quote:Op zondag 18 december 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gek, het leeft niet echt meer.
| 1 2 3 4 5 6 7 | DJ uitzendschema Met wie word je tijdens 3FM Serious Request wakker en onder het genot van welke zwoele stem val je in slaap? 06:00 - 12:00 uur Domien 12:00 - 18:00 uur Frank 18:00 - 00:00 uur Domien 00:00 - 06:00 uur Frank |
quote:Op zondag 18 december 2016 19:35 schreef Fylax het volgende:
Sowieso dat het deze week een keer fout gaat en die back-up in actie moet komen.
Maar dat dat dan vooropgezet is.
Die back-up wordt namelijk zovaak onder de aandacht gebracht.
U hoorde het hier voor het eerst.
Ga lekker ergens anders negatief lopen doen anders?quote:
Ik vind het ook allesbehalve logisch.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
6 uur
Beter hadden ze 4 dj's kunnen doen dit jaar ipv minder
Ik snap niet waarom ze denken dat het beter is met 2 dj's. Dat is toch oersaai man, shifts van 6 uurquote:Op zondag 18 december 2016 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook allesbehalve logisch.
Waarom ze alles aan SR proberen om te gooien (en soms ook weer terugdraaien) in twee jaar snap ik echt niet. Hebben ze van de luistercijfers nou echt niet geleerd dat je verandering geleidelijk moet doorvoeren?
Uh, nee.quote:Op zondag 18 december 2016 19:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Ga lekker ergens anders negatief lopen doen anders?
Deze post geldt ook voor de rest die negatief loopt te doen.
Drink je azijn ergens anders, zou ik voorstellen![]()
Lukt jou dat wel dan?quote:Op zondag 18 december 2016 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh, nee.
Je hoeft niet 100% positief te zijn, 95% mag ook.
Het leeft niet, dat voel ik gewoon echt zo. Ik heb ook niet hét gevoel meer, al 2 of 3 jaar ofzo.quote:Op zondag 18 december 2016 19:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Ga lekker ergens anders negatief lopen doen anders?
Deze post geldt ook voor de rest die negatief loopt te doen.
Drink je azijn ergens anders, zou ik voorstellen![]()
Gerard en Paul zitten niet eens meer bij 3fm...quote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
Giel, Gerard, Michiel, Paul, Sander.. Of elke combi van laatstgenoemde. Dat had leuk geweest. Ik vind twee DJ's ook wel weinig, maar goed, laten we er het beste van maken. Misschien wordt het wel heel leuk.
Mark!quote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
Giel, Gerard, Michiel, Paul, Sander.. Of elke combi van laatstgenoemde. Dat had leuk geweest. Ik vind twee DJ's ook wel weinig, maar goed, laten we er het beste van maken. Misschien wordt het wel heel leuk.
Nee, weet ik, maar dat zijn wel gewoon leuke namen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerard en Paul zitten niet eens meer bij 3fm...
Dat sowieso, het gaat al iets van 3 jaar te lang door nu.quote:Op zondag 18 december 2016 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze uberhhaupt doorgaan met het glazen huis. In al die jaren is er weinig aan het concept veranderd. Het is gewoon uitgewerkt.
Ik vond 2007-2012 elke keer heel leuk, maar vanaf 2013 is het wel écht afgetakeld.quote:Op zondag 18 december 2016 19:49 schreef Guanabana het volgende:
2010 was voor mij wel het hoogtepunt, ook icm Fok (Hello)
Daarna werd het langzaam minder en minder.
Denk ik ook, misschien spelen de andere jocks een grotere rol dan voorheen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze denken dat het beter is met 2 dj's. Dat is toch oersaai man, shifts van 6 uur
Ja. Toen topics niet meer bij te houden waren. Ik ben ook in 2010 begonnen met SR volgen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:49 schreef Guanabana het volgende:
2010 was voor mij wel het hoogtepunt, ook icm Fok (Hello)
Daarna werd het langzaam minder en minder.
Als de opbrengst nu weer in de miljoenen loopt, is het toch alleen maar mooi? Daar draait het uiteindelijk ook om.quote:Op zondag 18 december 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leeft niet, dat voel ik gewoon echt zo. Ik heb ook niet hét gevoel meer, al 2 of 3 jaar ofzo.
Misschien komt het nog deze week maar ik verwacht weinig
heloefquote:
Had Lex jou nog teruggebeld?quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de opbrengst nu weer in de miljoenen loopt, is het toch alleen maar mooi? Daar draait het uiteindelijk ook om.
arme kindjestwitter:KusJudith twitterde op zondag 18-12-2016 om 19:49:43Kan @Frank3FM zijn haar er niet af doen voor een flink bedrag? @SeriousRequest uiteraard zijn haar doneren aan @KiKa8118 #sr16 reageer retweet
Nee. Lexquote:
Ik denk niet dat 3FM denkt dat dit beter is maar dat er gewoon niet meer dj's waren die er trek in hadden. Die dj's zijn ook niet gek natuurlijk, die hebben ook wel door dat er minder animo voor is.quote:Op zondag 18 december 2016 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze denken dat het beter is met 2 dj's. Dat is toch oersaai man, shifts van 6 uur
oh klopt hoor, maar ik denk dat het veel meer mensen aan had gesproken als ze écht iets anders hadden gedaan dan het glazen huis.quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Als de opbrengst nu weer in de miljoenen loopt, is het toch alleen maar mooi? Daar draait het uiteindelijk ook om.
Een Mark vd Mo;len of Sander Hoogendoorn had dit best een jaar willen doen nogquote:Op zondag 18 december 2016 19:52 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 3FM denkt dat dit beter is maar dat er gewoon niet meer dj's waren die er trek in hadden. Die dj's zijn ook niet gek natuurlijk, die hebben ook wel door dat er minder animo voor is.
Het grote probleem is dat die Mutsaers het gewoon jarenlang heeft vertikt om wat te veranderen. Het is toch krankzinnig dat Ekdom die Fomdeck stunt achter zijn rug heeft moeten doen omdat hij wist dat het niks zou worden?quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond 2007-2012 elke keer heel leuk, maar vanaf 2013 is het wel écht afgetakeld.
Na 2015 hadden ze echt moeten ophouden
Huhwat? Dit verhaal heb ik gemistquote:Op zondag 18 december 2016 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat die Mutsaers het gewoon jarenlang heeft vertikt om wat te veranderen. Het is toch krankzinnig dat Ekdom die Fomdeck stunt achter zijn rug heeft moeten doen omdat hij wist dat het niks zou worden?
Fomdeck?!quote:Op zondag 18 december 2016 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat die Mutsaers het gewoon jarenlang heeft vertikt om wat te veranderen. Het is toch krankzinnig dat Ekdom die Fomdeck stunt achter zijn rug heeft moeten doen omdat hij wist dat het niks zou worden?
quote:
ik ken wel t verhaal dat hij er over gezwegen heeft maar niet bewust tegen 1 persoon omdat het anders zou floppen.quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik Fomdeck zelf heb gemist, maar dat verhaal kende ik niet
https://www.radiofreak.nl(...)-in-2010-vernieuwen/quote:Op zondag 18 december 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huhwat? Dit verhaal heb ik gemist
Dat zei hij toch tijdens de radioreeks '50 jaar 3fm' op KX radio?quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken wel t verhaal dat hij er over gezwegen heeft maar niet bewust tegen 1 persoon omdat het anders zou floppen.
Ik Wilbert helemaal nietquote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)-in-2010-vernieuwen/
Giel wou het ook al aanpassen. Echt die Wilbert heeft zoveel verpest.
Vast wel, maar niet hier.quote:
Daar zit hij toch ook niet meer?quote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Wilbert kan echt helemaal niks. Zelfs bij Mojo niet
Pino, ouwe reus, hoe gaat het met PECquote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Pino112 het volgende:
Wilbert kan echt helemaal niks. Zelfs bij Mojo niet
Die kunnen echt helemaal niets, zelfs bij Heracles niet.quote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino, ouwe reus, hoe gaat het met PEC
Nou die herrie komt op Q en 538 ook vaak genoeg voorbij.quote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef RipCity het volgende:
Wat een zeik song
Hierdoor luistert niemand dus meer naar deze
Pretentieuze zender.
Derde toch.quote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2016 20:01 schreef richolio het volgende:
NEE. Als je het over oude SR nummers hebt doe dan The Wombats ofzo.
Alhoewel, Runaway is niet verkeerd, toegegeven.
Ik kan Cambuur anders niet vinden in de lijstquote:Op zondag 18 december 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Ajax 2-1quote:Op zondag 18 december 2016 20:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Cambuur anders niet vinden in de lijst
bijna 2e als Kowet even door had gezet tegen FC Stad.quote:Op zondag 18 december 2016 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Derde toch.
Oké van onderen dan, dat is een klein detail.
Dit was ook de verwachte reactie #1quote:Op zondag 18 december 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Ajax 2-1
(hier ga ik weer 3 jaar op teren)
Lucas Hamming is theme song, geen anthem.quote:Op zondag 18 december 2016 20:02 schreef RipCity het volgende:
Als ze dat nummer snachts draaien vallen die dj's meteen in slaap. Is dat nou een anthem?
Wat voor ding?quote:
Is dat een goed of slecht teken?quote:
Zo keek ik ook toen ik DJ Jean laatst zag optreden.quote:
Waar is dat OS-gifjes topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |