Ziet vreemd uit die molen naast een portiekflat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
Of deze de andere kant op... Ik woon er tussen in
[ afbeelding ]
Het is niet anders, ja als je de foto van een andere kant neemt.. Maar dan nog.. Ligt strak langs de N200quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet vreemd uit die molen naast een portiekflat.
Je doet er volgens mij te moeilijk over Maar het is aan Sas om je dat eens een keer uit te leggen..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik snap heulemaal dat Saschaueberbitch-moedervaneenbijzonderkind-kindmetbijzonderenoden-beperktmens-iksnaperniksvanmaarikbenblijmethem-kind niet over haar kind wil praten omdat in haar geīsoleerde omgeving er geen mogelijkheden zijn voor voornoemd kind.
Zo is dat en we proberen dat zoveel mogelijk te respecterenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ieder mens heeft zijn/haar 'eigenaardigheden', de een wat meer dan de ander.
Dat zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat en we proberen dat zoveel mogelijk te respecteren
quote:
toch wel de helft die je nog niet opgegeten hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gooi me zo de helft van mijn pizza in de oven, begin langzaamaan trek te krijgen.
Ik heb een hele, maar dat is me teveel voor in 1 keer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel de helft die je nog niet opgegeten hebt
toen klikte ik dat nummer aan en zwijmeldequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
toen klikte ik dat nummer aan en zwijmelde
Pfff gelukkig maarquote:
Kloven, dat vind ik geen prettig woord.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondanks 40+ toch generatie kloven .. maar we gaan gewoon verder
Sorry Mo.. Helaas heb ik het reeds gebruikt ....quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kloven, dat vind ik geen prettig woord.
kluiven, kloof, geklovenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Mo.. Helaas heb ik het reeds gebruikt ....
Kluiven is een goed woord, dat is lekker.quote:
Straks je pizza afkluivenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kluiven is een goed woord, dat is lekker.
Ik heb nu vrijquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
U is de uitbaatster inmiddels hier?
Ligt er nog niet in, ik zit nog Pauw te kijken en heb tussendoor wat te roken 'gehakt'.quote:
69 jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:56 schreef chufi het volgende:
Hij heeft de tijd overleeft op zn eigen manier dan wel, maar hij is er nog
zal een lieve duit gekost hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet haas t wel.. .. Goed geconserveerd
ja wie zal dat beamen..quote:Op zaterdag 17 december 2016 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
zal een lieve duit gekost hebben
waarschijnlijk wil niemand dat beamen.quote:
ziek of ongelukkig?quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:43 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar weer op de bank liggen onder een dekentje
Joh, voor geld is de mens niets te gek.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:05 schreef sacha het volgende:
dit dan...
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)n-het-echt~a31edde0/
alles voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, voor geld is de mens niets te gek.
Daarvoor gaat men letterlijk over lijken.
Dat zeg ik, er zijn kijkers, en nee, ik ben er geen, ik kijk geen enkel realityprogramma', nooit gedaan ook, omdat het me allemaal voor geen ene meter boeit', maar helaas ben ik een minderheid.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersik zou me er niet voor opgeven, wel kijken
vind je niet ergquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar helaas ben ik een minderheid..
als ik niets te doen heb wordt ik lamlendigquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
te weinig slaap, en niks te doen vandaag
Ach jm, ik ben nu eenmaal wie ik ben, en redelijk trouw aan mezelf, probeer dus gewoon mezelf te zijn, ongeacht wat anderen daarvan vinden, en in wezen ben ik een doodgewone eenvoudige jongen die niets om 'poeha' geeft.quote:
Ik heb altijd iets te doen, en wat ik vandaag niet doe komt morgen wel, innerlijke rust, dat is belangrijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
als ik niets te doen heb wordt ik lamlendig
quote:Op filmkanaal YouTube buitelen kijkers over elkaar heen om een verklaring te geven voor een Jezusbeeld waarvan op raadselachtige wijze plotseling het hoofd begon te bewegen. Het gaat om beelden die zijn gemaakt tijdens een katholieke processie in 2014, maar nu opeens wereldwijd worden verspreid.
en dat is toch fijn juistquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach jm, ik ben nu eenmaal wie ik ben, en redelijk trouw aan mezelf, probeer dus gewoon mezelf te zijn, ongeacht wat anderen daarvan vinden, en in wezen ben ik een doodgewone eenvoudige jongen die niets om 'poeha' geeft.
ik lees niet elke post van jouquote:
Zo das niet mis...quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:39 schreef sacha het volgende:
5 vuilniszakken met troep, nu douchen!
Nog 8 dagen en dan worden de dagen weer langer dan vandaag.quote:
Vanaf de 25ste pas ? Eerder toch alquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan worden de dagen weer langer dan vandaag.
Ja toch... Weekend is om uit te rusten ... en te relaxen .. Laat dat nu prima samengaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
lekker hoor niks doen zoveel rust geeft dat al dat drukke gedoe
We zitten nu 4 dagen van de kortste dag af, reken uit, 2x4=8, en vanaf dan pas langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf de 25ste pas ? Eerder toch al
Ja is goed Mo... Vorige week ook al ..quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zitten nu 4 dagen van de kortste dag af, reken uit, 2x4=8, en vanaf dan pas langer dan vandaag.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed Mo... Vorige week ook al ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |