Je postgedrag is wel veranderd toen je van je blauwe status afging he?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee weetje dat ik vandaag voor het eerst in m'n leven statiegeldflessen heb ingeleverd. Tyf ze altijd weg maar nu opgespaard en had 2,75!
Ik ben er niet vaak maar vaak zag ik je posten dat je niet wist wat te doen qua een aankoop.quote:
Hmm.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er niet vaak maar vaak zag ik je posten dat je niet wist wat te doen qua een aankoop.
ja nu zie je de echte Mortaxxxxxxxxx!quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je postgedrag is wel veranderd toen je van je blauwe status afging he?
ben niet zo erg, ik vind niet erg om elke dag te koken, op te ruimen en lief te zijn in de slaapkamer.quote:
Dat is met meer ex mod's zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je postgedrag is wel veranderd toen je van je blauwe status afging he?
3lik rabit lkebda :$quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
grapje hoor.
jeetje
wil je eiglk liefkozen als mn eigendom maar jij hebt bindingsangst
hahaah gvd mortiequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja nu zie je de echte Mortaxxxxxxxxx!
Vond de vorige leukerquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja nu zie je de echte Mortaxxxxxxxxx!
dief! Nu weet ik waar mijn hart gebleven isquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lever altijd de lege flessen in van mijn huisgenoten en dan houd ik het geld ;s
Ik ben in Utrechtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Super stoer. Ben nu onderweg naar Utrecht, samen zuipen?
ik kreeg laatst nog een chocoladeletter van mij vaderquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt al 3000 jaar geen kadootje/verrassing meer gehad van een man.
Ik zou bijna een VVV-bon opsturen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt al 3000 jaar geen kadootje/verrassing meer gehad van een man.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dief! Nu weet ik waar mijn hart gebleven is
Ja op die manier heb ik nog wel wat dingen gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kreeg laatst nog een chocoladeletter van mij vader
Nee. Ik wil mijn naam als grootste roddelaar niet waarmaken.quote:
is toch een man ;squote:Op vrijdag 16 december 2016 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja op die manier heb ik nog wel wat dingen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |