SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 23:16:36 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Bunting is gewoon een vuile faalhaasquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die doodsaaie kutlul gaat winnen.
Bunting zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die doodsaaie kutlul gaat winnen.
LAKESIDE KAMPIOENquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Bunting is gewoon een vuile faalhaas
Gooi ff wat Chantal-pics in dit topic ter compensatie danquote:
Bohhhhquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Gooi ff wat Chantal-pics in dit topic ter compensatie dan
Chantal
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Gooi ff wat Chantal-pics in dit topic ter compensatie dan
Chantal
Die Webster is echt de saaiste darter van het gebruikelijke gestel, reken ik Viljanen niet meequote:
Mwoh, White doet ook een gooi hoor. Al heeft die nog wel eens een leuke hoge finish in huisquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Webster is echt de saaiste darter van het gebruikelijke gestel, reken ik Viljanen niet mee.
Zag haar vdweek met Johnny de Mol. Ze hadden het leuk als vanouds en nu is ze getrouwd met zo'n stuk klapvee man man. Ze zou lekker met Johnny moeten gaan man veel leuker.quote:
Webster is gewoon tergende middelmaat die je voor de rest van het jaar weer niet gaat zienquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoh, White doet ook een gooi hoor. Al heeft die nog wel eens een leuke hoge finish in huis
of met mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag haar vdweek met Johnny de Mol. Ze hadden het leuk als vanouds en nu is ze getrouwd met zo'n stuk klapvee man man. Ze zou lekker met Johnny moeten gaan man veel leuker.
Dat laatste is maar goed ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Webster is gewoon tergende middelmaat die je voor de rest van het jaar weer niet gaat zien.
Dit is dus al het vierde plaatje wat fout gaat van jou vanavondquote:
Ik zei het je.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Webster is gewoon tergende middelmaat die je voor de rest van het jaar weer niet gaat zien.
Ik zie m gewoon, wtf danquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is dus al het vierde plaatje wat fout gaat van jou vanavond
Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Szura begint er nu achter te komen dat hotlinken naar dumpert niet werkt
Ik vind hem prima. Gooit snel en toont emotie.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan die Webster niet verdragen
Gewoon een nutteloze bagagedragedarter die je heel af en toe op een ITV-toernooitje gek ziet doen en voor de rest niet.quote:
Halina kan de pot opquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:08 schreef Szura het volgende:
Gvd kijk hier dan, vieze jankerds
http://www.dumpert.nl/med(...)en_halina_in_hd.html
Dat geile lingeriesetje....jammiequote:Op zaterdag 17 december 2016 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Toen ze samen met Geraldine in bed lag, godverdomme bohhhhhhhhhhhh
Heeft hij je aangerand ofzo? Alsof deze Bunting veel toevoegt. Laat ook al tijden niks zien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een nutteloze bagagedragedarter die je heel af en toe op een ITV-toernooitje gek ziet doen en voor de rest niet.
Hij gooit spelers eruit die ik waardeer. Dan ben je al een lul genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft hij je aangerand ofzo? Alsof deze Bunting veel toevoegt. Laat ook al tijden niks zien.
DEMOLITION MAN MONDJESSNOERENquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gooit spelers eruit die ik waardeer. Dan ben je al een lul genoeg.
Hij snoert mondjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gwn een mafklapper met zijn achterlijke hoofd die ik helemaal kapot wil slaan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZO IS DAT SMOOFIE!1!11quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is gwn een mafklapper met zijn achterlijke hoofd die ik helemaal kapot wil slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 23:13:17 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ja , dan weet je vast ook wie dit zijn:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tagliano op 17-12-2016 23:13:24 ]What can change the nature of a man?
Kan ze niks aan doen helaas. Is half doof ofzoiets wel jammerquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit is nog 10x beter dan mijn ui![]()
Zolang Feenstra maar niet begint te praten..
Heb ik iets gemist vandaag? Ik ken hem verder namelijk niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die juichen voor die kutfin moet je echt opdoeken. Viljanen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja , dan weet je vast ook wie dit zijn:Sophie Turner en Natalie Dormer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Het is gewoon een doodsaaie kutFin die er niets van kan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist vandaag? Ik ken hem verder namelijk niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sophie Turner en Natalie Dormer?
Privé foto's van Maisie account die iemand geleaked had. En nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo waren ze daar naakt en zijn er ook tetten van hun te vinden?
We tolereren jou ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar die kutkop van Van Gerwen mag wel?
Meer afbeeldingen zouden welkom zijn iddquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo waren ze daar naakt en zijn er ook tetten van hun te vinden?
Jammer, die Maisie is goed opgedroogd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Privé foto's die iemand geleaked had. En nee.
Nietquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
Chantal Janzen semi naakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
What can change the nature of a man?
Nee, vertel ns?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kennen jullie t verhaal van MvG die PROBEERDE om vreemd te gaan, maar zelfs dat lukte m niet
Chantal Janzen semi naakt:TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Chantal Janzen semi naakt:TR gemacht wegens misleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Een meisje had hem verleid en gevraagd n hotelkamer te boeken. Doet ie, smst haar dat ie klaarligt. Ze komt maar niet.. Blijkt ze met een krant samen te hebben gewerkt.quote:
Chantal Janzen semi naakt:permbanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Was niet de eerste keerquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een meisje had hem verleid en gevraagd n hotelkamer te boeken. Doet ie, smst haar dat ie klaarligt. Ze komt maar niet.. Blijkt ze met een krant samen te hebben gewerkt.
Ik stel me GGMM zo voor.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Viljanen lijkt op een stereotype FOK!ker.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een meisje had hem verleid en gevraagd n hotelkamer te boeken. Doet ie, smst haar dat ie klaarligt. Ze komt maar niet.. Blijkt ze met een krant samen te hebben gewerkt.
Empathie voor wat hij met die Fin gaat doen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
Er is iets met Mike aan de hand. Leek net wel tranen in zn ogen te hebben ofzo, viel iemand dat ook op?
Tussen de wedstrijden door zijn wat soepeler zoals je merktquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat wordt er maar veel gemod hier.
Wat is nu een dartstopic zonder tieten
Zeker met The Sun of zo'n kutkrant?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet zo streng zijn voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
Waar komen al die kutusers ineens vandaan
Gloryhuntergenotquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
Noem er eens een paar.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
Ik ken Fin alleen van De Wereld Draait Door eigenlijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Viljanen is niet het stereo type Fin wat we kennen in Nederland.
Het is geen VBL hier.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat wordt er maar veel gemod hier.
Wat is nu een dartstopic zonder tieten
Dezelfde mensen kijken ook sinds kort naar de Formule 1 denk ik zo.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
"Ik ben gewoon een loser!"quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
En volgens mij geen interview genot
Viljanen lijkt op een lesbische vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Viljanen lijkt op een stereotype FOK!ker.
Ik ken maar 1 Fin; Simo Häyhäquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken Fin alleen van De Wereld Draait Door eigenlijk
Ellie Lust met brilquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:20 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Viljanen lijkt op een lesbische vrouw
Hij gooide dit jaar weer wat BDO toernooitjes, ik hoop op een comeback.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mason jaaaa das mijn speler he, wat een baas was dat.
Ik ben een loser.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
En volgens mij geen interview genot
http://menwholooklikeoldlesbians.blogspot.nl/quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:20 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Viljanen lijkt op een lesbische vrouw
https://www.thesun.co.uk/archives/news/68220/the-lying-dutchman/quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zeker met The Sun of zo'n kutkrant?
Ik had al een vermoeden dat jij een woord zou vergeten.quote:
Volgens mij de laatste van dit jaar. WillemGod komt als het goed is ook nog wel langs.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Morgenochtend weer genieten neem ik aan?
t zal weer ns nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
https://www.thesun.co.uk/archives/news/68220/the-lying-dutchman/
Ga je wel eens met de trein?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, is iets met joden. Doe eens normaal. Ik ben joods.
Ga anders lekker schelden met K.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, eerst iets met joden. Doe eens normaal. Ik ben joods.
Ah jij bemt je keppeltje kwijt al?quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien met 4 darts gaan gooienquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Wat moet Viljanen beter doen in het vervolg van de wedstrijd?''
Dan zul je zo wel weer weglopen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jood heb ik daar recht op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga anders lekker schelden met K.
Er was laatst een geniaal Gourmet topic in KLBquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gourmetten presenteren alsof het iets is waarbij je zelf moet koken..
Als iemand zich dat afvraagt.....quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:25 schreef heywoodu het volgende:
Is het tegen Van Gerwen dan toch anders spelen dan tegen Snook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |