Matige reden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij 12 euro is en ik een bon van 10 euro en 5 euro had. En ik zag niks voor 3 euro. Dus heb maar een andere agenda gepakt die ik ook leuk vond, die was wel 15 euro.
ik komquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
lig in je bedje onder de dekens te wachten totdat ik met je kan lebberen
ze hadden vast wel een zakje snoep voor 3 euroquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat hij 12 euro is en ik een bon van 10 euro en 5 euro had. En ik zag niks voor 3 euro. Dus heb maar een andere agenda gepakt die ik ook leuk vond, die was wel 15 euro.
Sowieso heb je moeite met beslissen als het om aankopen gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En beetje bang dat ik spijt zou krijgen.
okquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
zou huilen omdat ik je dick nog niet heb gehad, daarna magje wel neerstorten
Oh ja lol. Niet aan gedacht. Naja ben ook wel blij met die ik nu heb.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden vast wel een zakje snoep voor 3 euro
Ik?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso heb je moeite met beslissen als het om aankopen gaat.
Als ze die bonnen had gebruikt voor die Star Wars agenda was ze ook 15 'euro' kwijt geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden vast wel een zakje snoep voor 3 euro
hee weetje dat ik vandaag voor het eerst in m'n leven statiegeldflessen heb ingeleverd. Tyf ze altijd weg maar nu opgespaard en had 2,75!quote:
ik ga in den Haag uitquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Super stoer. Ben nu onderweg naar Utrecht, samen zuipen?
dat inderdaad ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ze die bonnen had gebruikt voor die Star Wars agenda was ze ook 15 'euro' kwijt geweest.
Lol stoerquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee weetje dat ik vandaag voor het eerst in m'n leven statiegeldflessen heb ingeleverd. Tyf ze altijd weg maar nu opgespaard en had 2,75!
ben gwn jellyquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow maar de anti-TARDIS. cirkeltrek dan
De meest rationele angst.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
grapje hoor.
jeetje
wil je eiglk liefkozen als mn eigendom maar jij hebt bindingsangst
ik lever altijd de lege flessen in van mijn huisgenoten en dan houd ik het geld ;squote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee weetje dat ik vandaag voor het eerst in m'n leven statiegeldflessen heb ingeleverd. Tyf ze altijd weg maar nu opgespaard en had 2,75!
is toch een actquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wow maar de anti-TARDIS. cirkeltrek dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |