Onze mascotte van dit topic.quote:
Ja nogalquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het is wel echt slecht gesteld met jullie hier he?
Geen idee, gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja nogal
Thx voor het aanpassen. Wie is die boy?
Dat sws. Genot om naar te kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 21:45 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon een lekker ding![]()
![]()
Ik heb gewoon een goede smaak.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat sws. Genot om naar te kijken
Hoog knuffelfactor. Ben slecht met namenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:18 schreef DevFreak het volgende:
Dus...op wat voor jongens vallen jullie dan? Post eens wat?
Ik ook, heb ook maar gewoon "cute guy" ingetypt bij Bingquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoog knuffelfactor. Ben slecht met namen
quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:22 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ook, heb ook maar gewoon "cute guy" ingetypt bij Bing
Ah, ik snap dat je me dat liever gewoon dm't. Ik geef er toestemming voor, en zal discreet zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Sowieso! En kaas is baas.![]()
![]()
Wie ik hiervoor was houd ik lekker geheim.
Jongens waar is de oude OP gebleven hier trouwens?
Heh wat?quote:Op zondag 18 december 2016 01:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ik snap dat je me dat liever gewoon dm't. Ik geef er toestemming voor, en zal discreet zijn.
Oh dan ken ik je ook niet eens joh. Tenzij ik je irl ken ofc (010).quote:Op zondag 18 december 2016 02:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ben niet helemaal helder meer
Ik ben 4 jaar inactief geweest dus boeit niet echt joh
Ik heb je weleens zien posten hier maar ik heb je nog nooit gesproken verder hier ofzoquote:Op zondag 18 december 2016 02:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dan ken ik je ook niet eens joh. Tenzij ik je irl ken ofc (010).
Zo hallo goeiemorgen Stuartquote:Op zondag 18 december 2016 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blijf van mijn piemel af viezerik! als je nog een keer aan mijn piemel komt dan mep ik je voor je bek!
jezus, frigide wijffiequote:Op zondag 18 december 2016 08:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Blijf van mijn piemel af viezerik! als je nog een keer aan mijn piemel komt dan mep ik je voor je bek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |