Hij doet het al 4 weken ofzo en zet zichzelf gewoon ontzettend voor lul door precies hetzelfde te doen als sunrijst. Ik vond het tijd om dat duidelijk te maken.quote:
Duly noted. Ik denk inderdaad dat hij het nu niet meer gaat doen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet het al 4 weken ofzo en zet zichzelf gewoon ontzettend voor lul door precies hetzelfde te doen als sunrijst. Ik vond het tijd om dat duidelijk te maken.
Wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij doet het al 4 weken ofzo en zet zichzelf gewoon ontzettend voor lul door precies hetzelfde te doen als sunrijst. Ik vond het tijd om dat duidelijk te maken.
Willems naar Real Madrid-obsessie die in dit topic zou heersen of iets dergelijks.quote:
Proberen ze nou Feyenoord te imiteren?quote:
Woooow. Sick!!quote:
Wat?quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ontopic graag, dit ging helemaal nergens over.
Oh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een discussie over de sfeeractie van PSV.
Niet juichen hè.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Morgen aanwezig op het thuisvakje. Gevaarlijk dichtbij de F-Side. Hou 't maar bij 0-2 zou ik zeggen
Ben bang dat er weinig te juichen gaat vallenquote:
Belchinees gespot..quote:Op zondag 18 december 2016 05:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik voorspel een 4-0 overwinning met 4 eigen doelpunten van Siem de Jong.
1-8.quote:Op zondag 18 december 2016 07:20 schreef tja77 het volgende:
Matchday![]()
Ik voorspel een doodsaaie 1-0 met een mazzelgoal van Dolberg in de 82e minuut.
Deze is niet te voorspellen. Dus ik ga me er ook niet aan wagen. Wat wel zo is dat PSV traditioneel goed presteert in de ArenA. En dat in deze topper vaak de ploeg wint die op dat moment niet in vorm is. Althans, dat lijkt zo.quote:Op zondag 18 december 2016 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
1-2 denk ik, is toch een beetje traditie
Wat een boefje.quote:
Dat baseer je iig niet op jezelf dan.quote:Op zondag 18 december 2016 11:52 schreef tja77 het volgende:
Ach het joch was 14, verstand komt met de jaren.
Badumtssssquote:Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat baseer je iig niet op jezelf dan.
http://sportnieuws.nl/vid(...)ioenschap-psv-video/quote:
Een tweet van 5,5 jaar geleden erbij halen om te trollen. Kom op, zelfs jij kunt beter dan dit. Maar props voor de moeite die je erin gestopt hebt.quote:
Nee, maar dat was toch allang duidelijk?quote:Op zondag 18 december 2016 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Bronson een homo is?
En toen werd je wakker....quote:Op zondag 18 december 2016 13:28 schreef Ciscus het volgende:
0-3. Weliswaar geflatteerd hoor, maar de uitslag gaat mooi de geschiedenisboeken in en zal zorgen voor de ommekeer en opmars van PSV in 2016/17.
Wie er scoren? Moreno (kopbal), Pereiro (penalty), Bergwijn (counterdoelpuntje).
Ik heb dan ook meer spanning voor de danswedstrijd van m'n dochter dadelijk.
Nogal ja.quote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Het zou toch schandalig zijn als PSV dadelijk nog gelijk met Ajax staat na zo'n kut (eerste helft van het) seizoen
lolquote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
Het zou toch schandalig zijn als PSV dadelijk nog gelijk met Ajax staat na zo'n kut (eerste helft van het) seizoen
kans is groter dat t gewoon 6 punten verschil wordtquote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
de bal is rondquote:Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kans is groter dat t gewoon 6 punten verschil wordt
Indekken.quote:Op zondag 18 december 2016 16:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems in de basis, en met 4 verdedigers spelen.
Tot zover de kansen op een overwinning.
Gewoon even laten weten dat je er bent.quote:Op zondag 18 december 2016 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
Loopt sie guardado nou te saboteren ofwa?
Ik snap ook niet waarom Cocu hem heeft opgesteld.quote:Op zondag 18 december 2016 17:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iq van Willems is lager dan de temperatuur vandaag.
al 3x gewisseld pikquote:Op zondag 18 december 2016 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nergens recht op dit jaar. Bras is het.
Maar ook nu, ik zie geen aanstalten om naar voren te gaan. 0 lef. Danmaar met 2/3-0 eraf, maar ga, probeer, forceer.
Cocu, ook, niemand loopt warm
Omdat ze kut zijn, er lijkt geen geloof en zelfvertrouwen. Net als tegen Rostov, geen passie, geen beleving.quote:Op zondag 18 december 2016 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom ging PSV het rustig aan doen in de slotfase? Je had nog prima kunnen winnen ook, Ajax bakte er per minuut minder van..
Ja, het was echt fantastisch vandaag, dat team van ons, het hele seizoen alquote:Op zondag 18 december 2016 18:29 schreef DeParo het volgende:
Ramselaar is wel een sterke aankoop, nu nog scorend vermogen kopen, prima team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |