord dit seizoen uitgezonderd, dat was echt aids voor de ogen die geen goal verdiende
Feyenoord is inderdaad een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scoort tegen degradatiekandidaten en is gelijk 50 miljoen waard.
Als het niet uit het niets nog 0-1 was geworden was je het gewoon met me eens geweest.quote:Op zondag 18 december 2016 16:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beste wedstrijd van het seizoen
Ja, maar het is dus wel uit het niets 0-1 geworden.quote:Op zondag 18 december 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het niet uit het niets nog 0-1 was geworden was je het gewoon met me eens geweest.
Je moet uit Rotterdam komenquote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe kan je trouwens capo worden bij Ajax? Is er een sollicitatie pagina ergens?
Capo word je niet, zo ben je geboren. Men noemt zoiets 'syndroom van down'.quote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe kan je trouwens capo worden bij Ajax? Is er een sollicitatie pagina ergens?
Het is straks "OP NAAR HET AJAX TOPIC" of "OP NAAR HET PSV TOPIC". Genieten.quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit het topic waar we ofwel om PSV ofwel om Ajax kunnen lachen?
Als dat voor jou ineens een wedstrijd fantastisch maakt...quote:Op zondag 18 december 2016 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus wel uit het niets 0-1 geworden.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef skysherrif het volgende:
dat had zn 2e geel moeten zijn manmanman
Alleen Feyenoord lacht. Als lachende derde.quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Is dit het topic waar we ofwel om PSV ofwel om Ajax kunnen lachen?
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado krijgt dus morgen bezoek van Badr
En die assistent er bijquote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Boekel. Flikker op joh, klootzak.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Guardado krijgt dus morgen bezoek van Badr
En bij een gelijkspel? Beide?quote:Op zondag 18 december 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is straks "OP NAAR HET AJAX TOPIC" of "OP NAAR HET PSV TOPIC". Genieten.
Omdat Siem de Jong nog niet aan de bal is.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Hahaha hoe kun je hier niet voor fluiten?
Kan mij het schelen, opsodemieterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |