Nu ben je vereeuwigd in de SC als TS!quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:08 schreef DevFreak het volgende:
Ik zag niet dat ik de lapo hadfijn weer
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nu ben je vereeuwigd in de SC als TS!
GEFELICITEERD MAN!
Ja, kom maar halenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Vandaar de titel.
Krijg ik nu een koekje trouwens?
Lekker gastvrij weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik nog koekjes in huis moet halen
Rennen maar!quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De supermarkt is niet zo gek ver bij mij vandaan
Spritsenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Rennen maar!
Spritsjes zijn mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Spritsen
Ben nu thuisthuis dus dat gaat um niet worden
Oeh, gezellig. Veel plezierquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
Wat ongezellig
Gelukkig ga ik zo naar een verjaardag
En jij nog plannen voor vandaag?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oeh, gezellig. Veel plezier
Beetje zoals kaas. Familie en gezellig zijn en shizzlequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:40 schreef DevFreak het volgende:
[..]
En jij nog plannen voor vandaag?
Sowieso! En kaas is baas.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
TS wie ben jij dan? Uit 010 zie ik, dat is een plus.
Wut?quote:
050 is een goede 2equote:Op zaterdag 17 december 2016 15:54 schreef Kaas- het volgende:
TS wie ben jij dan? Uit 010 zie ik, dat is een plus.
Onze topic spetterquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wut?
Wie is dat gekke wijf trouwens in de OP?
Het is wel echt slecht gesteld met jullie hier he?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Onze topic spetter
Iemand heeft die erin gezet en iedereen is te lui om een ander plaatje erin te zetten
Heb hem al gerepareerd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:38 schreef G-Pier het volgende:
Wij staan altijd open voor verbetering
Onze mascotte van dit topic.quote:
Ja nogalquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het is wel echt slecht gesteld met jullie hier he?
Geen idee, gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja nogal
Thx voor het aanpassen. Wie is die boy?
Dat sws. Genot om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een lekker ding![]()
![]()
Ik heb gewoon een goede smaak.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat sws. Genot om naar te kijken
Hoog knuffelfactor. Ben slecht met namenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef DevFreak het volgende:
Dus...op wat voor jongens vallen jullie dan? Post eens wat?
Ik ook, heb ook maar gewoon "cute guy" ingetypt bij Bingquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoog knuffelfactor. Ben slecht met namen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook maar gewoon "cute guy" ingetypt bij Bing
Ah, ik snap dat je me dat liever gewoon dm't. Ik geef er toestemming voor, en zal discreet zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Sowieso! En kaas is baas.![]()
![]()
Wie ik hiervoor was houd ik lekker geheim.
Jongens waar is de oude OP gebleven hier trouwens?
Heh wat?quote:Op zondag 18 december 2016 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ik snap dat je me dat liever gewoon dm't. Ik geef er toestemming voor, en zal discreet zijn.
Oh dan ken ik je ook niet eens joh. Tenzij ik je irl ken ofc (010).quote:Op zondag 18 december 2016 02:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ben niet helemaal helder meer
Ik ben 4 jaar inactief geweest dus boeit niet echt joh
Ik heb je weleens zien posten hier maar ik heb je nog nooit gesproken verder hier ofzoquote:Op zondag 18 december 2016 02:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan ken ik je ook niet eens joh. Tenzij ik je irl ken ofc (010).
Zo hallo goeiemorgen Stuartquote:Op zondag 18 december 2016 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blijf van mijn piemel af viezerik! als je nog een keer aan mijn piemel komt dan mep ik je voor je bek!
jezus, frigide wijffiequote:Op zondag 18 december 2016 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blijf van mijn piemel af viezerik! als je nog een keer aan mijn piemel komt dan mep ik je voor je bek!
Neuh. Ik ben doodsbang op hoogtes. Vind het al eng genoeg om de godganse dag zo'n 1,85 m boven de grond te zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 14:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was jij dit niet gisteren?
Beetje kerstmuziek en je zure schoonfamilie ontwijken?
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?quote:Op zondag 18 december 2016 02:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ben niet helemaal helder meer
Ik ben 4 jaar inactief geweest dus boeit niet echt joh
Uh-oh.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?
Uh wat!?quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?
Ik heb ook hoogtevrees hoorquote:Op zondag 18 december 2016 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben doodsbang op hoogtes. Vind het al eng genoeg om de godganse dag zo'n 1,85 m boven de grond te zijn.
Maar wat ga jij dan doen met oud en nieuw?quote:Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
https://degladiool.nl/oud-en-nieuw/![]()
![]()
Sowieso O&N.
Mijn vriend.quote:Op zondag 18 december 2016 15:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wat ga jij dan doen met oud en nieuw?
Ik moet echt denken aan een paar vrienden van mequote:Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
https://degladiool.nl/oud-en-nieuw/![]()
![]()
Sowieso O&N.
Wordt een lange nacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wordt een lange nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, je moet er wel van genieten hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik probeerde net seks te hebben onder de douche, maar dat lukte niet want te weinig ruimte. Wel een beetje een faal.![]()
Als je het goed doet wel jaquote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Oud & nieuw is toch vet joh. Elk jaar een van de leukere dagen, zie het probleem niet zo.Oei, jammer om te horenquote:Op zondag 18 december 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik probeerde net seks te hebben onder de douche, maar dat lukte niet want te weinig ruimte. Wel een beetje een faal.![]()
![]()
Meh.quote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Oud & nieuw is toch vet joh. Elk jaar een van de leukere dagen, zie het probleem niet zo.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Afgelopen jaren met oud & nieuw telkens of naar een toffe technorave gegaan, of een buitenlandse city trip gedaan met m'n vriend (en vrienden, in het geval van die NYE-feesten). Klokslag middernacht oud & nieuw is ook het jubileum van ons: op een dag greep hij m'n handen, keek hij me lief aan en vroeg hij "wil je mijn mannetje zijn?", precies om 00:00:00 1 januari.quote:Op zondag 18 december 2016 16:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Als je het goed doet wel ja![]()
[..]Volgende keer beter. Was alsnog niet vervelend of zo.quote:Oei, jammer om te horen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: