ligt eraan ja of het avond kroelen is of gwn random middag ochten ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar vaak val ik dan in slaap en heb ik geen zin meer eigenlijk
ja toch?quote:
Hmm ja ik snap je wel. Als ik de hele avond onder een deken lig film te kijken dan word ik ook wel moe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch?ja dan ben je gewoon te laat jongen ;s
echt creepy dude hehe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar was een keer een reeks over, best leuk.
Nou enquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind vrouwen die het niks vinden maar niks
Dat zijn ook altijd van die foute gasten die dan komen aanzetten met een standaard digitaal cameraatje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
echt creepy dude hehe.
Hij doet dat echt bij keiveel meiden. Hij doet alsof hij fotograaf is voor zara enzo, gewoon vieze oude neukert.
Doe ff prt scr dan en zijn naam en foto blurren dan maken we hem hier belachelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
echt creepy dude hehe.
Hij doet dat echt bij keiveel meiden. Hij doet alsof hij fotograaf is voor zara enzo, gewoon vieze oude neukert.
hehe ja vraag me ook af of hij ook echt meiden heeft gefixtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd van die foute gasten die dan komen aanzetten met een standaard digitaal cameraatje.
Waaromquote:
En je had ook van zo'n jongen die overal in werd gephotoshopt.quote:
Een ander kenmerk is dat ze het bij heel veel vrouwen proberen in de hoop dat er één intrapt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ja vraag me ook af of hij ook echt meiden heeft gefixt
Onur Torko meen ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je had ook van zo'n jongen die overal in werd gephotoshopt.
Sowieso die photoshopreeksen, erg leuk als ze ineens spontaan ontstonden.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag speciaal voor jou mijn borsthaar in een hartje had geschoren
hoi xquote:
ja nee, Drug vond het wel mooiquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw
Lief
Haal er nu maar weer af
Hehe, nu ineens denk ik aan DJ Frikandel en MC Kleine Rat.quote:
Kruip je vanavond toch lekker tegen hem aan :squote:
lig in je bedje onder de dekens te wachten totdat ik met je kan lebberenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ik stond al bij marechaussee maar je was er niet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik had vandaag bijna een Star Wars agenda gehaald voor 2017.
wil ik niequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
had eigenlijk gehoopt neer te storten. zou wel grappig zijn, vlucht missen en dan neerstorten op volgende vlucht
Hehe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
had eigenlijk gehoopt neer te storten. zou wel grappig zijn, vlucht missen en dan neerstorten op volgende vlucht
doe nromaal bitchquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
Omdat hij 12 euro is en ik een bon van 10 euro en 5 euro had. En ik zag niks voor 3 euro. Dus heb maar een andere agenda gepakt die ik ook leuk vond, die was wel 15 euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |