van mij krijg je de V en Aquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:28 schreef Drug het volgende:
kreeg laatst nog een chocoladeletter. de .I.
Oh God.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik je een tip geven. DE guilty pleasure van cy!
ALSOF IK NIET WEET HOE IK HAAR MANIPULEERquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik je een tip geven. DE guilty pleasure van cy!
Ik maak soms een toga van een donzen deken.quote:
denk maar gewoon aan mij dan krijg je het vanzelf wel warmquote:
ik ga dit straks ook doenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik maak soms een toga van een donzen deken.
dit werkt wel jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
denk maar gewoon aan mij dan krijg je het vanzelf wel warm
Haha shitquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mag het? Je weet wat ik ga zeggen
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Of trek gewoon trui aan, aansteller :ss
Thuis altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Of trek gewoon trui aan, aansteller :ss
ze reageert opeens niet. Hold onquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ALSOF IK NIET WEET HOE IK HAAR MANIPULEER
geef die tip
quote:
Emogif mij nietquote:
weet je echt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha shitNee laat dat belachelijke verhaal maar in het verleden
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:33 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is dit voor kneuzenkermis hier
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.
Net dus een ouwe vent, zwaar agressief dat ik met m'n klauwen van z'n spullen af moet blijven dit dat. Ik kijk 'm zo aan:'Wilt u alstublieft weggaan?' Rooie harses en naar me wijzen.
Maargoed, even een cricketbat uit de berging gepakt en naast de deur gezet. Wat een debiel zeg.
Ik zoek de grenzen van FOK! niet eens op. Ben gewoon mezelf. Als het echt zo erg is krijg ik vanzelf een ban en is men hier sowieso van me af. Ik ga echt niet normaal doen hoor tegen mensen die vals tegen me zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.
Net dus een ouwe vent, zwaar agressief dat ik met m'n klauwen van z'n spullen af moet blijven dit dat. Ik kijk 'm zo aan:'Wilt u alstublieft weggaan?' Rooie harses en naar me wijzen.
Maargoed, even een cricketbat uit de berging gepakt en naast de deur gezet. Wat een debiel zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |