Die van Lisa Lois bij de Toppers is supermooi vind ikquote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
Sorry, maar ik wil er niet één horen.quote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik betwijfel of ik dit origineel ooit heb gehoord. Wel de 36 covers die ervan gemaakt zijn...
We zijn het eens.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Niks mis met het origineel. Sommige covers zijn inderdaad vals sentiment.quote:Op zondag 18 december 2016 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil er niet één horen.
Verschrikkelijk nummer vind ik het, vals sentiment.
Helemaal die versie van Buckley...
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcastquote:Op zondag 18 december 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Black Top gehoord.Is dat erg?
Hier is het tijd voor koffie.quote:
Even wachten tot na vanavond:quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef DevFreak het volgende:
jongens wat vinden jullie trouwens van het nieuwe album van Black Top?
Ik wil hem graag hebben maar ik kan hem nergens vinden
Wil ik een keer iets kopen, bieden ze het nergens aan.
Ik zal ze eens op Spotify opzoeken. Twee dingen door elkaar heen luistert wat lastigquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nee ik heb ze ook leren kennen via de Arrow podcast
Ik heb alleen dit, maar ik wil de CD
https://nl.7digital.com/a(...)erry-picking-5997968
vooral de tweede is lekker
geen voorkeurquote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
O ja: mijn N-show (deel 2) wil ik dinsdag of woensdag gaan doen. Nog voorkeuren?
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelenquote:Op zondag 18 december 2016 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben beide dagen aan het kerstborrelen...
Dat valt te bezien, het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.quote:Op zondag 18 december 2016 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
als het maar gezellige mensen zijn met wie je gaat borrelen
wij hebben donderdagavond kerstdiner met de kinderen op school, daarna "verplicht" borrelen met de collega's en dan krijgen we ons kerstpakket. Linnentasje gevuld met ah-goederenquote:Op zondag 18 december 2016 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, maar het zijn wel wat 'verplichte' borrels, zeg maar.
Misschien ben ik er na een uur al weg, we'll see...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |