Men vraagt je foto via dmquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
En dat geldt voor meerderen hier
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Che_ het volgende:
Wat een softies hier man shiiiit
Enige wat ik tegen braddie heb gezegd nu zij wat kritische vragen, volgens mij nergens iets over zijn uiterlijk, autisme etc
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
XC90 is inderdaad een pracht van een wagen, schijnt alleen wel dat die veel overhelt in bochten.
GLE 63 zou mijn voorkeur hebben, niet zo`n lelijke aflopende daklijn als die X6M en net even wat minder patserig.
Mooie edit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Misschien moet je de algemene voorwaarden nog eens doornemen, iedereen heeft dat gedaan hier. Nu word je tot nader orde uit de SC gezet.
wrm haal je die laatste zin weg, ik was hem net aan het lezen en ik wil weten hoe het aflooptquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Misschien moet je de algemene voorwaarden nog eens doornemen, iedereen heeft dat gedaan hier. Nu word je tot nader orde uit de SC gezet.
Brabusquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.
Als ik ooit de loterij win koop een een BRABUS 850 GLE of GLS.
Ja nu is alles goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.
En jij kwam vorige week opeens met dat ik racistisch zou zijn op de proppen en dat ik schijnheilig ben, doe normaal hoor.
chevrolet matiz niets voor jou?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
ik wil heel graag gwn kleine ronde cute auto
beetje zoals ik
Echt vies smerig wijf ben jequote:
Die Model 3 is wel tof, maar een Renault Zoe bijvoorbeeld bied al ongeveer dezelfde actieradius (Rond de 300-350 km) En kost ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:21 schreef Mozy het volgende:
En voor auto's die in mijn budget passen. Ik zou met extreem veel plezier een Model 3 rijden over een paar jaar. Die SUV komt wel als ik 40 ben.
X6 M voor echte hombresquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
De GLE63 is wel erg samenknepen bij de kont, maar veel minder aflopende daklijn inderdaad. De XC90 is gewoon een tering grote bak met brute voorkant. Maar vrij smalle wielbasis voor hoe hoog hij is.
Als ik ooit de loterij win koop een een BRABUS 850 GLE of GLS.
Dit is het nieuwe positiviteitsbeleid, wen er maar aanquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Che_ het volgende:
Iedereen moet met zijden handschoenen behandeld worden
Waarom zo on-Nederlands? Eerst zwarte piet en nu de Vaderlandse normen
Ik trapte een keer de hond van de buren dood, was dat vieze kutmormel helemaal zat. Dus trap op dat beest in terwijl hij piept en jankt en huilt, en het bloed mijn kersverse Dr. Martens bevlekt, maar dat maakt niet uit want ik was boos en flapte mijn voet eruit terwijl ik dat niet meende. Daar heb ik meerdere malen mijn excuses voor aangeboden aan mijn buren maar daar wordt geheel in burenstijl overheen geluisterd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waar ben ik schijnheilig? Ik heb al meerdere malen excuses aangeboden m.b.t die doodsverwensingen omdat ik (Wat hier ook al meerdere malen is gemeld) Soms uit boosheid dingen er uit flap die ik niet meen. Maar daar word geheel in FOK! Stijl overheen gelezen.
En jij kwam vorige week opeens met dat ik racistisch zou zijn op de proppen en dat ik schijnheilig ben, doe normaal hoor.
spreid je lippenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Heb m'n broek al uit Crip, kom maar met je doritos boer
T EEN DAEWOO GVD!!!11!!111quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
chevrolet matiz niets voor jou?
Bij mij om de hoek woont iemand in een klein kut flatje en rijdt een T8. En een van zijn buren een P90D.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brabus
Klopt ja, die Volvo is volgens mij een behoorlijke windvanger op de snelweg, lijkt mij geen pretje.
Maar het is wel echt een pracht van een auto vind ik, valt niet echt een slechte lijn in te vinden in dat design.
Voor mij zou de ultieme SUV toch wel de XC90 T8 zijnDe excellence
Chai plsquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel een uithang bord voor Turks Nederland man. Knokken met elke vent die je tegenkomt.
Ja, voor 2006.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
ZO`N DING HEE
[..]
T EEN DAEWOO GVD!!!11!!111
Weenie wat je van mij denkt te hebben maar is goed hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Men vraagt je foto via dm
Mag ik doorsturen?
Oh maar dat ben jij helemaal niet toch?
Ik ben altijd positief, srsquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe positiviteitsbeleid, wen er maar aan
Ben readyquote:
Het idee is dat ze in europa ook rond de 35K kosten. En dat is voor subsidies.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die Model 3 is wel tof, maar een Renault Zoe bijvoorbeeld bied al ongeveer dezelfde actieradius (Rond de 300-350 km) En kost ongeveer even veel.
Al vraag ik mij af of die 35,000 die ze voor de Model 3 noemden nou euro's of dollar's is? Want als ze uitgaan van Dollar's dan moeten wij Nederlanders wel rekenen op +- 20,000 euro er boven op voordat je hem hier kan kopen, en dan is het al een stuk minder aantrekkelijk.
Ok maak je niet drukquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weenie wat je van mij denkt te hebben maar is goed hoor
Echt lullig van je burenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trapte een keer de hond van de buren dood, was dat vieze kutmormel helemaal zat. Dus trap op dat beest in terwijl hij piept en jankt en huilt, en het bloed mijn kersverse Dr. Martens bevlekt, maar dat maakt niet uit want ik was boos en flapte mijn voet eruit terwijl ik dat niet meende. Daar heb ik meerdere malen mijn excuses voor aangeboden aan mijn buren maar daar wordt geheel in burenstijl overheen geluisterd.
Die attendeerde mij er al op dat jij van Noord-Afrikaanse origine bent. Dat verandert trouwens niets.quote:
Het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek woont iemand in een klein kut flatje en rijdt een T8. En een van zijn buren een P90D.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls
3 acc's niet te veel van het goeie?
quote:
quote:
quote:
quote:
Genoeg nu.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai pls.
Stop met dat slut shaming, je hebt het zelf aan mij verteld in RL.
Een van mijn collega's zei ooit mooi: "Met een flat kan je niet naar Turkije rijden, met een Mercedes wel."quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Liever een gro(o)(t)er huis en een Mercedes C klasse onder m`n kont
Dan een flatje en een Model S
Dat zou wel heel erg prettig zijn, maar laten we het maar afwachten he.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het idee is dat ze in europa ook rond de 35K kosten. En dat is voor subsidies.
Kan er niet wakker van liggen. Mijn vriendin heeft de matiz.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maakt niet uit
Dat ze die koffiemolentjes ooit de naam Chevrolet hebben gegeven
Op kamp noemde de Marokkaanse leerlingen de enige Afghaan op school "Afrikaantje". Toen ik ze erop attendeerde dat hij uit Azië kwam en zij uit Afrika keken ze mij nogal puzzelend aan.quote:
Bij perma moet ik aan sperma denken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb permaban aan God aangevraagd.
Wat een uitspraakquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een van mijn collega's zei ooit mooi: "Met een flat kan je niet naar Turkije rijden, met een Mercedes wel."
Verder boeit een auto mij inderdaad veel minder dan een mooi huis met mooie inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |