nog nooit een foto van hen gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
denk t nie niemand overtreft mijn top drie hier.
Krio
Zeer
Drug
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Kan er wel mooi uitzien maar het blijft een FOK!er.
hemelsquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit een foto van hen gezien
inso is ook wel hotquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds super nieuwsgierig hoe Deadprez en Insomnia_ eruit zien.
Inso is een ongelofelijke adonisquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds super nieuwsgierig hoe Deadprez en Insomnia_ eruit zien.
doei sletjequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik iedereen mij een slet vindt terwijl ik niemand heb gehad. Ik ga klonen.
is toch allemaal een actquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat ik iedereen mij een slet vindt terwijl ik niemand heb gehad. Ik ga klonen.
Pff ben lui.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijk in US, pic vsn Vledermuis ofzo of Vleddermuis
Oke Rassilonquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
Vind jou geen slet hoor. Wil wel sletjes van je makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om te knuffelen onder dekentje
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef Crip het volgende:
heb echt zin om te knuffelen onder dekentje
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
En eten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
fuck dat hele neuk geil geil gedoe.
gewoon kroelen onder dekentje en serie kijken.
Och, iedereen zou het zijn als het kon zonder gevolgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind jou geen slet hoor. Wil wel sletjes van je maken
eindigt vaak toch wel in neuk geil geilquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
fuck dat hele neuk geil geil gedoe.
gewoon kroelen onder dekentje en serie kijken.
ja truequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
eindigt vaak toch wel in neuk geil geil
ja, maar vaak val ik dan in slaap en heb ik geen zin meer eigenlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja true
maar dat is wel leuker ipvmeteen geilgeilneukneuk
Doe Spinvleermuisquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
Daar was een keer een reeks over, best leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef Crip het volgende:
zit fucking erwin mij te stalken op fb of ik photoshoot wil doen.
zeker zo'n enge gast die fotostudio heeft in zn schuurtje
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar vaak val ik dan in slaap en heb ik geen zin meer eigenlijk
ligt eraan ja of het avond kroelen is of gwn random middag ochten ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar vaak val ik dan in slaap en heb ik geen zin meer eigenlijk
ja toch?quote:
Hmm ja ik snap je wel. Als ik de hele avond onder een deken lig film te kijken dan word ik ook wel moe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch?ja dan ben je gewoon te laat jongen ;s
echt creepy dude hehe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar was een keer een reeks over, best leuk.
Nou enquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind vrouwen die het niks vinden maar niks
Dat zijn ook altijd van die foute gasten die dan komen aanzetten met een standaard digitaal cameraatje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
echt creepy dude hehe.
Hij doet dat echt bij keiveel meiden. Hij doet alsof hij fotograaf is voor zara enzo, gewoon vieze oude neukert.
Doe ff prt scr dan en zijn naam en foto blurren dan maken we hem hier belachelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
echt creepy dude hehe.
Hij doet dat echt bij keiveel meiden. Hij doet alsof hij fotograaf is voor zara enzo, gewoon vieze oude neukert.
hehe ja vraag me ook af of hij ook echt meiden heeft gefixtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd van die foute gasten die dan komen aanzetten met een standaard digitaal cameraatje.
Waaromquote:
En je had ook van zo'n jongen die overal in werd gephotoshopt.quote:
Een ander kenmerk is dat ze het bij heel veel vrouwen proberen in de hoop dat er één intrapt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
hehe ja vraag me ook af of hij ook echt meiden heeft gefixt
Onur Torko meen ik.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je had ook van zo'n jongen die overal in werd gephotoshopt.
Sowieso die photoshopreeksen, erg leuk als ze ineens spontaan ontstonden.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag speciaal voor jou mijn borsthaar in een hartje had geschoren
hoi xquote:
ja nee, Drug vond het wel mooiquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw
Lief
Haal er nu maar weer af
Hehe, nu ineens denk ik aan DJ Frikandel en MC Kleine Rat.quote:
Kruip je vanavond toch lekker tegen hem aan :squote:
lig in je bedje onder de dekens te wachten totdat ik met je kan lebberenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ik stond al bij marechaussee maar je was er niet
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik had vandaag bijna een Star Wars agenda gehaald voor 2017.
wil ik niequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
had eigenlijk gehoopt neer te storten. zou wel grappig zijn, vlucht missen en dan neerstorten op volgende vlucht
Hehe.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
had eigenlijk gehoopt neer te storten. zou wel grappig zijn, vlucht missen en dan neerstorten op volgende vlucht
doe nromaal bitchquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
Omdat hij 12 euro is en ik een bon van 10 euro en 5 euro had. En ik zag niks voor 3 euro. Dus heb maar een andere agenda gepakt die ik ook leuk vond, die was wel 15 euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |