Om Toornstra niet op te stellen.quote:
Dat was tegen SC Heerenveen ook het geval.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Alxander het volgende:
Ja wat een gezeik hier, Feyenoord speelt prima
Ik ben echt benieuwd wat Gio gaat doen na de winterstop. Ik denk dat hij Jones laat staan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik merk toch dat ik minder vertrouwen heb in Jones dan dat ik had in Vermeer. Ik vind het toch iedere keer billenknijpen als Jones uit moet komen.
Ik verwacht het ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat Gio gaat doen na de winterstop. Ik denk dat hij Jones laat staan.
Vind ik ook hoor. Vind ik eigenlijk veel wedstrijden bij Kuyt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt lijdt veel balverlies zeg.
Of het lijkt zo omdat ik er zo op let in zijn geval.
Vind hem oprecht prima spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt lijdt veel balverlies zeg.
Of het lijkt zo omdat ik er zo op let in zijn geval.
Ik zie Jones rebounds pakken die normaal gezien keepers in de Eredivisie niet hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik merk toch dat ik minder vertrouwen heb in Jones dan dat ik had in Vermeer.
Opmerkelijk, want ik zie Jones ballen loslaten voor de voeten van de tegenpartij die mijn grootje nog klemvast zou hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Jones rebounds pakken die normaal gezien keepers in de Eredivisie niet hebben.
Ik heb hem al op meer van dat soort overtredingen betrapt. Zou Higler dat bericht ook hebben gelezen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef RvLaak het volgende:
KEA probeerde geel te pakken volgens mij... Moet ie niet daar doen
Geen idee, maar Higler is één van de slechtste scheidsen die we hier hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op meer van dat soort overtredingen betrapt. Zou Higler dat bericht ook hebben gelezen?
Bijzonder debiel hoe hij bij de 1-1 de bal tegen de scheidsrechter aanschietquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef H.FR het volgende:
Wordt nog spannend zolang Nelom speelt. Wat is die slecht.
Büttner heeft zijn contract laten ontbinen. Die maar binnenhalen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef H.FR het volgende:
Wordt nog spannend zolang Nelom speelt. Wat is die slecht.
Elia heeft een contract t/m 2018, dus ligt nog vastquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Büttner heeft zijn contract laten ontbinen. Die maar binnenhalen dan?
Overigens wil Larsson weg bij Heerenveen, en die heeft na dit seizoen ook nog maar 1 jaar contract. Ook gewoon doen.
Verder proberen Elia en/of Berghuis te houden, kongolo verlengen en de selectie te behouden
Is die Larsson familie van Henrik?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Overigens wil Larsson weg bij Heerenveen, en die heeft na dit seizoen ook nog maar 1 jaar contract. Ook gewoon doen.
Verder proberen Elia en/of Berghuis te houden, kongolo verlengen en de selectie te behouden
Was gewoon KNJB naaiactiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijzonder debiel hoe hij bij de 1-1 de bal tegen de scheidsrechter aanschiet.
Nee dat is een andere zijn zoon die komt ook naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is die Larsson familie van Henrik?
Wanneer? En is het wat?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat is een andere zijn zoon die komt ook naar Feyenoord.
Buttner is net zon tokkie als Karsdorp toch? Dan heb je wel mooie backsquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is gedegradeerd met zijn ploeg henke was daar trainer.quote:
Ophalen dusquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is gedegradeerd met zijn ploeg henke was daar trainer.
Groot talent schijnt.
Meer dan 150 wedstrijden voor Feyenoord 1quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:54 schreef Wicky15 het volgende:
Haal die fucking kneus op linksback eraf
Kongolo is toch al best groot?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij gaat sws tweede geel pakkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meer dan 150 wedstrijden voor Feyenoord 1
Echt he, hoe blind is de technische staf dat dit er steeds in blijft staan. Zum kotzen zo dom. Het straalt van elk balcontact af, geen enkel inzicht, geen denktempo, geen handlingssnelheid.quote:
Eigenlijk zie je het al aan zijn hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Echt he, hoe blind is de technische staf dat dit er steeds in blijft staan. Zum kotzen zo dom. Het straalt van elk balcontact af, geen enkel inzicht, geen denktempo, geen handlingssnelheid.
Is toch ook zo?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:03 schreef RvLaak het volgende:
Volgens de commentator loopt het lekker deze wedstrijd
Neuh, vind m er zeker niet dom uitzien. Beetje sloom misschien, maar niet alsof ie een extra chromosoom heeft *kuch* Tonny, Bilal, Karsdorp *kuch*quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Eigenlijk zie je het al aan zijn hoofd
Ja, tuurlijk, het is de Eredivisie, geen FC Barcelona. Prima okaye standaard Feyenoord pot van dit seizoen hoor.quote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:02 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Echt he, hoe blind is de technische staf dat dit er steeds in blijft staan. Zum kotzen zo dom. Het straalt van elk balcontact af, geen enkel inzicht, geen denktempo, geen handlingssnelheid.
Nelom heeft gewoon maar één manier van spelen en maar één tempo, hij kan dat niet aanpassen op zijn tegenstander. Irritant, alsof iemand steeds maar door een muur probeert te lopen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Neuh, vind m er zeker niet dom uitzien. Beetje sloom misschien, maar niet alsof ie een extra chromosoom heeft *kuch* Tonny, Bilal, Karsdorp *kuch*
Helaas is dat tempo heel erg laag.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nelom heeft gewoon maar één manier van spelen en maar één tempo, hij kan dat niet aanpassen op zijn tegenstander. Irritant, alsof iemand steeds maar door een muur probeert te lopen.
Jij vindt zijn passing, dekking en looplijnen getuigen van enig inzicht? Jij ziet niet dat ie constant slaapmomentjes heeft en achter de feiten aanrent?quote:
We spelen laatste wedstrijden erg lekker .quote:
Hij wilde geen rechtsback spelen toch? Hij speelt nu ook al 3 jaar rechtsback bij Vitessequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Leerdam heeft ook wel echt een achterlijke beslissing gemaakt destijds
Maargoed, voor hem kwam Janmaat dus voor Feyenoord was het zeker niet erg.
Ja klopt, dat ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wilde geen rechtsback spelen toch? Hij speelt nu ook al 3 jaar rechtsback bij Vitesse.
Oh, geen idee. Dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leek me dat Kongolo buitenspel stond
Als ik het goed zag, stond hij net buitenspelquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Dan heb ik niks gezegd
Heel vreemd inderdaad. Ik vond het destijds een goede keuze van hem juist omdat ik hem een prima vm vind/vond.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij wilde geen rechtsback spelen toch? Hij speelt nu ook al 3 jaar rechtsback bij Vitesse.
Net als Zuiverloon.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe ik zeldenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:21 schreef Merkie het volgende:
Ik zit toch niet echt rustig, ondanks de stand.
Tegen AZ daarentegenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Sparta en ADO zat ik wel rustig.
Wss omdat hij geen herhalingen heeft en het er best spectaculair uitzag op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:24 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom moet Gio zeiken om die tackle van Leerdam? Gewoon prima tackle.
Tja. Wij hebben vaak genoeg van die tacklesquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss omdat hij geen herhalingen heeft en het er best spectaculair uitzag op het eerste gezicht
Als coach altijd zeuren in je voordeelquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tja. Wij hebben vaak genoeg van die tackles
Niet gezien. Maar we gaan het godverdomme niet zoeken he.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Gaf Kuyt nou iedereen behalve Kramer een handje?
Ik volg hem niet elke week, maar die jongen ontwikkelt zich nou niet waanzinnig snel. Geen talent dus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Die Leerdam heeft ook wel echt een achterlijke beslissing gemaakt destijds
Maargoed, voor hem kwam Janmaat dus voor Feyenoord was het zeker niet erg.
Aan de andere kant speelt hij wel wekelijks bij Vitesse, bij Feyenoord zou hij 13e man oid zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik volg hem niet elke week, maar die jongen ontwikkelt zich nou niet waanzinnig snel. Geen talent dus.
Vitesse is z'n plafond. Hij had misschien een leuk wisselspeler kunnen zijn bij Feyenoord, maar ach.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de andere kant speelt hij wel wekelijks bij Vitesse, bij Feyenoord zou hij 13e man oid zijn.
Hij is ook van de generatie Fer, Wijnaldum, het was al lang duidelijk dat het geen talent was.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik volg hem niet elke week, maar die jongen ontwikkelt zich nou niet waanzinnig snel. Geen talent dus.
Ja, wat gaat er met Vermeer gebeuren? Komt hij weer onder de lat?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Goed, winterkampioen, 42 punten met 47 goals. Dat is echt ongelooflijk goed hoor.
Na de winter komt Vermeer ook nog terug
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, wat gaat er met Vermeer gebeuren? Komt hij weer onder de lat?
Eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculair puntenaantal, als je de statistieken er op naslaat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Goed, winterkampioen, 42 punten met 47 goals. Dat is echt ongelooflijk goed hoor.
Na de winter komt Vermeer ook nog terug
Ik hoop op een gelijkspel, want ik denk dat PSV na de winterstop ook weer begint te lopen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:39 schreef De_Pel het volgende:
Heerlijk, achteroverleunen en hopen op puntverlies van ajax.
Met een beetje geluk is 5/6 punten voorsprong net genoeg om KEA's afwezigheid op te vangen na de winter
Zo lelijk, dat snel zingen van YNWA en dat afraffelen ervan inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:34 schreef Merkie het volgende:
Legioen is zo slecht in YNWA zingen. Bij Twente kunnen ze het nog beter.
ze zingen alles te snel.. zondequote:Op zaterdag 17 december 2016 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo lelijk, dat snel zingen van YNWA en dat afraffelen ervan inderdaad.
Het YNWA moet met lange uithalen.
Ik twijfel wat het meest gunstig is, gelijk of winst voor PSV. Hoe dan ook, hopen op lekker puntverlies voor ajax.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel, want ik denk dat PSV na de winterstop ook weer begint te lopen.
Gelukkig speelt Feyenoord tijdens KEA afwezigheid tegen Roda (uit), en Willem II en NEC (thuis). Dat moet te doen zijn lijkt me. Overigens mist Ajax dan ook Ziyech.
Om hem in februari weer keihard nodig te hebben tegen Twente en PSV .quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel, want ik denk dat PSV na de winterstop ook weer begint te lopen.
Gelukkig speelt Feyenoord tijdens KEA afwezigheid tegen Roda (uit), en Willem II en NEC (thuis). Dat moet te doen zijn lijkt me. Overigens mist Ajax dan ook Ziyech.
Het is anders sinds de komst van Ziyech wel stukken beter gaan lopen bij Ajax (vooral qua resultaat althans). Natuurlijk niet helemaal aan Ziyech op te hangen, maar ook niet helemaal toevallig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik twijfel wat het meest gunstig is, gelijk of winst voor PSV. Hoe dan ook, hopen op lekker puntverlies voor ajax.
Ik moet het eerst zien; KEA is echt een sleutelspeler, misschien wel de belangrijkste speler die we hebben. ajax is overigens 0,0 afhankelijk van ziyech dus dat vind ik niet vergelijkbaar en zelfs niet relevant.
Hoe lang duurt dat geintje in Afrika?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Om hem in februari weer keihard nodig te hebben tegen Twente en PSV .
Tot 5 februari. Maar als Marokko er eerder uit ligt zal hij toch wel eerder terug zijn ?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat geintje in Afrika?
Nee man, kwestie van ingespeeld raken op het systeem. Ze hebben daar simpelweg een veel bredere selectie. Plek 12-21 is bij hun beter bezet dan bij ons plek 12-15. Tuurlijk is hij wel van toegevoegde waarde, maar ze hebben meer dan genoeg kwaliteit zonder.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is anders sinds de komst van Ziyech wel stukken beter gaan lopen bij Ajax (vooral qua resultaat althans). Natuurlijk niet helemaal aan Ziyech op te hangen, maar ook niet helemaal toevallig.
Ik denk (en hoop vooral) dat Ajax hier ook de nodige last van zal ondervinden (al ken ik niet het programma van Ajax in januari).
Naar Feyenoordmaatstaven wel natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet zo'n spectaculair puntenaantal, als je de statistieken er op naslaat.
Vorig jaar had PSV ook 84 punten, het jaar er voor 88.
Ze scoorden daarbij 88, resp. 92 doelpunten.
Aantal doelpunten tegen is wel erg laag; bijzonder want ajax heeft er even weinig tegen, en PSV zelfs maar 7, tegen onze 12.
Het doelsaldo van +35 is nog het meest spectaculair; in de afgelopen 10 jaar is het hoogste behaalde doelsaldo +61 (PSV, 2 jaar terug).
die gaat er vol inquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:00 schreef RvLaak het volgende:
Het is overigens hopen dat KEA geen blessure oploopt aldaar...
Ja, dan is hij eerder terug. Alleen de groepsfase duurt voor Marokko al tot 24 januari, dus er bestaat wel een kansje dat hij er tegen NEC weer is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tot 5 februari. Maar als Marokko er eerder uit ligt zal hij toch wel eerder terug zijn ?
Ajax moet naar Utrecht op 22 januari dus dat biedt mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is anders sinds de komst van Ziyech wel stukken beter gaan lopen bij Ajax (vooral qua resultaat althans). Natuurlijk niet helemaal aan Ziyech op te hangen, maar ook niet helemaal toevallig.
Ik denk (en hoop vooral) dat Ajax hier ook de nodige last van zal ondervinden (al ken ik niet het programma van Ajax in januari).
Alleen heeft Utrecht die week kwartfinale knvb bekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 23:32 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ajax moet naar Utrecht op 22 januari dus dat biedt mogelijkheden.
Dat is pas na die wedstrijd, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen heeft Utrecht die week kwartfinale knvb beker
Uiteraard gewoon flauwekul, en tevens speelt Karsdorp nu eenmaal voor ons, niet voor die neuzen of lampjes, dus zullen ze wel 6,3 miljoen bieden ofzo. Desalniettemin; wat vinden jullie hier van? In principe vind ik dat we er alles aan moeten doen om de selectie compleet te houden. Voor Karsdorp hebben we geen goede vervanger in de selectie, dus wmb zal het bod toch zeker boven de 15 miljoen zijn om me ook maar enigszins aan het twijfelen te brengen. Liefst zie ik ze gewoon alles afhouden. Hetzelfde geld voor praktisch elke andere basisspeler; ook voor bijv. Vilhena of Jorgensen hoeven ze zich wmb niet met minder dan 15-20 te melden.quote:Rick Karsdorp wordt door Britse media gelinkt aan een toptransfer. Volgens boulevardkrant The Daily Mirror zingt de naam van de Feyenoord-back rond bij Manchester United. Het prijskaartje van Karsdorp: ongeveer achttien miljoen euro.
United-manager José Mourinho verkondigde deze week dat hij niet van plan is om in januari de transfermarkt op te gaan, maar achter de schermen zijn er wel degelijk plannen gesmeden. Mourinho zoekt naar een concurrent voor rechtsback Antonio Valencia en hij heeft zijn oog laten vallen op de 21-jarige Karsdorp. De rechtsback beleeft een topseizoen bij Feyenoord. Eerder dit jaar maakte hij zijn debuut in het Nederlands elftal.
Of Feyenoord bereid is om tijdens de winterstop mee te werken aan een vertrek van Karsdorp, is zeer de vraag. De Rotterdamse grootmacht is lijstaanvoerder in de Eredivisie, kroonde zich zaterdag tot winterkampioen en wil koste wat kost de eerste landstitel sinds 1999 veroveren. Uitblinker Karsdorp is een belangrijke schakel in het team van trainer Giovanni van Bronckhorst.
United gaat tóch een poging wagen in januari, weet The Daily Mirror, maar de Premier League-grootmacht heeft geduld: als een transfer op korte termijn niet mogelijk is, dan waagt men in de zomer een nieuwe poging. Karsdorp werd eerder dit jaar ook al gelinkt aan onder meer SSC Napoli en AC Milan.
Alleen zaken doen in de zomer, hij ligt nog 4 jaar vast.quote:Op zondag 18 december 2016 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard gewoon flauwekul, en tevens speelt Karsdorp nu eenmaal voor ons, niet voor die neuzen of lampjes, dus zullen ze wel 6,3 miljoen bieden ofzo. Desalniettemin; wat vinden jullie hier van? In principe vind ik dat we er alles aan moeten doen om de selectie compleet te houden. Voor Karsdorp hebben we geen goede vervanger in de selectie, dus wmb zal het bod toch zeker boven de 15 miljoen zijn om me ook maar enigszins aan het twijfelen te brengen. Liefst zie ik ze gewoon alles afhouden. Hetzelfde geld voor praktisch elke andere basisspeler; ook voor bijv. Vilhena of Jorgensen hoeven ze zich wmb niet met minder dan 15-20 te melden.
Kongolo kun je missen, is gebleken. Ben hem liever niet kwijt, maar die zou wat mij betreft événtuéél verkocht kunnen worden voor 10m+. Een vertrek van Vilhena levert je direct een stevig gat op, waar 10 miljoen wmb niet genoeg voor is deze winter, dan komen ze in juli nog maar eens terug.quote:Op zondag 18 december 2016 01:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen zaken doen in de zomer, hij ligt nog 4 jaar vast.
Kongolo of Vilhena zou een ander verhaal zijn, die hebben maar een contract tot 2018 dat ze waarschijnlijk niet gaan verlengen. Als je daar nog 10 miljoen voor kan krijgen moet je het doen, maar alleen als je er gelijk een goede vervanger voor kan terughalen.
Vilhena ga je (ook gezien z'n contract) voor niet meer dan 9 miljoen verkopen.quote:Op zondag 18 december 2016 07:31 schreef timmmmm het volgende:
Jezus jongens, over wat voor bedragen hebben jullie het? Als je denkt dat we meer dan 10 miljoen gaan vangen voor Vilhena of Kongolo ben je niet goed hoor.
Meer dan 15 miljoen voor Karsdorp, 15-20 voor Vihena en Jorgensen. Jullie gaat bitter teleurgesteld worden als ik dit soort bedragen lees
Guidetti en Pelle kwamen niet door het oog van van Geel.quote:Op zondag 18 december 2016 08:38 schreef Roland010 het volgende:
Overigens kunnen we nu wel stellen dat Van Geel een echt oog heeft voor goede spitsen voor weinig geld. Guideti en Pellé kon je nog toeval/ noemen maar nu Jorgeson weer,
Nou ik moet het nog zien, ik zou jezelf niet rijk rekenenquote:Op zondag 18 december 2016 08:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Vilhena ga je (ook gezien z'n contract) voor niet meer dan 9 miljoen verkopen.
Kongolo en Karsdorp echter daar moet je sowieso minimaal 15 miljoen per speler voor gaan vangen. Als je die bedragen onrealistisch vindt: Vincent Jansen, Milik, Clasie,,Wijnaldum etc.
Als je de titel zou pakken, zou sowieso elke speler flink in waarde stijgen. Zo'n Karsdorp b.v. is gewoon Nederlands international bovendien, van net 20. Zelfs de Evertons (groeiende) geven tegenwoordig bedragen van 20 miljoen per speler uit.
Hier een kort filmpje van foxquote:Op zondag 18 december 2016 08:49 schreef Antaris het volgende:
Zijn er toevallig beelden van de sfeer actie van gisteravond?
Jep, alleen heeft hij het destijds wel goedgekeurd.quote:Op zondag 18 december 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Guidetti en Pelle kwamen niet door het oog van van Geel.
Dat maakt zijn stelling niet juistquote:Op zondag 18 december 2016 10:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jep, alleen heeft hij het destijds wel goedgekeurd.
En Kazim,Te Vrede,Kramerquote:Op zondag 18 december 2016 08:38 schreef Roland010 het volgende:
Overigens kunnen we nu wel stellen dat Van Geel een echt oog heeft voor goede spitsen voor weinig geld. Guideti en Pellé kon je nog toeval/ noemen maar nu Jorgeson weer,
quote:Op zondag 18 december 2016 08:26 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Vilhena ga je (ook gezien z'n contract) voor niet meer dan 9 miljoen verkopen.
Kongolo en Karsdorp echter daar moet je sowieso minimaal 15 miljoen per speler voor gaan vangen. Als je die bedragen onrealistisch vindt: Vincent Jansen, Milik, Clasie,,Wijnaldum etc.
Als je de titel zou pakken, zou sowieso elke speler flink in waarde stijgen. Zo'n Karsdorp b.v. is gewoon Nederlands international bovendien, van net 20. Zelfs de Evertons (groeiende) geven tegenwoordig bedragen van 20 miljoen per speler uit.
Veel te weinig geld. Die half kreupele blind ging zelfs voor 17.5 naar ManUquote:Op zondag 18 december 2016 07:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar als United echt 18 miljoen biedt voor de vorm waarin Karsdorp verkeerd, meteen doen. Met die zak geld kan je twee vervangers halen die even goed spelen
Maar ik kan me niet oorstellen dat United zo dom is.
Als ik dit goed begrijp, heeft Feyenoord de meest kans op een eventueel kampioenschap als psv wint?quote:Op zondag 18 december 2016 11:58 schreef VanKuikeren het volgende:
Ik weet niet hoe 11tegen11 dit simuleert en hoe dicht het bij de waarheid zit, maar dat we er lang niet zo goed hebben voor gestaan lijkt me een zekerheid:
[ afbeelding ]
Nee, bij een gelijkspel is het 58%. Bij winst PSV 56%.quote:Op zondag 18 december 2016 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik dit goed begrijp, heeft Feyenoord de meest kans op een eventueel kampioenschap als psv wint?
bij gelijkspel toch? 58%quote:Op zondag 18 december 2016 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik dit goed begrijp, heeft Feyenoord de meest kans op een eventueel kampioenschap als psv wint?
Fair enough, maar ik vraag me af waar dat op gebaseerd is...quote:Op zondag 18 december 2016 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, bij een gelijkspel is het 58%. Bij winst PSV 56%.
Hun duim.quote:Op zondag 18 december 2016 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik vraag me af waar dat op gebaseerd is...
Ik denk niet dat hij voor zichzelf de rol van supersub in gedachten had.quote:Op zondag 18 december 2016 11:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kramer is een goede toevoeging aan deze selectie
Ajax heeft internationaal gezien meer aanzien dan Feyenoord en Blind speelde ook een aardig WK.quote:Op zondag 18 december 2016 12:29 schreef eight het volgende:
[..]
Veel te weinig geld. Die half kreupele blind ging zelfs voor 17.5 naar ManU
Terugkijken absoluut niet waard. Jens had niks te melden en hebben niet samen aan tafel gezeten omdat Swart zijn plek innam.quote:Op zondag 18 december 2016 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Heeft Jens vanmorgen die Swart eigenlijk nog een beetje getrolled of is het het terug kijken niet waard?
Wss durfde die Swart niet met een Feyenoorder aan 1 tafel te zittenquote:Op zondag 18 december 2016 13:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Terugkijken absoluut niet waard. Jens had niks te melden en hebben niet samen aan tafel gezeten omdat Swart zijn plek innam.
Jens vraagt nog aan Jansma of hij naar de WC mag..quote:Op zondag 18 december 2016 13:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Terugkijken absoluut niet waard. Jens had niks te melden en hebben niet samen aan tafel gezeten omdat Swart zijn plek innam.
Pastoor Kuyt ook niet? Kan hij een lekker vissie meenemen uit Katwijk..quote:Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Keyos het volgende:
Er zit ook werkelijk geen speler in deze Feyenoord-selectie waar ik graag naar zou willen luisteren in een interview of tv-programma. Niemand heeft wat te melden en zijn allemaal te politiek-correct (dat interview van Kongolo vorige week was ook zo schrijnend).
Karsdorp eventueel wel, kwam wel spontaan over vaak bij RTL 7. De rest niet inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Keyos het volgende:
Er zit ook werkelijk geen speler in deze Feyenoord-selectie waar ik graag naar zou willen luisteren in een interview of tv-programma. Niemand heeft wat te melden en zijn allemaal te politiek-correct (dat interview van Kongolo vorige week was ook zo schrijnend).
Berghuis.quote:Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Keyos het volgende:
Je mist dan ook gewoon zo'n boefje als Clasie. Daarom moet Denzel Dumfries komen, die vreet iedereen op als hete erwtensoep.quote:Op zondag 18 december 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Karsdorp eventueel wel, kwam wel spontaan over vaak bij RTL 7. De rest niet inderdaad.
Clasie had ook geen reet te melden hoor. Heeft ook niks te maken met iemand opvreten op het veld? Ik zie geen verband.quote:Op zondag 18 december 2016 13:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je mist dan ook gewoon zo'n boefje als Clasie. Daarom moet Denzel Dumfries komen, die vreet iedereen op als hete erwtensoep.
Is hij eigenlijk geen leuke verbreding voor de selectie? Bekeek net z'n wiki & hij speelt nauwelijks.quote:Op zondag 18 december 2016 13:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Clasie had ook geen reet te melden hoor. Heeft ook niks te maken met iemand opvreten op het veld? Ik zie geen verband.
Onbetaalbaar.quote:Op zondag 18 december 2016 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk geen leuke verbreding voor de selectie? Bekeek net z'n wiki & hij speelt nauwelijks.
huren/lenen. Als hij toch niet speelt & Southampton heeft geen plannen met hem, moet dat toch mogelijk zijn?quote:Op zondag 18 december 2016 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Onbetaalbaar.
Tenzij hij plotseling z'n halve salaris wil inleveren.
Clasie haal je voor de basis niet voor verbreding van selectie.quote:Op zondag 18 december 2016 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk geen leuke verbreding voor de selectie? Bekeek net z'n wiki & hij speelt nauwelijks.
Verbreding? Clasie zal per se willen spelen en waar moeten ze hem dan opstellen? Of bedoel je met het oog op de Afrika Cup?quote:Op zondag 18 december 2016 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die houden hem gewoon achter de hand met hun drukke programma natuurlijk. Laatst tegen Arsenal trouwens nog gescoord, dus zo slecht staat die er niet op.quote:Op zondag 18 december 2016 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
huren/lenen. Als hij toch niet speelt & Southampton heeft geen plannen met hem, moet dat toch mogelijk zijn?
Waarom zou Soton z'n halve salaris blijven betalen dan? Verhuren ze hem liever aan het Championship.quote:Op zondag 18 december 2016 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
huren/lenen. Als hij toch niet speelt & Southampton heeft geen plannen met hem, moet dat toch mogelijk zijn?
Ook al speelt hij niet/nauwelijks momenteel? Vorig seizoen ook (imo) niet overdreven veel wedstrijden gespeeld daar.quote:Op zondag 18 december 2016 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Clasie haal je voor de basis niet voor verbreding van selectie.
3 wedstrijden nog maar dit seizoen. Dus zo erg staat hij ook niet in de kijker.quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die houden hem gewoon achter de hand met hun drukke programma natuurlijk. Laatst tegen Arsenal trouwens nog gescoord, dus zo slecht staat die er niet op.
Tuurlijk niet. Clasie voor de bank halenquote:Op zondag 18 december 2016 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook al speelt hij niet/nauwelijks momenteel? Vorig seizoen ook (imo) niet overdreven veel wedstrijden gespeeld daar.
Goed punt. Maar goed... Was sowieso maar een hersenkronkelquote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef Elan het volgende:
Als je hem huurt zit je nog met dat salaris, Berghuis moest (zelf) al inleveren omdat hij anders onhaalbaar was. Laat staan een Clasie.
Hij doet niet veel meer dan bankwarmen in Engeland. Ik zie geen verschil of hij dat nou daar doet, of in Nederland. Afgezien van de taal (en geld, uiteraard).quote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Clasie voor de bank halen.
17 wedstrijden trouwens: https://www.whoscored.com/Players/90802/quote:Op zondag 18 december 2016 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij doet niet veel meer dan bankwarmen in Engeland. Ik zie geen verschil of hij dat nou daar doet, of in Nederland. Afgezien van de taal (en geld, uiteraard).
16, 1 was voor het NL-elftalquote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
17 wedstrijden trouwens: https://www.whoscored.com/Players/90802/
Fair enough, maar zoals ik al zei... Hersenkronkelquote:En je haalt geen clubicoon, wat hij min of meer is, terug om hem dan amper te gebruiken of Vilhena op de bank te zetten. Kom op zeg.
Hoewel ik geen enkel idee heb hoeveel wedstrijden ze spelen in Engeland, is 16 in de eerste helft best een respectabele hoeveelheid. Lijkt me dat Southampton Clasie dus niet kwijt gaat willenquote:Op zondag 18 december 2016 14:06 schreef H.FR het volgende:
Waarom zou je niet gewoon met Clasie/El Ahmadi/Vilhena kunnen spelen? Vechten Toornstra/Kuyt/Berghuis het maar lekker uit op rechts. Moet je wel Vejinovic wegdoen en Gustafson of Tapia verhuren
Als je echt wil zien hoe vaak een speler speelt en in wat voor rol/wedstrijden kan je het beste op 'transfermarkt.com' kijken. Veel gedetailleerder en betrouwbaarder dan wikipedia.quote:Op zondag 18 december 2016 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik geen enkel idee heb hoeveel wedstrijden ze spelen in Engeland, is 16 in de eerste helft best een respectabele hoeveelheid. Lijkt me dat Southampton Clasie dus niet kwijt gaat willen
Dat lijkt me ook, maat het gaat hier om "wat als".quote:Op zondag 18 december 2016 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik geen enkel idee heb hoeveel wedstrijden ze spelen in Engeland, is 16 in de eerste helft best een respectabele hoeveelheid. Lijkt me dat Southampton Clasie dus niet kwijt gaat willen
Heb je je broek al uit?quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was alweer vergeten wat een genot het is om om 12:30 op het bankje te gaan liggen en de hele middag voetbal te kijken met se wetenschap dat wij al 3 punten op zak hebben en we op minimaal 1 concurrent gaan uitlopen
Hopelijk beide.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was alweer vergeten wat een genot het is om om 12:30 op het bankje te gaan liggen en de hele middag voetbal te kijken met se wetenschap dat wij al 3 punten op zak hebben en we op minimaal 1 concurrent gaan uitlopen
Staat wel in de basis nu (en gaf zojuist de assist op de gelijkmaker tegen Bournemouth).quote:Op zondag 18 december 2016 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je echt wil zien hoe vaak een speler speelt en in wat voor rol/wedstrijden kan je het beste op 'transfermarkt.com' kijken. Veel gedetailleerder en betrouwbaarder dan wikipedia.
Dan zie je ook dat Clasie onderdeel is van een roulatiesysteem. Z'n positie is totaal niet stabiel: http://www.transfermarkt.(...)daten/spieler/104223
spoilers?quote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Elan het volgende:
Waarom is in De Kuip eigenlijk zo slecht mobiel internet
Ziggo-netwerkquote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Elan het volgende:
Geen last van. Ik heb dan ook 3g. Vroeger nooit bereik. Toen ging iedereen over op 4g.quote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Elan het volgende:
Meteen accepteren. Strike er omheen & brengen die gozerquote:Op zondag 18 december 2016 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi gerucht dat Mourinho voor Karsdorp 18miljoen wil bieden.
Normaal wel maar we staan er nu eindelijk eens goed voor en een echte tweede RB hebben we niet.quote:Op zondag 18 december 2016 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meteen accepteren. Strike er omheen & brengen die gozer
Met Karsdorp heeft Feyenoord niet eens een echte eerste RBquote:Op zondag 18 december 2016 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal wel maar we staan er nu eindelijk eens goed voor en een echte tweede RB hebben we niet.
Je moet je ook afvragen of je überhaupt met dit PEC wil spelen...quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom speelt Achabar nooit bij PEC? Triest om hem daar op de bank te zien zitten.
Speelt echt dramatisch als hij er wel in komt. Te klein om kopduels te winnen, te traag om sprintduels te winnen. Totaal nutteloos om voorin te hebben.quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom speelt Achabar nooit bij PEC? Triest om hem daar op de bank te zien zitten.
Speelt de laatste weken niet meer inderdaad (niet vanuit de basisopstelling althans).quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Misschien kan ie er dan toch niet zoveel van. Maakte 2 weergaloze doelpunten tegen PSV en een omhaal. Maar verder zien trainers het niet in 'm zitten. Misschien een mentaliteit issue?quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Achabar was toh het tegenovergestelde van een vervelende jongen?quote:Op zondag 18 december 2016 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan ie er dan toch niet zoveel van. Maakte 2 weergaloze doelpunten tegen PSV en een omhaal. Maar verder zien trainers het niet in 'm zitten. Misschien een mentaliteit issue?
Naar de camera's ja. Weet jij wat er binnen de kleedkamers allemaal gebeurd? En hoe het er aan toe gaat op trainingen? Het is niet voor niets dat Koeman, Rutten, v Bronckhorst en nu Jans hem niet opstellen als eerste spits.quote:Op zondag 18 december 2016 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achabar was toh het tegenovergestelde van een vervelende jongen?
Altijd maar positief blijven en als hij eens mocht spelen gaf hij zich altijd 100%.
Heeft denk ik ook veel met zijn lengte en positie te maken.quote:Op zondag 18 december 2016 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de camera's ja. Weet jij wat er binnen de kleedkamers allemaal gebeurd? En hoe het er aan toe gaat op trainingen? Het is niet voor niets dat Koeman, Rutten, v Bronckhorst en nu Jans hem niet opstellen als eerste spits.
Zou jij toch ook zijn als je bij Feyenoord rijk kon worden terwijl ik er geen reet van kon verder.quote:Op zondag 18 december 2016 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achabar was toh het tegenovergestelde van een vervelende jongen?
Altijd maar positief blijven en als hij eens mocht spelen gaf hij zich altijd 100%.
We hebben er anders recentelijk genoeg gehad die gingen miepen Vilhena Boetius Leerdam.quote:Op zondag 18 december 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou jij toch ook zijn als je bij Feyenoord rijk kon worden terwijl ik er geen reet van kon verder.
Tja, niet zeiken prima. Maar enige ambitie moet je ook wel hebben om verder te komen natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben er anders recentelijk genoeg gehad die gingen miepen Vilhena Boetius Leerdam.
Waarom nietquote:Op zondag 18 december 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Clasie terug moet je trouwens niet willen Clasie zelf niet en Feyenoord ook niet. Misschien over een paar jaar.
Geen 4G hebbenquote:Op zondag 18 december 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van. Ik heb dan ook 3g. Vroeger nooit bereik. Toen ging iedereen over op 4g.
Tegenwoordig heb ik uitstekend bereik in de Kuip omdat niemand meer 3g heeft
Geef me één reden waarom je het zou moeten hebben? Het enige nadeel van 3g t.o.v. 4g is dat een youtube filmpje er langer over doet om volledig gebufferd te zijn. Maar wat boeit dat? Ze starten toch instant en bufferen zich gaandeweg wel vol.quote:
Het is inderdaad geen trainingsbeest. Vond hem eigenlijk bij ons nooit slecht spelen als ie weer een keer mocht aantreden. Zoals ik al voorspelde heeft ie het bij een ploeg die verder van de goal voetbalt alleen maar moeilijker. Hij moet naar een topclub in een slechtere competitie, waar hij vaak in en rond de 16 over de grond aangespeeld kan worden.quote:Op zondag 18 december 2016 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de camera's ja. Weet jij wat er binnen de kleedkamers allemaal gebeurd? En hoe het er aan toe gaat op trainingen? Het is niet voor niets dat Koeman, Rutten, v Bronckhorst en nu Jans hem niet opstellen als eerste spits.
Debiel. Je hebt gisteravond nog lopen profiteren van 4G toen je bezopen met de telefoon van HMF in de tram de wedstrijd stond te streamen omdat je met je bezopen kop niet op tijd kon vertrekken.quote:Op zondag 18 december 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef me één reden waarom je het zou moeten hebben? Het enige nadeel van 3g t.o.v. 4g is dat een youtube filmpje er langer over doet om volledig gebufferd te zijn. Maar wat boeit dat? Ze starten toch instant en bufferen zich gaandeweg wel vol.
Sportieve zelfmoord voor die jongen. Plus het is heel lastig om als trainer objectief met hem om te gaan als je hem nu als Verlosser binnenhaalt. Eigenlijk nagenoeg hetzelfde wel eens over Deepay en psv gepost eerder dit seizoen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Debiel. Je hebt gisteravond nog lopen profiteren van 4G toen je bezopen met de telefoon van HMF in de tram de wedstrijd stond te streamen omdat je met je bezopen kop niet op tijd kon vertrekken.
Wel eens, maar El Ahmadi is ook teruggekeerd.quote:Op zondag 18 december 2016 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sportieve zelfmoord voor die jongen. Plus het is heel lastig om als trainer objectief met hem om te gaan als je hem nu als Verlosser binnenhaalt. Eigenlijk nagenoeg hetzelfde wel eens over Deepay en psv gepost eerder dit seizoen.
Je accu gaat langer mee omdat 4G beter bereik heeft waardoor je telefoon minder bezig is met switchen tussen masten.quote:Op zondag 18 december 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geef me één reden waarom je het zou moeten hebben? Het enige nadeel van 3g t.o.v. 4g is dat een youtube filmpje er langer over doet om volledig gebufferd te zijn. Maar wat boeit dat? Ze starten toch instant en bufferen zich gaandeweg wel vol.
Het klopt als een zwerende vinger en sluit als een bus, proleet.quote:Op zondag 18 december 2016 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt weer als een bus he wat ik zeg. Proleet.
Stop maar, het wordt een beetje genant nu voor onlogisch.quote:Op zondag 18 december 2016 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je accu gaat langer mee omdat 4G beter bereik heeft waardoor je telefoon minder bezig is met switchen tussen masten.
Een kloppende bus?quote:Op zondag 18 december 2016 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt weer als een bus he wat ik zeg. Proleet.
Wat een luxe dat je niks over Feyenoord kunt zeggen in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2016 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kloppende bus?![]()
WTF, en dan wel iemand anders 'proleet' noemen![]()
Met zulke uitglijders is dat ook niet zo verwonderlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een luxe dat je niks over Feyenoord kunt zeggen in dit topic.
Dat kan wel degelijk. Alleen niks negatiefs bedoel je denk ik?quote:Op zondag 18 december 2016 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een luxe dat je niks over Feyenoord kunt zeggen in dit topic.
Natuurlijk bedoel ik dat. Dom varken.quote:Op zondag 18 december 2016 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk. Alleen niks negatiefs bedoel je denk ik?
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 18 december 2016 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik dat. Dom varken.
Gelukkig heb ik snel opgezocht op mijn 4G dat dit niet klopte. Bij deze geef ik je gelijk.quote:Op zondag 18 december 2016 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Net zoals je zojuist een ander gezegde bedoelde.
Dat siert jequote:Op zondag 18 december 2016 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik snel opgezocht op mijn 4G dat dit niet klopte. Bij deze geef ik je gelijk.
Maar die heeft nog wel een beetje succes gehad bij Aston Villa als basisspeler.quote:Op zondag 18 december 2016 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel eens, maar El Ahmadi is ook teruggekeerd.
Clasie doet het echt niet zoveel minder dan El Ahmadi het deed. En hij is pas 25, die moet echt niet zo snel teruggaan.quote:Op zondag 18 december 2016 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar die heeft nog wel een beetje succes gehad bij Aston Villa als basisspeler.
Clasie piekt elke keer tegen Arsenal.
Ik hoop op een lichte blessure waardoor ie tot half januari is uitgeschakeldquote:Op zondag 18 december 2016 18:50 schreef Henrys het volgende:
Kan iemand niet het paspoort van El Ahmadi stelen zodat hij niet weg kan
ach die twee potjes.quote:Op zondag 18 december 2016 18:50 schreef Henrys het volgende:
Kan iemand niet het paspoort van El Ahmadi stelen zodat hij niet weg kan
Toen was ook Vilhena er niet. En daarnaast was dat uit, Willem II ontvangen we thuis. En Roda moeten we ook uit gewoon kunnen hebben.quote:Op zondag 18 december 2016 19:11 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ja, ging lekker zonder hem tegen GAE.
Je hebt het wel over Feyenoord, waar een zuurstoftank en hartmonitor vrijwel verplicht zijn als supporterquote:Op zondag 18 december 2016 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen was ook Vilhena er niet. En daarnaast was dat uit, deze twee wedstrijden zijn thuis. Moet lukken hoor.
Net als PSV en Ajax?quote:Op zondag 18 december 2016 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen was ook Vilhena er niet. En daarnaast was dat uit, Willem II ontvangen we thuis. En Roda moeten we ook uit gewoon kunnen hebben.
Roda wordt waarschijnlijk een gelijkspelquote:Op zondag 18 december 2016 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen was ook Vilhena er niet. En daarnaast was dat uit, Willem II ontvangen we thuis. En Roda moeten we ook uit gewoon kunnen hebben.
We hebben gewoon 6x zoveel gescoord als Roda in één competitiehelftquote:Op zondag 18 december 2016 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Roda wordt waarschijnlijk een gelijkspel
Sowieso Regi Blinker, die debiel van de nos zelf en nog iemand.quote:Op zondag 18 december 2016 19:58 schreef RvLaak het volgende:
Denk dat ik straks vol kan gaan genieten van Studio Ajax Voetbal... Wie zijn de gasten vanavond?
Nice... Denk dat Regi wel leuk gaat zijnquote:Op zondag 18 december 2016 20:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sowieso Regi Blinker, die debiel van de nos zelf en nog iemand.
Silooy.quote:Op zondag 18 december 2016 20:04 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sowieso Regi Blinker, die debiel van de nos zelf en nog iemand.
Die heeft doorgaans nog minder zinnige dingen te melden dan Dirk Kuytquote:Op zondag 18 december 2016 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nice... Denk dat Regi wel leuk gaat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |