SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 16:47 schreef Fargo het volgende:
Sorry zat mobiel, iemand een idee voor een tt?"Wie valt af", bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 december 2016 16:47 schreef Fargo het volgende:
Sorry zat mobiel, iemand een idee voor een tt?![]()
omdat er geen alternatieven zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 17:04 schreef danos het volgende:
Onbegrijpelijk dat Bosz, Dolberg zolang laat staan..![]()
guardado heeft hondsdolheidquote:Op zondag 18 december 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik keek even op teletekst. Waarom heeft Ajax twee keer gewisseld in minuut 20-30?![]()
dolberg kreeg een ijsbeentje van guardado ( wss wel per ongeluk), maar torpedeert vervolgens bewust el ghazi vol op het lichaam die er ook afmoet.quote:Op zondag 18 december 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sup skymans. Doe es ff beetje duidelijker zijn pls.
(beide overtredingen overigens 2x onbestraft gelaten)![]()
Oh, dat is niet best.quote:Op zondag 18 december 2016 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dolberg kreeg een ijsbeentje van guardado ( wss wel per ongeluk), maar torpedeert vervolgens bewust el ghazi vol op het lichaam die er ook afmoet.
(beide overtredingen overigens 2x onbestraft gelaten)Wel efficiënt van die Mexicaan echter, en dat in z'n eerste potje.
![]()
Heeft me tot dusver nog niet echt kunnen overtuigen dit seizoen, maar we zullen het er mee moeten doen. Hopelijk is Dolberg niet echt geblesseerd.quote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Cassiera is een kutspits. Tot nu toeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klaassen een uitstekende wedstrijd tot nu toe. Of is er zo weer iemand die weer wat statistieken laat zien om aan te tonen dat Klaassen niets is ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Muah die kansen die hij kreeg waren ook niet heel makkelijk.quote:Op zondag 18 december 2016 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Cassiera is een kutspits. Tot nu toeOh.![]()
eerste 2 niet nee. Laatste had er best in gemogen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die kansen die hij kreeg waren ook niet heel makkelijk.![]()
Werkt gewoon erg matig afquote:Op zondag 18 december 2016 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die kansen die hij kreeg waren ook niet heel makkelijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kansen zouden bij Dolberg ook geen zekerheidje geweest zijn, die raakt al enkele weken geen knikker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Had wel op doel gemogen jaquote:Op zondag 18 december 2016 17:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
eerste 2 niet nee. Laatste had er best in gemogen.Oh.![]()
Heeft minder het killersinstinct dat Dolberg heeft, maar vind hem voetballend wel gewoon goed als aanspeelpunt.quote:Oh.![]()
Dat balletje wat Schöne op Klaassen gafquote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef skysherrif het volgende:
klaassen sinkgraven en bij vlagen schone spelen heel aardig.
Oh.![]()
Jammer dat Younes in de laatste fase vaak het overzicht verliest, dreigend is ie wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Guardado deed trouwens ook nog zo'n halve aanslag op Younes, gelukkig ging het daar wel goed. Zou Van Boekel weten dat de wedstrijd al begonnen is?Assassin stabs you in your back.![]()
Mooi dat Ziyech hem nog een koekje van eigen deeg gafquote:Op zondag 18 december 2016 17:36 schreef Syntix het volgende:
Guardado mogen ze nog wel even kapot maken voor het eind van de wedstrijd. + winnen uiteraard![]()
Oh.![]()
Daarnaast moet je dit gewoon winnen van zo'n slecht PSV, zonde dat het nog 0-0 staat.Assassin stabs you in your back.![]()
Die in de korte hoek vond ik vooral heel knap gekeept van Zoet.quote:Op zondag 18 december 2016 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Younes in de laatste fase vaak het overzicht verliest, dreigend is ie wel.![]()
Ja ik vind ajax best prima spelen hoor. Met wat geluk had je nu op 2 0 gestaan. Zo doorgaan in de 2e helft en ik heb er vertrouwen in. Staan soms in de omschakeling wel erg verkeerd, stiekem vermoed ik dat dat ook een beetje te maken heeft met viergever die de boel normaal gezien daar regisseert.quote:Op zondag 18 december 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat balletje wat Schöne op Klaassen gaf![]()
Mwa eerder dat zijn schottechniek gewoon zwaar onder de maat is . Raakt de ballen gewoon niet goedquote:Op zondag 18 december 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft minder het killersinstinct dat Dolberg heeft, maar vind hem voetballend wel gewoon goed als aanspeelpunt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dat is zijn probleem ook, want hij kan wel iemand passeren maar wat hij daarna doet is vaak heel slecht.quote:Op zondag 18 december 2016 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Younes in de laatste fase vaak het overzicht verliest, dreigend is ie wel.Oh.![]()
Anders zou hij ook niet bij Ajax spelen.quote:Op zondag 18 december 2016 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zijn probleem ook, want hij kan wel iemand passeren maar wat hij daarna doet is vaak heel slecht.![]()
Weer zo'n scheidsrechter die koste wat kost het een mannelijke wedstrijd wil laten worden. Volgende week zal ie wel weer pietluttig fluiten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben benieuwd of ze het druk zetten vol kunnen houden, want zie het ook wel gebeuren dat dat zo op is en dan krijgen we geen kansen meer.quote:Op zondag 18 december 2016 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik vind ajax best prima spelen hoor. Met wat geluk had je nu op 2 0 gestaan. Zo doorgaan in de 2e helft en ik heb er vertrouwen in. Staan soms in de omschakeling wel erg verkeerd, stiekem vermoed ik dat dat ook een beetje te maken heeft met viergever die de boel normaal gezien daar regisseert.Oh.![]()
Volgende week gaat die zich viesdik etenquote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Weer zo'n scheidsrechter die koste wat kost het een mannelijke wedstrijd wil laten worden. Volgende week zal ie wel weer pietluttig fluiten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar kan hij nog wel aan werken opzich.quote:Op zondag 18 december 2016 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa eerder dat zijn schottechniek gewoon zwaar onder de maat is . Raakt de ballen gewoon niet goedOh.![]()
Toch altijd bibberen als er een aanvaller op Sinkgraven afloopt, wat dat betreft heb ik veel meer vertrouwen in Veltman (die goed speelt vandaag).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe vaak is Sinkgraven nou gepasseerd vandaag? Valt wel mee allemaal.quote:Op zondag 18 december 2016 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Toch altijd bibberen als er een aanvaller op Sinkgraven afloopt, wat dat betreftt heb ik veel meer vertrouwen in Veltman (die goed speelt vandaag).Oh.![]()
Zag notabene Narsingh hem 2x voorbijlopen of ie er niet stond.quote:Op zondag 18 december 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak is Sinkgraven nou gepasseerd vandaag? Valt wel mee allemaal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: