Om Toornstra niet op te stellen.quote:
Dat was tegen SC Heerenveen ook het geval.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Alxander het volgende:
Ja wat een gezeik hier, Feyenoord speelt prima
Ik ben echt benieuwd wat Gio gaat doen na de winterstop. Ik denk dat hij Jones laat staan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik merk toch dat ik minder vertrouwen heb in Jones dan dat ik had in Vermeer. Ik vind het toch iedere keer billenknijpen als Jones uit moet komen.
Ik verwacht het ook.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat Gio gaat doen na de winterstop. Ik denk dat hij Jones laat staan.
Vind ik ook hoor. Vind ik eigenlijk veel wedstrijden bij Kuyt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt lijdt veel balverlies zeg.
Of het lijkt zo omdat ik er zo op let in zijn geval.
Vind hem oprecht prima spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Kuyt lijdt veel balverlies zeg.
Of het lijkt zo omdat ik er zo op let in zijn geval.
Ik zie Jones rebounds pakken die normaal gezien keepers in de Eredivisie niet hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik merk toch dat ik minder vertrouwen heb in Jones dan dat ik had in Vermeer.
Opmerkelijk, want ik zie Jones ballen loslaten voor de voeten van de tegenpartij die mijn grootje nog klemvast zou hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Jones rebounds pakken die normaal gezien keepers in de Eredivisie niet hebben.
Ik heb hem al op meer van dat soort overtredingen betrapt. Zou Higler dat bericht ook hebben gelezen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:30 schreef RvLaak het volgende:
KEA probeerde geel te pakken volgens mij... Moet ie niet daar doen
Geen idee, maar Higler is één van de slechtste scheidsen die we hier hebben...quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem al op meer van dat soort overtredingen betrapt. Zou Higler dat bericht ook hebben gelezen?
Bijzonder debiel hoe hij bij de 1-1 de bal tegen de scheidsrechter aanschietquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef H.FR het volgende:
Wordt nog spannend zolang Nelom speelt. Wat is die slecht.
Büttner heeft zijn contract laten ontbinen. Die maar binnenhalen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef H.FR het volgende:
Wordt nog spannend zolang Nelom speelt. Wat is die slecht.
Elia heeft een contract t/m 2018, dus ligt nog vastquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Büttner heeft zijn contract laten ontbinen. Die maar binnenhalen dan?
Overigens wil Larsson weg bij Heerenveen, en die heeft na dit seizoen ook nog maar 1 jaar contract. Ook gewoon doen.
Verder proberen Elia en/of Berghuis te houden, kongolo verlengen en de selectie te behouden
Is die Larsson familie van Henrik?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Overigens wil Larsson weg bij Heerenveen, en die heeft na dit seizoen ook nog maar 1 jaar contract. Ook gewoon doen.
Verder proberen Elia en/of Berghuis te houden, kongolo verlengen en de selectie te behouden
Was gewoon KNJB naaiactiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijzonder debiel hoe hij bij de 1-1 de bal tegen de scheidsrechter aanschiet.
Nee dat is een andere zijn zoon die komt ook naar Feyenoord.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is die Larsson familie van Henrik?
Wanneer? En is het wat?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat is een andere zijn zoon die komt ook naar Feyenoord.
Buttner is net zon tokkie als Karsdorp toch? Dan heb je wel mooie backsquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is gedegradeerd met zijn ploeg henke was daar trainer.quote:
Ophalen dusquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is gedegradeerd met zijn ploeg henke was daar trainer.
Groot talent schijnt.
Meer dan 150 wedstrijden voor Feyenoord 1quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:54 schreef Wicky15 het volgende:
Haal die fucking kneus op linksback eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |