Platte kar in aprilquote:Op zaterdag 31 december 2016 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:TransferNewsCen twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 23:00:19Chelsea midfielder Marco van Ginkel is set to rejoin PSV Eindhoven on loan in January. (Daily Star) reageer retweet
Ben ik wel met je eens, maar als de overige spelers niet het niveau van vorig seizoen halen, wordt het nog steeds niks. Maar van Ginkel is echt wel een versterking.quote:
Van Ginkel moet eerst zelf maar eens het niveau van vorig seizoen halen voordat we hem een versterking kunnen noemenquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, maar als de overige spelers niet het niveau van vorig seizoen halen, wordt het nog steeds niks. Maar van Ginkel is echt wel een versterking.
winterstop aankopen zijn bijna altijd paniekaankopen maar wel met je eens dat je beter naar een permanentere oplossing kan kijken dan weer een huuroplossing voor 6 maandenquote:Op zaterdag 31 december 2016 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Ginkel moet eerst zelf maar eens het niveau van vorig seizoen halen voordat we hem een versterking kunnen noemen
Prioriteit ligt wmb nog steeds bij de aanval. Belangrijk ook dat we vooral geen gekke dingen gaan doen. Het seizoen is normaal gesproken toch 'verloren'. Dan zie ik liever geen paniekaankopen in de winterstop.
Hoezo verloren? Er zijn nog kansen genoeg om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van Ginkel moet eerst zelf maar eens het niveau van vorig seizoen halen voordat we hem een versterking kunnen noemen
Prioriteit ligt wmb nog steeds bij de aanval. Belangrijk ook dat we vooral geen gekke dingen gaan doen. Het seizoen is normaal gesproken toch 'verloren'. Dan zie ik liever geen paniekaankopen in de winterstop.
Een huur van kwaliteitsspelers heb ik geen problemen mee, zolang de kosten binnen de perken blijven. Ik doelde meer op het kopen van spelers voor miljoenen die niet meer blijken te zijn dan selectievulling. Als je iets koopt moet het er meteen staan en beter zijn dan wat we hebben. Dat is in de zomer al moeilijk genoeg gebleken, laat staan in de winterstop.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
winterstop aankopen zijn bijna altijd paniekaankopen maar wel met je eens dat je beter naar een permanentere oplossing kan kijken dan weer een huuroplossing voor 6 maanden
Dan moet er veel gebeuren hoor....quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo verloren? Er zijn nog kansen genoeg om kampioen te worden.
Als je kwaliteit kan halen moet je dat altijd doen. Maar je moet geen spelers gaan halen 'omdat je dat aan je supporters verplicht bent'quote:Paniekaankopen zijn niet nodig. Maar als je met een impuls het team weer kan laten draaien en scoren, dan doe je dat toch?
Ben je min of meer ook wel aan je supporters verplicht.
Net als vorig jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe willen ze dat middenveld gaan managen?
Zou wel schandalig zijn als ze Ramselaar op de bank zetten terwijl hij wat mij betreft de beste speler van PSV is geweest op aanvallend gebied.quote:
Ramselaar zou nog helemaal niet zoveel spelen, maar door omstandigheden heeft die dat wel moeten doen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel schandalig zijn als ze Ramselaar op de bank zetten terwijl hij wat mij betreft de beste speler van PSV is geweest op aanvallend gebied.
Beetje gek dat ze hem dan maar met één jaar verlengen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, Chelsea wil langdurig met hem door. Hebben zijn contract ook meteen verlengd.
twitter:MessiMinutes twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 15:25:50According to local paper @ED_Regio, PSV have given Swansea permission to negotiate with Luciano Narsingh. Their ask… https://t.co/nJ50dOuJtk reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |