Ligt niet aan FOK! dit hoor, SR is gewoon niet zo interessant meer.quote:Op zondag 18 december 2016 14:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is ieder jaar minder op Fok dus ook tijdens SR
incidentenquote:Op zondag 18 december 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 en WK Darts zijn voorlopig drukker dan ooit.
Dat FOK! terugloopt is een feit, maar dat SR terugloopt ligt niet uitsluitend aan de terugloop van FOK!quote:
de rek is er gewoon uit bij SR.quote:Op zondag 18 december 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat FOK! terugloopt is een feit, maar dat SR terugloopt ligt niet uitsluitend aan de terugloop van FOK!
En dan te bedenken dat er nu al organisaties zijn die interesse tonen in de editie van 2019. Gewaagd.quote:Op zondag 18 december 2016 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
de rek is er gewoon uit bij SR.
Nederland is in zijn algemeenheid minder gul geworden voor goede doelen en dus ook voor SR.
zeker. Daarom is het ook echt interessant hoe deze editie het gaat doen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er nu al organisaties zijn die interesse tonen in de editie van 2019. Gewaagd.
quote:Op zondag 18 december 2016 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker. Daarom is het ook echt interessant hoe deze editie het gaat doen.
aan de andere kant hangt het succesvol zijn van deze editie niet af van het eindbedrag, maar meer het algemene draagvlak. Dat draagvlak kan best groter zijn/gelijk blijven terwijl het eindbedrag lager is.quote:Op zondag 18 december 2016 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Inderdaad. Ze zullen wel aan de formule moeten sleutelen.
ik weet niet hoe oud jij bent, maar zelf ben ik 40+ en het is dan simpelweg een feit dat ik niet meer tot de doelgroep van 3FM behoor.quote:Op zondag 18 december 2016 15:28 schreef KingRadler het volgende:
ben al gestopt naar het luisteren van nieuwe Domien en Frank - 3FM is nog altijd dood.
Ik werd voor mijn gevoel al te oud toen ik een jaar of 25 was...... is dat erg?quote:Op zondag 18 december 2016 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij bent, maar zelf ben ik 40+ en het is dan simpelweg een feit dat ik niet meer tot de doelgroep van 3FM behoor.
Waar het dus om gaat, is of ze de jonge luisteraars terug weten te halen. Dat ik afhaak is helemaal niet erg....
Op dat gebied is het positief dat Stuk TV één van de slaapgasten is. Hun kijkers op youtube haal je misschien zo wel binnen voor SR.quote:Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan de andere kant hangt het succesvol zijn van deze editie niet af van het eindbedrag, maar meer het algemene draagvlak. Dat draagvlak kan best groter zijn/gelijk blijven terwijl het eindbedrag lager is.
Kortom het is ook weer hoe je er naar kijkt. De media heeft hier een belangrijke rol in, alleen blinken die tegenwoordig vooral uit in extreem positieve of negatieve berichtgeving.
EDM?quote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, jongeren zijn alleen maar geinteresseerd in óf EDM op de radio, óf ze geven geen neuk om de radio. Q-Music en Sky scoren ook bepaald niet geweldig onder jongeren volgens mij.
EDM.quote:
quote:
quote:
EDM.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |