Wie is deze crackhoer?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef THEFXR het volgende:
even te goed om in het vorige topic te laten.
.
[ afbeelding ]
115 heeft maar 2 contenders waarvan Gadelha al twee keer van Joanna verloor dus 105 en 125 hebben geen zin.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar krijg je een klus aan, want na 145, komen de 125 en 105 er ook nog aan
jawel, dan kunnen ze two time champs promoten net zoals met conor, bijvb joanna pakt dan ook de 125 beltquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
115 heeft maar 2 contenders waarvan Gadelha al twee keer van Joanna verloor dus 105 en 125 hebben geen zin.
/carequote:Op zaterdag 17 december 2016 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, dan kunnen ze two time champs promoten net zoals met conor, bijvb joanna pakt dan ook de 125 belt
Dat is champagne toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:36 schreef Nober het volgende:
THE ACE OF SPADESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Winelandgenot
Vechters komen op met een liedje zo ook Wineland met het nummer Ace of Spades.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:40 schreef Aethereal het volgende:
[ afbeelding ]
Of waar de f hebben jullie het over haha
faber deed het lekker, bijna jammer dat ie stopt.quote:Op zondag 18 december 2016 03:57 schreef Aethereal het volgende:
Niks te klagen over Faber - Pickett. Northcut - Gall had van mij wel een ronde langer mogen duren maar ja.
Wie zou Waterson doen trouwens? Vind haar wel wat hebben, zo cuuuute![]()
![]()
Kijk nog even zijn partijen tegen Saenz, Cruz en Rivera. Die Pickett kan ook beter stoppen.quote:Op zondag 18 december 2016 04:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
faber deed het lekker, bijna jammer dat ie stopt.
Mêh. Ze heeft de schattigheidsfactor, goede benen en een leuke lach. Maar echt heel geweldig is dr lichaam nu ook weer niet.quote:
sage is een model, maar niet goed genoeg voor de ufcquote:Op zondag 18 december 2016 16:15 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat Sage het talent was. Nu met 2 verliespartijen (op een rij?) direct einde carriere?
ze was al retired op twitter. doet ze altijd na een verlies en na 6 mnd staat ze er weerquote:Op zondag 18 december 2016 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mêh. Ze heeft de schattigheidsfactor, goede benen en een leuke lach. Maar echt heel geweldig is dr lichaam nu ook weer niet.
Gall is beter.quote:Op zondag 18 december 2016 16:15 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat Sage het talent was. Nu met 2 verliespartijen (op een rij?) direct einde carriere?
Voor een afgetrainde topsporter mag ze er echt wel wezen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mêh. Ze heeft de schattigheidsfactor, goede benen en een leuke lach. Maar echt heel geweldig is dr lichaam nu ook weer niet.
Dat is het dus: zo verschrikkelijk afgetraind ziet ze er niet uit. Tijdens weigh ins wel, maar op "normale" foto's valt het best mee. Ze is leuk hoor, absoluut. Maar qua lichaam ben ik beter gewendquote:Op zondag 18 december 2016 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor een afgetrainde topsporter mag ze er echt wel wezen.
twitter:Peptalk twitterde op maandag 19-12-2016 om 10:49:11Vanavond om 19u in #Peptalk: de dames van het @nedteamhandbal, @MijnVitesse-trainer @HenkFraser, @luciarijker en ki… https://t.co/L2QfWjh3zK reageer retweet
ik zie rat ariel er wel voor aan dat hij cruz laat inbellen om cody weer te dissenquote:Op maandag 19 december 2016 15:47 schreef Nober het volgende:
1:00 p.m. ET -- We'll recap another busy weekend in MMA.
1:25 p.m. -- Cub Swanson will look back at his Fight of the Year contender against Dooho Choi and talk what's next for him.
1:45 p.m. -- Coach Mike WInkeljohn will talk about Holly Holm fighting for new UFC women's featherweight belt, Michelle Waterson's win over Paige VanZant and more.
2:05 p.m. -- Scotland's Paul Craig will look back at his successful UFC debut on Saturday night.
2:25 p.m. -- Jorge Masvidal will look ahead to his Jan. 28 fight against Donald Cerrone.
2:45 p.m. -- Cody Garbrandt will preview his UFC 207 bantamweight title fight against Dominick Cruz.
3:05 p.m. -- Michelle Waterson will talk about her win over Paige VanZant at UFC on FOX 22.
3:25 p.m. -- Mickey Gall will discuss his win over Sage Northcutt at UFC on FOX 22.
3:45 p.m. -- Dan Hardy will respond to Gall's call-out and discuss his future.
4:05 p.m. -- We'll answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hashtag or leave a question in the comments section below.
toch zou ik dr doenquote:Op zondag 18 december 2016 15:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
TJ krijgt geen shot meer, misschien wel geen partij meer.quote:Op maandag 19 december 2016 16:10 schreef Platinumgoat het volgende:
Platinum komt wel terug, Jouban is gewoon legit.
Gall doet precies wat hij moet doen, grote namen uitdagen die niet zo goed zijn. Hardy pakt hij ook makkelijk en dan heeft hij toch 3 namen gepakt die bekend zijn bij het grote publiek. Kom maar op money money.
UFC 207 is trouwens echt een heerlijke card, als Oliveira KO geslagen wordt ben ik eigenlijk al tevreden. Kijk voor de rest uit naar TJ en Cruz. Hoop dat ze allebei winnen zodat we eindelijk onze langverwachte rematch krijgen waar ik zoo ontzettend veel zin in heb. Denk dat TJ hem dan wel pakt.
Ho ho, je kan niet zomaar iemand afschrijven om een paar verliespartijen. Zowiezo is de UFC nog steeds een promotie ipv een volwaardige sport.quote:Op zondag 18 december 2016 16:15 schreef Coelho het volgende:
Niemand gaat daar een cent aan uitgevenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, dan kunnen ze two time champs promoten net zoals met conor, bijvb joanna pakt dan ook de 125 belt
Daar is WMMA nog te zwak en licht voorquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar krijg je een klus aan, want na 145, komen de 125 en 105 er ook nog aan
nee, Sage zijn verliespartijen komen door dat hij dan op 170 vecht terwijl hij op 155 hoort waar hij al zijn winstpartijen heeftquote:Op maandag 19 december 2016 18:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, je kan niet zomaar iemand afschrijven om een paar verliespartijen. Zowiezo is de UFC nog steeds een promotie ipv een volwaardige sport.
Het probleem met Sage is dat zijn stand-up prachtig is a la Uriah Hall maar zijn groundgame mede door zijn vader vele gaten kent en hij daar hard aan moet werken.
Kijk alleen al naar Conor, zeer goede bokser maar zijn groundgame leek niet veel tegenover Mendes en Diaz dus heeft hij daar hard aan lopen werken.
Ronda the same met haar boxing, het is nog steeds mma en als je niet werkt aan je zwakke punten kan je daar op je flikker krijgen
dat snappen die casuals toch niet.quote:Op maandag 19 december 2016 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
WMMA moeten ze gewoon heel snel mee stoppen, het niveau is lachwekkend slecht.
Sage moet gewoon naar een echt team. Zijn vader heeft hem gebracht tot hier maar die gaat hem echt niet verder brengen. Nu dus naar Tristar of Winkeljohn en knallen met die handel.quote:Op maandag 19 december 2016 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, Sage zijn verliespartijen komen door dat hij dan op 170 vecht terwijl hij op 155 hoort waar hij al zijn winstpartijen heeft
Wonderboy ook?quote:Op maandag 19 december 2016 18:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sage moet gewoon naar een echt team. Zijn vader heeft hem gebracht tot hier maar die gaat hem echt niet verder brengen. Nu dus naar Tristar of Winkeljohn en knallen met die handel.
hij zat al bij tristar, ferias was zijn cornerman.quote:Op maandag 19 december 2016 18:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Sage moet gewoon naar een echt team. Zijn vader heeft hem gebracht tot hier maar die gaat hem echt niet verder brengen. Nu dus naar Tristar of Winkeljohn en knallen met die handel.
Ferias Zabibibli?quote:Op maandag 19 december 2016 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zat al bij tristar, ferias was zijn cornerman.
Mwah, van Gall verliest die gewoon omdat Gall een world class grappler is. Als je Gall tegen Tumenov zou zetten, zou Gall waarschijnlijk ook gewoon winnen, puur omdat Tumenov dramatisch is op de grond.quote:Op maandag 19 december 2016 18:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, Sage zijn verliespartijen komen door dat hij dan op 170 vecht terwijl hij op 155 hoort waar hij al zijn winstpartijen heeft
gall sloeg hem eerst retard en toen pas die TDquote:Op maandag 19 december 2016 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mwah, van Gall verliest die gewoon omdat Gall een world class grappler is. Als je Gall tegen Tumenov zou zetten, zou Gall waarschijnlijk ook gewoon winnen, puur omdat Tumenov dramatisch is op de grond.
Eerste ronde had die m ook al gemount.quote:Op maandag 19 december 2016 20:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gall sloeg hem eerst retard en toen pas die TD
Ik twijfel over Winkeljohn, goede gym met veel talent en kwaliteit en tactisch sterke coaches maar technisch ben ik er niet zo tevreden overquote:Op maandag 19 december 2016 18:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede gym, ze vechten alleen niet direct voor een finish. Ze vechten voor een win. Vooral bij GSP was dat duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik twijfel over Winkeljohn, goede gym met veel talent en kwaliteit en tactisch sterke coaches maar technisch ben ik er niet zo tevreden over
Wat ik begreep is dat Gall naar Tristar is gegaan en dat Firas bij Mikcey in de hoek stond..quote:Op maandag 19 december 2016 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zat al bij tristar, ferias was zijn cornerman.
GSP zat toch bij Tristar?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is echt een hele goede gym, ze vechten alleen niet direct voor een finish. Ze vechten voor een win. Vooral bij GSP was dat duidelijk.
Beidenquote:
Als TJ en Cruz winnen kun je die rematch alvast opschrijven, op zeker. En zal dan weer het gevecht van het jaar worden.quote:Op maandag 19 december 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
TJ krijgt geen shot meer, misschien wel geen partij meer.
TJ zit hier in, Cerrone werd al tot de orde geroepen door Dana witheet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:43 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Als TJ en Cruz winnen kun je die rematch alvast opschrijven, op zeker. En zal dan weer het gevecht van het jaar worden.
bhoehoe ze zegt gemene dingen tegen mequote:
[..]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |