crewbashquote:
Teveel baggermuziek?quote:
ja beveiliging is er genoegquote:Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:
zijn het allemaal ingehuurde Crowd die voor het glazen huis staan.
jullie begonnenquote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
crewbash
ow verrek we zitten al in SR, ik mag noten!!!![]()
Bek houwe. Jonkie.quote:
ook crewbash.quote:
pffff dat is tegenwoordig ook wel in om maar bij alles en nog wat te roepen...quote:Op zondag 18 december 2016 18:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
wie betaald die mensen dan?
de belastingbetalers!
Dat is al jaren in.quote:Op zondag 18 december 2016 19:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
pffff dat is tegenwoordig ook wel in om maar bij alles en nog wat te roepen...
Veel EDM zeker?quote:
Ik heb geen idee wát het is.quote:
Ik hoop dat dat tijdens SR iets minder wordt hoor, ik snap dat dat de nieuwe koers wel iets meer is, maar de afgelopen jaren was het toch wel zo dat er iets van de 'standaard' werd afgeweken tijdens SR.quote:
dit is niet waarquote:Op zondag 18 december 2016 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh, dus het is nog niet begonnen. Bijzonder. Normaal altijd ergens in de middag.
Genereert ook weer lekker aandacht natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 19:35 schreef Fylax het volgende:
Sowieso dat het deze week een keer fout gaat en die back-up in actie moet komen.
Maar dat dat dan vooropgezet is.
Die back-up wordt namelijk zovaak onder de aandacht gebracht.
U hoorde het hier voor het eerst.
Shifts van zes uur en een back-up dj.quote:Op zondag 18 december 2016 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zwaai even naar mijn oude SR-vrienden![]()
Ik volg het al jaren niet meer echt, maar jullie nog veel plezier (als daar nog sprake van is, geen idee)
Wel nog even een vraagje: hoe zit het nu met de shifts die ze gaan doen? Echt maar met z'n tweeen of met een gast-dj ofzo?
6 uurquote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Shifts van zes uur en een back-up dj.
Shout outquote:Op zondag 18 december 2016 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik zwaai even naar mijn oude SR-vrienden![]()
Ik volg het al jaren niet meer echt, maar jullie nog veel plezier (als daar nog sprake van is, geen idee)
Wel nog even een vraagje: hoe zit het nu met de shifts die ze gaan doen? Echt maar met z'n tweeen of met een gast-dj ofzo?
Hoe meer hoe leuker inderdaad, vind ik. Maar goed, hun keuze. En ik ben maar een user van het Fok forum, dus ik tel niet mee.quote:Op zondag 18 december 2016 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
6 uur
Beter hadden ze 4 dj's kunnen doen dit jaar ipv minder
Niet gek, het leeft niet echt meer.quote:Op zondag 18 december 2016 19:40 schreef Paul het volgende:
WAAR IS IEDEREEN? gaan we nou weer nog minder kijkers krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |