Neuh. Ik ben doodsbang op hoogtes. Vind het al eng genoeg om de godganse dag zo'n 1,85 m boven de grond te zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 14:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was jij dit niet gisteren?
Beetje kerstmuziek en je zure schoonfamilie ontwijken?
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?quote:Op zondag 18 december 2016 02:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ben niet helemaal helder meer
Ik ben 4 jaar inactief geweest dus boeit niet echt joh
Uh-oh.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?
Uh wat!?quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Een Rotterdammer van 4 jaar geleden.. hmm, Vlarp, roep eens wat namen?
Ik heb ook hoogtevrees hoorquote:Op zondag 18 december 2016 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben doodsbang op hoogtes. Vind het al eng genoeg om de godganse dag zo'n 1,85 m boven de grond te zijn.
Maar wat ga jij dan doen met oud en nieuw?quote:Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
https://degladiool.nl/oud-en-nieuw/![]()
![]()
Sowieso O&N.
Mijn vriend.quote:Op zondag 18 december 2016 15:46 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wat ga jij dan doen met oud en nieuw?
Ik moet echt denken aan een paar vrienden van mequote:Op zondag 18 december 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
https://degladiool.nl/oud-en-nieuw/![]()
![]()
Sowieso O&N.
Wordt een lange nacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wordt een lange nacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, je moet er wel van genieten hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik probeerde net seks te hebben onder de douche, maar dat lukte niet want te weinig ruimte. Wel een beetje een faal.![]()
Als je het goed doet wel jaquote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Oud & nieuw is toch vet joh. Elk jaar een van de leukere dagen, zie het probleem niet zo.Oei, jammer om te horenquote:Op zondag 18 december 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik probeerde net seks te hebben onder de douche, maar dat lukte niet want te weinig ruimte. Wel een beetje een faal.![]()
![]()
Meh.quote:Op zondag 18 december 2016 16:12 schreef Kaas- het volgende:
Oud & nieuw is toch vet joh. Elk jaar een van de leukere dagen, zie het probleem niet zo.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Afgelopen jaren met oud & nieuw telkens of naar een toffe technorave gegaan, of een buitenlandse city trip gedaan met m'n vriend (en vrienden, in het geval van die NYE-feesten). Klokslag middernacht oud & nieuw is ook het jubileum van ons: op een dag greep hij m'n handen, keek hij me lief aan en vroeg hij "wil je mijn mannetje zijn?", precies om 00:00:00 1 januari.quote:Op zondag 18 december 2016 16:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Als je het goed doet wel ja![]()
[..]Volgende keer beter. Was alsnog niet vervelend of zo.quote:Oei, jammer om te horen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: