2 spitsen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaan ze dan op vleugels zetten? Is Locadia alweer fit bijna?
Die gaat echt nog wel z'n dip krijgen. Hij mag al enorm tevreden zijn met het aantal speelminuten die hij heeft gekregen en als Cocu niet om hem heen kan zal hij gewoon spelen. Dan moet Propper twee tandjes bijschakelen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel schandalig zijn als ze Ramselaar op de bank zetten terwijl hij wat mij betreft de beste speler van PSV is geweest op aanvallend gebied.
We stappen af van 4-3-3!quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaan ze dan op vleugels zetten? Is Locadia alweer fit bijna?
Ik zeg het je: einde van het 4-3-3!quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:
PSV geeft Swansea City toestemming met Narsingh te spreken
31 december 2016
PSV heeft Swansea City toestemming gegeven de onderhandelingen met Luciano Narsingh te openen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt een overgang van de buitenspeler dichtbij. Swansea is volgens de krant niet geschrokken van de vraagprijs van PSV, die op ongeveer 5 miljoen euro ligt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel slechter dan wat er de eerste seizoenshelft op de vleugels liep kan hij het iig niet doen.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:04 schreef Ciscus het volgende:
Ramselaar kan ook op rechtsbuiten, eventueel.
Ik zit weleens in De Galgenwaard en hij trok daar vaak naar die positie, waar hij met korte snelle bewegingen echt voor gevaar zorgde. Niet heel veel mis mee, maar liever als rechtermiddenvelder die er overheen komt, dan een echte rechtsbuiten hoor..quote:Op maandag 2 januari 2017 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel veel slechter dan wat er de eerste seizoenshelft op de vleugels liep kan hij het iig niet doen.
Een seizoenshelft? Bij de amateurs misschien, maar een ploeg van dit niveau moet er direct na de winterstop staan.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
Het is sowieso tijd dat PSV zichzelf opnieuw uitvindt. Daar nu de tweede seizoenshelft voor gebruiken en volgend jaar weer kampioen.
Jullie hebben dispensatie om met 12 te spelen?quote:Op maandag 2 januari 2017 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Narsingh nu vertrekt, we geen nieuwe vleugelspits halen en het eventuele 4-4-4/4-5-1-concept mislukt kunnen we over 3 maanden roepen hoe belangrijk Luciano eigenlijk wel niet was voor de ploeg.
Fixed!quote:Op maandag 2 januari 2017 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben dispensatie om met 12 te spelen?
5 miljoen, daarmee maak je jezelf in de premier league toch belachelijk. Voor 5 miljoen zou je hem aan Ajax verkopen, als een soort trojaans paard. Of naar de franse/italiaanse competitie, waar dure transfers minder gebruikelijk zijn. Premier league moet je toch vanaf prijzen van 20 miljoen vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:
PSV geeft Swansea City toestemming met Narsingh te spreken
31 december 2016
PSV heeft Swansea City toestemming gegeven de onderhandelingen met Luciano Narsingh te openen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt een overgang van de buitenspeler dichtbij. Swansea is volgens de krant niet geschrokken van de vraagprijs van PSV, die op ongeveer 5 miljoen euro ligt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze je in de PL voor 5 miljoen binnenhalen dan weet je dat je eigenlijk handelswaar bent.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
5 miljoen, daarmee maak je jezelf in de premier league toch belachelijk. Voor 5 miljoen zou je hem aan Ajax verkopen, als een soort trojaans paard. Of naar de franse/italiaanse competitie, waar dure transfers minder gebruikelijk zijn. Premier league moet je toch vanaf prijzen van 20 miljoen vragen.
Porto vraagt 30 miljoen pond voor Brahimi, die in Porto alleen de bank warm houdt en de halve premier league wil het betalen.
Dik cashen is het niet nee. Volgens mij hebben we ook zoiets voor hem betaald destijds. Helaas heeft PSV niet de gave die Ajax heeft: middelmaat voor de hoofdprijs verkopen.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
5 miljoen, daarmee maak je jezelf in de premier league toch belachelijk. Voor 5 miljoen zou je hem aan Ajax verkopen, als een soort trojaans paard. Of naar de franse/italiaanse competitie, waar dure transfers minder gebruikelijk zijn. Premier league moet je toch vanaf prijzen van 20 miljoen vragen.
Porto vraagt 30 miljoen pond voor Brahimi, die in Porto alleen de bank warm houdt en de halve premier league wil het betalen.
Ik vind dit een lekker bedrag voor een aflopend contract en een speler waar bijna niemand heel gelukkig van wordt. We hebben verder vaak genoeg dik verdiend aan matige spelers, zoals Kezman en Depay.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dik cashen is het niet nee. Volgens mij hebben we ook zoiets voor hem betaald destijds. Helaas heeft PSV niet de gave die Ajax heeft: middelmaat voor de hoofdprijs verkopen.
Memphis is anders voor de hoofdprijs weggegaanquote:Op maandag 2 januari 2017 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dik cashen is het niet nee. Volgens mij hebben we ook zoiets voor hem betaald destijds. Helaas heeft PSV niet de gave die Ajax heeft: middelmaat voor de hoofdprijs verkopen.
Kezman en Depay reken ik niet tot de middelmaat. Dan zou je spelers als Narsingh in de categorie 'afval, niet geschikt voor recycling' moeten gaan plaatsenquote:Op maandag 2 januari 2017 12:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dit een lekker bedrag voor een aflopend contract en een speler waar bijna niemand heel gelukkig van wordt. We hebben verder vaak genoeg dik verdiend aan matige spelers, zoals Kezman en Depay.
4-4-4 is zelfs met 13... Dan moet die titel wel lukken dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie hebben dispensatie om met 12 te spelen?
Scheids er nog bij, publiek. Speel je gewoon met 15 man. Dat moet zeker 17 overwinningen opleveren. Moet Feyenoord wel nog even 8 punten of meer laten liggen en dan is het feest!quote:Op maandag 2 januari 2017 13:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
4-4-4 is zelfs met 13... Dan moet die titel wel lukken dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |