abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167786581
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaan ze dan op vleugels zetten? Is Locadia alweer fit bijna?
2 spitsen?
pi_167788010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou wel schandalig zijn als ze Ramselaar op de bank zetten terwijl hij wat mij betreft de beste speler van PSV is geweest op aanvallend gebied.
Die gaat echt nog wel z'n dip krijgen. Hij mag al enorm tevreden zijn met het aantal speelminuten die hij heeft gekregen en als Cocu niet om hem heen kan zal hij gewoon spelen. Dan moet Propper twee tandjes bijschakelen.
Dit, dus.
pi_167788522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaan ze dan op vleugels zetten? Is Locadia alweer fit bijna?
We stappen af van 4-3-3! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167793962
PSV geeft Swansea City toestemming met Narsingh te spreken

31 december 2016

PSV heeft Swansea City toestemming gegeven de onderhandelingen met Luciano Narsingh te openen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt een overgang van de buitenspeler dichtbij. Swansea is volgens de krant niet geschrokken van de vraagprijs van PSV, die op ongeveer 5 miljoen euro ligt

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_167794485
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:

31 december 2016

PSV heeft Swansea City toestemming gegeven de onderhandelingen met Luciano Narsingh te openen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Daarmee lijkt een overgang van de buitenspeler dichtbij. Swansea is volgens de krant niet geschrokken van de vraagprijs van PSV, die op ongeveer 5 miljoen euro ligt

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zeg het je: einde van het 4-3-3!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 31 december 2016 @ 19:59:54 #281
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_167794795
Gezien het rendement van het 4-3-3 ben ik er niet rouwig om, en kan het 4-4-2 of 4-5-1 alleen maar beter renderen zou je zeggen.
pi_167801814
Ramselaar kan ook op rechtsbuiten, eventueel.

4-4-2 zou mooi zijn overigens, mer Luuk en Pereiro/Bergwijn/Siem voorin, en op het middenveld vlnr Guardado- Pröpper- Hendrix/Ginkel - Ramselaar
pi_167822935
#SamLammers2017
  maandag 2 januari 2017 @ 09:04:34 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167823199
Het is sowieso tijd dat PSV zichzelf opnieuw uitvindt. Daar nu de tweede seizoenshelft voor gebruiken en volgend jaar weer kampioen.
pi_167824780
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 02:04 schreef Ciscus het volgende:
Ramselaar kan ook op rechtsbuiten, eventueel.

Heel veel slechter dan wat er de eerste seizoenshelft op de vleugels liep kan hij het iig niet doen.
pi_167825197
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heel veel slechter dan wat er de eerste seizoenshelft op de vleugels liep kan hij het iig niet doen.
Ik zit weleens in De Galgenwaard en hij trok daar vaak naar die positie, waar hij met korte snelle bewegingen echt voor gevaar zorgde. Niet heel veel mis mee, maar liever als rechtermiddenvelder die er overheen komt, dan een echte rechtsbuiten hoor..
  maandag 2 januari 2017 @ 12:18:10 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_167826246
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
Het is sowieso tijd dat PSV zichzelf opnieuw uitvindt. Daar nu de tweede seizoenshelft voor gebruiken en volgend jaar weer kampioen.
Een seizoenshelft? Bij de amateurs misschien, maar een ploeg van dit niveau moet er direct na de winterstop staan.
Dit, dus.
pi_167826481
Als Narsingh nu vertrekt, we geen nieuwe vleugelspits halen en het eventuele 4-4-2/4-5-1-concept mislukt kunnen we over 3 maanden roepen hoe belangrijk Luciano eigenlijk wel niet was voor de ploeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 02-01-2017 12:36:54 ]
pi_167826562
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Narsingh nu vertrekt, we geen nieuwe vleugelspits halen en het eventuele 4-4-4/4-5-1-concept mislukt kunnen we over 3 maanden roepen hoe belangrijk Luciano eigenlijk wel niet was voor de ploeg.
Jullie hebben dispensatie om met 12 te spelen?
BFF met GGMM
pi_167826594
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Fixed!
  maandag 2 januari 2017 @ 12:37:22 #291
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167826597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 19:22 schreef PSVCL het volgende:

31 december 2016

5 miljoen, daarmee maak je jezelf in de premier league toch belachelijk. Voor 5 miljoen zou je hem aan Ajax verkopen, als een soort trojaans paard. Of naar de franse/italiaanse competitie, waar dure transfers minder gebruikelijk zijn. Premier league moet je toch vanaf prijzen van 20 miljoen vragen.

Porto vraagt 30 miljoen pond voor Brahimi, die in Porto alleen de bank warm houdt en de halve premier league wil het betalen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_167826609
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fixed!
;)
BFF met GGMM
pi_167826629
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef XL het volgende:

[..]

5 miljoen, daarmee maak je jezelf in de premier league toch belachelijk. Voor 5 miljoen zou je hem aan Ajax verkopen, als een soort trojaans paard. Of naar de franse/italiaanse competitie, waar dure transfers minder gebruikelijk zijn. Premier league moet je toch vanaf prijzen van 20 miljoen vragen.

Porto vraagt 30 miljoen pond voor Brahimi, die in Porto alleen de bank warm houdt en de halve premier league wil het betalen.
Als ze je in de PL voor 5 miljoen binnenhalen dan weet je dat je eigenlijk handelswaar bent.
BFF met GGMM
pi_167826688
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef XL het volgende:

[..]

Dik cashen is het niet nee. Volgens mij hebben we ook zoiets voor hem betaald destijds. Helaas heeft PSV niet de gave die Ajax heeft: middelmaat voor de hoofdprijs verkopen.
pi_167826754
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dik cashen is het niet nee. Volgens mij hebben we ook zoiets voor hem betaald destijds. Helaas heeft PSV niet de gave die Ajax heeft: middelmaat voor de hoofdprijs verkopen.
Ik vind dit een lekker bedrag voor een aflopend contract en een speler waar bijna niemand heel gelukkig van wordt. We hebben verder vaak genoeg dik verdiend aan matige spelers, zoals Kezman en Depay.
pi_167826798
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Memphis is anders voor de hoofdprijs weggegaan
pi_167826822
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:46 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik vind dit een lekker bedrag voor een aflopend contract en een speler waar bijna niemand heel gelukkig van wordt. We hebben verder vaak genoeg dik verdiend aan matige spelers, zoals Kezman en Depay.
Kezman en Depay reken ik niet tot de middelmaat. Dan zou je spelers als Narsingh in de categorie 'afval, niet geschikt voor recycling' moeten gaan plaatsen :')

Voor de betere spelers lukt een aardige prijs krijgen wel aardig.
pi_167826858
Eigenlijk hoort dit in een ander topic, doch desalniettemin, ik ben wel benieuwd naar die combi van Willems-Ronaldo straks op de linkervleugel in het Bernabeu.. Lekker voor Benzema, maar ik denk dat die andere twee nog wat robbertjes gaan uitvechten om de bal..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 12:53:19 ]
  maandag 2 januari 2017 @ 13:37:06 #299
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_167827715
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

4-4-4 is zelfs met 13... Dan moet die titel wel lukken dit jaar.
pi_167828370
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2017 13:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

4-4-4 is zelfs met 13... Dan moet die titel wel lukken dit jaar.
Scheids er nog bij, publiek. Speel je gewoon met 15 man. Dat moet zeker 17 overwinningen opleveren. Moet Feyenoord wel nog even 8 punten of meer laten liggen en dan is het feest! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')